رفتن به مطلب

پیش فرض کردن تیک "از نظرات بعدی آگاهم کن"


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان.

می خواستم ببینم که چطور میتونم تیک افزونه ی Subscribe to Comments رو بصورت پیش فرض فعال کنم؟! (یعنی اینکه هر وقت کسی خواست نظر بده این تیک بصورت پیش فرض فعال باشه و اگر نخواست تیکش رو برداره !)

ممنون

لینک به ارسال

برای ست کردن پیش فرض، خط 26 افزونه تغییر بدید به :

    <input type="checkbox" name="subscribe" id="subscribe" value="subscribe" style="width: auto;" checked="checked" />

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
  • 1 سال بعد...

سلام حالا چجوری این قسمت رو فارسی کنیم !

من از ویرایش رفتم این عبارت رو به فارسی تغییر دادم نشد

لطفا اگه مکان درستش رو می دونید بگید

ممنون

لینک به ارسال

همین متنی که در عنوان نوشته فارسی نشد؟

Notify me of followup comments via e-mai

این متن با اینکه معادل فارسیش رو نوشتم اما تغییر نکرد !

لینک به ارسال

سلام حالا چجوری این قسمت رو فارسی کنیم !

من از ویرایش رفتم این عبارت رو به فارسی تغییر دادم نشد

لطفا اگه مکان درستش رو می دونید بگید

ممنون

برید توی تنظیمات افزونه و توی قسمت

Subscription checkbox label

متن خودتون رو به فارسی بنویسید.

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

برید توی تنظیمات افزونه و توی قسمت

Subscription checkbox label

متن خودتون رو به فارسی بنویسید.

سلام اصلا چنین قسمتی وجود نداره !

سه قسمت با این ترتیب وجود داره ! که این کلمات شما رو ندیدم !

subscribe-to-comments/subscribe-to-comments.php

  • subscribe-to-comments/extras/readme.html
  • subscribe-to-comments/readme.txt

ویرایش شده توسط mam1371
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...