رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

پاسخ : نیاز به نرم افزار جمع آوری شماره موبایل و ایمیل !

با سلام بنده مدیر وبسایت تبلیغاتی ایمیل بانکر هستم.

از تاریخ 5 بهمن 92 اقدام به فروش نرم افزار جمع آوری ایمیل , شماره موبایل فکس و تلفن ثابت کردیم.که خوشبختانه با استقبال مشترهامون مواجه شدیم.

این نرم افزار میتونه از تموم وبسایت های داخل وب برای شما ایمیل , شماره موبایل , فکس و تلفن ثابت جمع کنه و به صورت اکسل و یا نودپد(همون تکست) واستون ذخیره کنه نتایج رو.

روال کار نرم افزار به این شکل هستش که شما یک یا چند کلمه کلیدی رو که میخواید راجع به اون ایمیل و یا شماره جمع کنید رو داخل نرم افزار تایپ می کنید و اینتر می زنید

بدون نیاز به هیچ تنظیمی نرم افزار برای شما ایمیل های مربوط به اون موضوع رو با استفاده از موتور های جستوجوی گوگل یاهو و بینگ از بین تمامی صفحات وب واستون جمع آوری می کنه.

مثلا شما به بانک ایمیل و یا شماره موبایل(ویا فکس و تلفن ثابت) پزشکان تهران نیاز دارید , کافیه که داخل نرم افزار تایپ کنید , پزشک تهران ,نرم افزار با استفاده از موتور های جستوجوی گوگل یاهو و بینگ بین تمامی صفحاتی که به پزشک تهران مربوط باشند میگرده و واستون ایمیل ها و یا شماره ها رو جمع آوری میکنه.همچپنین آدرس منبع استخراج ایمیل رو هم بهتون اطلاع میده.این در مورد پزشک تهران بود حالا شما میتونید هر کلمه کلیدی که دلتون خواست رو داخل نرم افزار بنویسید و در موردش ایمیل و شماره جمع کنید.

نرم افزار سرعت بسیار بالایی داره همچنین میتونه واستون آدرس صفحه ای که ازش ایمیل و یا شماره تلفن رو واستون استخراج کرده رو هم بهتون نشون بده.یعنی بگه فلان ایمیل از چه سایتی و چه صفحه ای استخراج شده.

این اولین نرم افزاری هست که میتونه به صورت مجزا و یا همزمان هم ایمیل جمع آوری کنه و هم شماره(موبایل,فکس,تلفن ثابت) همچنین از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و میتونید کلمات کلیدی رو به صورت فارسی تایپ کنید.

روش دیگه جمع آوری ایمیل و شماره توسط این نرم افزار به این شکله که , مثلا شما به ایمیل ها ویا شماره کاربران انجمن و یا سایت خاصی نیاز دارید, آدرس اون صفحه رو داخل نرم افزار وارد میکنید و اینتر میزنید.ایمیل و یا شماره تمامی کاربران اون وبسایت برای شما فراهم میشه.همچنین این نرم افزار میتونه ایمیل ها ویا شماره های داخل فایل های کامپیوترتون رو هم بیرون بکشه.

ایمیل هایی که جمع می کنه واقعا فعال هستند و به همون کلمه کلیدی که تایپ می کنید ربط دارن و اصلا ایمیل بی ربط با موضوع جستوجو واستون جمع آوری نمیکنه,این رو آدرس جایی که ایمیل ازش تسخراج شده بهمون میگه.میتونید جلو هر ایمیل ببیید که هر ایمیل از چه صفحه ای استخراح شده.

و قابلیت های بدرد بخور دیگه ای که از حوصله این بحث خارجه.به جرات میتونم بگم که این نرم افزار قدرتمند ترین پرسرعت ترین و دقیق ترین نرم افزار جمع آوری ایمیل و شماره تلفن هست که تا به حال منتشر شده .بنده با تموم نرم افزار های جمع آوری ایمیل کارکردم اما هیچ کدوم قابلیت ها و توانایی این نرم افزار رو نداشتند.کیفیت و کارایی این نرم افزار تتضمین شدست.اگر سوالی داشتید فقط با این شماره تماس بگیرید 09369075385 : عبدالملکی

وبسایت ما از شرکت سازنده خارجی این نرم افزار نمایندگی داره. برای خرید و اطلاع از قیمت به وبسایت مراجعه کنید و یا با شماره بنده تماس بگیرید تا برای خرید آنلاین و تحویل لایسنس اختصاصی شما, راهنماییتون کنم.

وبسایت ما :

خرید به صورت آنلاین و تحویل لایسنس در همون لحظه خرید توسط سیستم انجام میشه.

وبسایت ما خدمات ارسال ایمیل ازجمله ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی به 14 میلیون ایرانی رو با ارائه گزارش ارسال هم ارائه میده.

موفق و پیروز باشید.

با تشکر عبدالملکی:
ویرایش شده توسط Morteza
لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...