رفتن به مطلب

مشکل با ابزارک ها


Rohani

پست های پیشنهاد شده

سلام من یه div تعریف کردم و ابزارک ها رو فراخونی کردم.

اما وقتی هیچ ابزارکی رو انتخاب نمیکنم به طور طبیعی اون div فراخوانی نمیشه و استایل قالب به هم میریزه.

چه طوری در css میتونم بهش بفهمونم که حتی وقتی ابزارکی انتخاب نبود #sidebar جاش رزرو شده باشد؟

لینک به ارسال

بهش خاصیت display با مقدار inline-block یا block بدید و padding براش تعیین کنید

در ضمن در کدهای فراخوانی سایدبار هم می تونید شرط بگذارید که اگه ابزارکی رو نگذاشتید یک ویجت پیش فرض رو بیاره که سایدبار خالی نباشه

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...