رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان چند سوال اساسی

فرق یک اسکریپتی که به زبان php هستش با همون اسکریپت به زبان asp چی هستش؟

چه مزیتهایی نسبت به هم دارند؟

درکل کدوم رو پیشنهاد میکنید؟

میشه یک اسکریپت رو که به زبان php هستش رو به asp تبدیلش کرد؟

سرعت لود سایت درکدومش بهتره؟

لینک به ارسال

یه رفیقم همه زبون ها رو کار کرد و یاد گرفت حتی پیتون بعد با php اینو نوشت

http://www.xerxes-co.ir/

یعنی به جز php به فکر چیز دیگه ای نباش.

لینک به ارسال

پیشنهاد من : PHP

+

+


http://stackoverflow.com/questions/543458/the-use-of-php-vs-asp-net
http://www.webdeveloper.com/forum/showthread.php?275129-PHP-vs-asp-net
http://stackoverflow.com/questions/5932551/asp-net-vs-php-what-to-choose
http://stackoverflow.com/questions/3989352/what-advantages-does-php-have-over-asp-net
http://programmers.stackexchange.com/questions/65414/when-to-use-php-or-asp-net
http://www.moosylvania.com/blog/asp-vs-php-understanding-differences/

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...