رفتن به مطلب

مشکل سایدبار


m!lad

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان چه طوری قالب سایت رو میتونم سه ستونه کنم( مانند دانلود ها محتوا وسط باشه)

خودم که این طوری میکنم

<?php get_sidebar(); ?>
center
<?php get_sidebar(); ?>

تو sidebar.php هم اول استایل سایدر بار چپ هست بعد استایل سایدبار راست

ولی مانند تصویر زیر دو تا سایدبار کنار هم قرار میگیرن

827a105f603308bc1.png

لینک به ارسال

سلام

شما باید دو تا فایل سایدبار به نام sidebar-left و sidebar-right داشته باشید و

<?php get_sidebar('right'); ?>

center

<?php get_sidebar('left'); ?>

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...