s4d3ghi 246 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 سلام دوستان چند سوال اساسیفرق یک اسکریپتی که به زبان php هستش با همون اسکریپت به زبان asp چی هستش؟چه مزیتهایی نسبت به هم دارند؟درکل کدوم رو پیشنهاد میکنید؟میشه یک اسکریپت رو که به زبان php هستش رو به asp تبدیلش کرد؟سرعت لود سایت درکدومش بهتره؟ لینک به ارسال
Black_Sky 6349 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 قبلا بحث شده جستجو کنید 1 لینک به ارسال
np.1400 542 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 یه رفیقم همه زبون ها رو کار کرد و یاد گرفت حتی پیتون بعد با php اینو نوشتhttp://www.xerxes-co.ir/یعنی به جز php به فکر چیز دیگه ای نباش. لینک به ارسال
Farzad 3805 ارسال شده در اسفند 92 گزارش بازنشر ارسال شده در اسفند 92 پیشنهاد من : PHP++http://stackoverflow.com/questions/543458/the-use-of-php-vs-asp-nethttp://www.webdeveloper.com/forum/showthread.php?275129-PHP-vs-asp-nethttp://stackoverflow.com/questions/5932551/asp-net-vs-php-what-to-choosehttp://stackoverflow.com/questions/3989352/what-advantages-does-php-have-over-asp-nethttp://programmers.stackexchange.com/questions/65414/when-to-use-php-or-asp-nethttp://www.moosylvania.com/blog/asp-vs-php-understanding-differences/ 2 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری