aroos 1 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 سلاممن برای فارسی سازی یک پوسته دچار مشکل شدم. چون خود پوسته دارای یک بخش FontAwesome هست و نمیشه از دستور @font-face استفاده کرد. ممنون میشم اگر اطلاعی دارید راهنمایی کنید لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 FontAwesome ارتباطی به font-face نداره FontAwesome نام یک فونت است که با آن می توان آیکون های گوناگون را احضار کرد شما به عنصری که می خواهید فیس بدهید خاصیت را نصبت دهید 5 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری