رفتن به مطلب

معرفی فونت


پست های پیشنهاد شده

به آخر فایل main.css اضافه کنید :


.postcontent p {
font-family:'Wyekan';
}

به جای Wyekan نام فونت مورد نظر (دقت کنید قبل از این کار فونت مورد نظر در فایل import شده باشد و فایل ها موجود باشد)

سپس یکبار کش مرورگر را خالی نمایید (ctrl+f5)

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

سازنده افزونه آقای دانیال حاتمی هست.

بهتره مشکلات این افزونه رو در این تاپیک مطرح کنید:

لینک به ارسال

درود.

الان مشکل شما با پلاگین هست یا با سایت ؟!

اگر با سایت هست دیگر نیازی به پلاگین ندارید کار های گفته شده را انجام دهید مشکل برطرف خواهد شد(تست شده).

لینک به ارسال

سلام.

مشکل من الان فونته. حالا چه با پلاگین حل شه یا با دستکاری فایل ها.

فایلهای Css رو تغییر دادم نتیجه نداد.گفتم شاید با پلاگین برطرف شه که اونم پلاگین بعد از نصب داخل ادیتور نمیاد.

لینک به ارسال

فایل زیر را جایگزین کنید.

و به فایل main.css اضافه نمایید :


.postc p {
font: normal 11px/20px 'Wyekan';
}

به جای wyekan و اعداد پست آن استایل و فونت مورد نظر را لود کنید.

سپس کش مرورگر را یکبار خالی نمایید (ctrl+f5 )

single.php

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

درود.

به قسمت مربوطه استایل داده شد همین.

خیر نیازی به استفاده از افزونه ندارید دیگر از طریق فایل main.css قراخوانی می شود.

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

هنگامی که شما نیاز دارید به استفاده از فونت های خاص باید ابتدا فونت ها را موجود داشته باشید سپس در وب سایت لود کنید.

ممکن است فونتی داخل سیستم شما موجود باشد و فقط در فایل style نام آن را وارد کرده باشید و تغییر فونت اعمال شده باشد اما در صورتی که کاربری آن فونت را در سیستم خود نداشته باشد نمایش داده نخواهد شد.

بهتر است از روش اول بازگذاری فونت در فایل style استفاده نمایید.

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

اره منم دیدیم. ولی یه کدی باید به یه جا اضافه شه

دوست عزیز افزونه به خوبی کار می کنه و فونت رو هم تغییر می ده. در ویرایشگر این گزینه رو بزنید:

post-3225-0-12066700-1395254768_thumb.pn

از قسمت شیوه نامه ها می تونید فونت مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

این رو گفتم که بدونید افزونه کار میکنه.

ویرایش شده توسط Ghaem
  • امتیاز 1
لینک به ارسال

سلام.

یه سوالی دارم

فونت این پست رو نگا کنید

فونت این پست رو هم ببینید

هر دو پست نسیم هستن.ولی چرا اینقدر فرق میکنن؟ پست دومی ماله منه هر کاری میکنم مثل اولی نمیشه سایز رو عوض میکنم bold میکنم هر کاری.

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

به استایل سایت زومیت مراجعه کنید.

فعلا سایتتون بالا نمیاد

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...