alireza013 19 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 دوستان سلام.چرا فونت عناوین این سایت توی کروم باز میشه اما توی فایرفاکس نه؟http://www.shobadebaz.net/پیشاپیش ممنون بابت پاسختون. لینک به ارسال
yoonesgholamy 211 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 برای من که تو هردوش یه جور نشون میده؟! 3 لینک به ارسال
مرتضی نظری 4182 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 برای منم یک شکل لود میکنه تو هر دو هم یکان هست... 3 لینک به ارسال
alireza013 19 ارسال شده در اسفند 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 واسه خودم و چند نفر دیگه لود نمیشه. عناوین دیرتر ظاهر میشن، یعنی میخوان لود بشن اما نمیشن.. 1 لینک به ارسال
alireza013 19 ارسال شده در اسفند 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 دوستان میشه یه چک کنید ببینید توی مرورگر فایر فاکس شما فونت یکان این وبسایت ها باز میشن یا نه؟http://www.b2bcoaching.ir/http://feslum.com/واسه من لود نمیشن. توی کروم لود میشن. واقعا گیج شدم نمیفهمم مشکلش چیه. عناوین دیرتر ظاهر میشن (یعنی میخواد فونت رو لود کنه اما نهایتا با تاهما لود میشه) لینک به ارسال
مهدی 1668 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 (ویرایش شده) سلامکد زیر رو انتحان کنید (در موزیلا نمایش نمیده)@font-face{font-family:BYekan;src:url("fonts/BYekan.eot");src:url("fonts/BYekan.eot?#iefix") format("embedded-opentype"),url("fonts/BYekan.woff") format("woff"),url("fonts/BYekan.ttf") format("truetype"),url("fonts/BYekan.svg") format("svg")}از این آدرس پسوند SVG رو میتونید دانلود کنید (فونت رو وارد کنید پسوندهای دلخواه رو دانلود کنید) ویرایش شده اسفند 92 توسط مهدی 1 لینک به ارسال
alireza013 19 ارسال شده در اسفند 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 سرویس فوق داون شده ظاهرا.روش شما رو امتحان می کنم، اگر سایر دوستان هم چیزی به ذهنشون میرسه ممنون میشم بگن. لینک به ارسال
مهدی 1668 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 سرویس فوق داون شده ظاهرا.روش شما رو امتحان می کنم، اگر سایر دوستان هم چیزی به ذهنشون میرسه ممنون میشم بگن.دان شده یعنی چی؟!!!الان بازش کردم ... 1 لینک به ارسال
alireza013 19 ارسال شده در اسفند 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 واسه من باز نمیشه. مینویسه not found ! لینک به ارسال
مهدی 1668 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 واسه من باز نمیشه. مینویسه not found !فونت مورد نظرتون رو پیوست کنید تا براتون این کار رو انجام بدم 1 لینک به ارسال
alireza013 19 ارسال شده در اسفند 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 مرسی از شما.ممنون میشم هر دو فونت رو کانورت کنید.http://up.vbiran.ir/uploads/pics_937713949662837302.rar لینک به ارسال
مهدی 1668 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 این الان فونت؟!!!!!!توی همین جا آپلود کنید لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری