Rohani 389 ارسال شده در اردیبهشت 93 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 93 سلام من یه div تعریف کردم و ابزارک ها رو فراخونی کردم.اما وقتی هیچ ابزارکی رو انتخاب نمیکنم به طور طبیعی اون div فراخوانی نمیشه و استایل قالب به هم میریزه.چه طوری در css میتونم بهش بفهمونم که حتی وقتی ابزارکی انتخاب نبود #sidebar جاش رزرو شده باشد؟ لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در اردیبهشت 93 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 93 بهش خاصیت display با مقدار inline-block یا block بدید و padding براش تعیین کنید در ضمن در کدهای فراخوانی سایدبار هم می تونید شرط بگذارید که اگه ابزارکی رو نگذاشتید یک ویجت پیش فرض رو بیاره که سایدبار خالی نباشه 3 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری