NaDiA 7 ارسال شده در اردیبهشت 93 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 93 سلام یه سوال داشتم کسی میتونه کمکم کنه :( :( این سایتیه که مشکل دارم توش http://co-isrm.ir/میخام menu مثل منو آبی رنگ سمت راست رو قسمت چپ صفحم با برنامه نویسی ایجاد کنم ، ولی دقیق با برنامه نویسی بلد نیستم که باید چیکار کنم کسی میتونیه راهنماییم کنه ؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم ازش لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در اردیبهشت 93 گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 93 celebrate.zip 1 لینک به ارسال
NaDiA 7 ارسال شده در اردیبهشت 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اردیبهشت 93 ممنون از زحمات شما امیدوارم بتونم جبران کنم . 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری