m!lad 38 ارسال شده در اردیبهشت 93 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 93 سلام دوستان چه طوری قالب سایت رو میتونم سه ستونه کنم( مانند دانلود ها محتوا وسط باشه)خودم که این طوری میکنم<?php get_sidebar(); ?>center<?php get_sidebar(); ?>تو sidebar.php هم اول استایل سایدر بار چپ هست بعد استایل سایدبار راست ولی مانند تصویر زیر دو تا سایدبار کنار هم قرار میگیرن لینک به ارسال
Ebrahimzadeh 36 ارسال شده در اردیبهشت 93 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 93 سلامشما باید دو تا فایل سایدبار به نام sidebar-left و sidebar-right داشته باشید و <?php get_sidebar('right'); ?>center<?php get_sidebar('left'); ?> 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری