رفتن به مطلب

راه اندازی یک سایت برای حمایت از پروژه ها ( حامی پاز )


mahdiar

پست های پیشنهاد شده

سلام

راستش ما در حال راه اندازی یک سایت برای معرفی پروژه ها و حمایت مالی ازاون ها هستیم که ان شالله کمکی باشه به دوستانی که می خوان کاری رو راه بندازن و مشکل مالی دارن . شکل سایت مثل indiegogo هستش.یعنی اینکه یک سری پروژه هایی رو تعریف می کنن و مقدار پولی رو که نیاز دارن می گن و و هدایایی هم برای کمک کننده ها در نظر می گیرن و یک سری هم کمک مالی می کنن که خب اگه به حد نصاب می رسه و اگر هم نرسه تصمیم می گیرن چه کنن .

اگر نظر دارید و یا مایلید همکاری کنید خیلی خوشحال می شیم . ضمنا هیچ هزینه ای هم نمی گیریم یعنی رایگان ثبت نام می کنید رایگانپروژه خودتون رو می گذارید و تمام درآمد هم متعلق به شماست اگه دوست داشتید می تونید مبلغی هم به ما کمک کنید ! :)

hami.paaz.ir

لینک به ارسال

حتما . بذارید یه مثال بزنم . مثلا شما میخواید یه pdf رو ترجمه کنید و به قیمت ۵۰۰۰ تومان برای فروش بگذارید . شما مبلغ ۱۰۰ هزار تومان هم نیاز دارید تا مترجم برای شما این کار رو انجام بده . خب یه پروژه توی سایت تعریف می کنید که دو تا حالت می تونه داشته . اول اینکه خیلی معمولی فقط بهتون کمک مالی بکنن تا به سقفتون برسید . دوم اینکه می تونید یه هدیه برای کمک کنندگان تعریف بکنید . مثلا می گید هر کی ۵۰۰ تومن کمک کرد بعد ترجمه یه نسخه رایگان بهش می دید . این طوری هم کاربر ارزون تر گیرش میاد هم اینکه شما به سرمایه مورد نظرتون می رسید . یه جورایی میشه گفت پیش فروش می کنید .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...