wSaman 6 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 سلاممیخواستم بدونم هک یا افزونه ای برای فعال کردن ویرایشگرهای WYSIWYG در فیلدهای اضافی هست؟ لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 سلاممنظور از فیلد اضافه چی هست؟ زمینه دلخواه. 1 لینک به ارسال
wSaman 6 ارسال شده در مرداد 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 (ویرایش شده) بله Custom Fields ویرایش شده مرداد 91 توسط wSaman لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 در زمینه ی دلخواه؟؟؟زمینه دلخواه در محیط ویرایشگر مطلب تولید می شه نیازی به چنین افزونه ای نیست شما در محیط دیداری آنچه می خواهی را بساز و محیط را به html تغییر بده هرکاری کردی رو به صورت کد تحویلتون می ده کدها را کپی کنید در فیلد دلخواه 1 لینک به ارسال
wSaman 6 ارسال شده در مرداد 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 سلاملطفا جواب سوال رو بدین . کد HTML چی هست که کپی کنیم لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 در زمان ویرایش یا نوشتن یک مطلب تازه شما دو حالت در ویرایشگر دارید 1. دیداری 2. html در حالت دیداری عکسی که آپلود می کنید رو همونطور می بینید ولی در حالت html مثلا یک عکس را به صورت <img src="address/image.jpg" />اگر بخواهید مطلبی یا عکسی با ویرایش خاص را در فیلد دلخواه بگذارید باید بجای کپی کردن آن عکس یا مطلب به سراغ کدهای html آن قسمت بروید و ان کدها را بگذارید ولی برای جایگزین کردن تکست در حالت عادی و بدونه آرایش یا آدرس پیوند یا آدرس عکس نیازی به این کد ها ندارید شما ویرایشگر را برای فیلد های اضافی دقیقا برای چه می خواستید بگید تا توضیح کامل بدم 1 لینک به ارسال
wSaman 6 ارسال شده در مرداد 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 سلاممرسی از توضیحات ولی بدرد من نمیخورهمن ویرایشگر میخوام براش, نیاز دارم . میدونم بدرد خیلی ها میخورهhttp://wordpress.org/support/topic/custom-fields-with-wysiwyg-1http://wordpress.org/support/topic/how-can-i-enable-wysiwyg-view-for-custom-fieldsمن همه کد هایی که اینجا گفتن رو تست کردم نشدکسی جوابی داره؟ لینک به ارسال
Mohammad 1620 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 درودمیتونید از افزونه Advanced Custom Fields استفاده کنید! 2 لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 شما میتونید از wysiwyg ادیتورها رو توی textarea استفاه کنید.فقط بحث این هست که توی محیط ادمین میخواین لود بشه یا بخش کاربری؟ 1 لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 افزونه ایی که در پست #8 معرفی شده رو تست کردید؟ 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری