رفتن به مطلب

یک سئوال اعتقادی نسبت به وردپرس


پست های پیشنهاد شده

سلام خسته نباشید من یک مشکل اعتقادی با وردپرس برخوردم و اونم اینه که چرا وردپرس؟ چرا جوملا نباشه چرا دروپال نباشه چرا ... نباشه

شاید این سئوال زیاد پرسیده شده زیاد پاسخ داده اند ولی من هنوز مشکل دارم که چرا خودم از وردپرس استفاده می کنم خیلی از سایت های بزرگ از وردپرس استفاده می کنند در حالی که در خیلی جاها می گند که مثلا جوملا و یا دروپال خیلی کامل تر و حرفه ای تر و... هستند

و یک مسئله دیگر اینه که ایا راسته وردپرس اول فقط یک سیستم وبلاگ دهی بوده بعد بخاطر اینکه دیدند خیلی قوی هست نسبتا اومدند به حالت مدیریت محتوای مستقل در اوردنش :rolleyes:

لینک به ارسال

سلام

به قول خودتون زیاد بحث شده در این مورد، اما وردپرس در عین سادگی بسیار قدرتمنده. این سادگی که میگم خیلی مهمه. یعنی به سادگی همه می تونن یاد بگیرن(کار با سیستم، مدیریت سیستم و طراحی پوسته و ...). دومین نکته اصلی که خودم به همین خاطر جذب وردپرس شدم پشتیبانی های بسیار قوی (همین انجمن نمونش) داخل ایرانه. سیستم های دیگه نسبت به وردپرس خیلی پشتیبانی شون ضعیف تره. خوب همین باعث میشه کاربر سمتش نره. البته اینا نظر شخصیه بنده بود. دوستان تکمیل می کنند تاپیک رو.

لینک به ارسال

سادگیش که درسته واقعا ساده هست ولی این که پشتیبانی قوی داره به خاطر این هست که کاربر زیاد داره شاید اگر همین مقدار یا بیشتر یک مدیریت محتوای دیگر کاربر می داشت پشتیبانیش قوی تر از این هم می بود. بحث سره اینه که چرا از اول کاربرا رو اوردن به همچین مدیریت محتوایی من در خیلی از مقایسه های حرفه ای و غیر حرفه ای دیدم که از نظر سادگی وردپرس از همش بهتره ولی از نظر قدرتمندی جوملا و دروپال می گند بهتر هستند و در کل می گند وردپرس برای ساخت وبلاگ های ساده و... خوب هست و دروپال و جوملا و... برای ساخت سایت های بزرگ و سازمانی و... خوب هست ولی در هر حال چه سایت های بزرگ سازمانی چه وبلاگ ها خیلی ها هستند از ودرپرس استفاده می کنند

لینک به ارسال

خارج از بحث طراحی پوسته و افزونه که دست طراحی خیلی باز تره یه سری مزیت های جالب دیگه هم هست. یمی مسئله سرعته. با ترفندهای زیادی سرعت لود شدن سایت رو تا حد بسیار عالی می تونیم کاهش بدیم. دلیل دیگه ایندکس پذیری قوی در موتورهای جستجو هست. مطالب وردپرس شما با سرعت و براحتی در موتورهای جستجوگر ایندکس می شود. در یک کلمه بخوام بگم سئو وردپرس نسبت به سیستم های دیگه خیلی بهتره و متفاوت تره. البته من سئو کار نیستم حرفه های دنیای سئو به راحتی می تونن این موارد رو ثابت کنن. دلیل اصلی که اکثر سئو کارها سیستم وردپرس رو پیشنهاد میدن هم همینه.

لینک به ارسال

والا قویترین سیستم مدیریت محتوی جهان دروپال است

اسانترین بهترین وردپرس از لحاظ یادگیری

دو پروژه متفاوت

لینک به ارسال

شما اگر یک طراح وب باشید با هر سیستمی میتونید هر چیزی که بخواید رو دربیارید!

من به شخصه فقط با وردپرس کار نمیکنم

جوملا، vivvo در cms ها چندین سال کار کردم. از هر لحاظ جوملا قدرت بالایی داره. اما مهم اینکه شما با همین وردپرس اگر با برنامه نویسی و طراحی اشنایی کافی داشته باشید بی نیاز از بقیه سیستم ها میشید.

وردپرس از بیس روی سیستم b2 نوشته شدمه با اون سیستم هم قبل وردپرس برای یکی دوسال کار کردم. سیسیتمی برای وبلاگ بوده

وردپرس هم بصورت ذاتی برای همین مورد هست اما چون انعظاف بالایی داره و بهش قابلیت های خوبی اضافه شده میشه ازش برای ایجاد هر نوع سایتی استفاده کرد.

کلا نباید روی هیچ سیستمی تعصب داشت. در خیلی از مواقع پیش میاد که وردپرس جوابگو نیست و باید سراغ سیستم مناسبش رفت.

لینک به ارسال

من فقط تجربه کم خودم و میگم :

با جوملا و وردپرس کار کردم

وردپرس همیشه یک قدم از طراح و برنامه نویس و سئو کار جلوست

جوملا خوبه اما به نظر من به طراح احترام نمیزاره کلا همیشه همه چی امادست با ماژول

وقتی با جوملا کار می کنم انگار تو زندانم

اما وقتی با وردپرس کار می کنم انگیزم برای یادگیری سئو php js jq بیشتر میشه

لینک به ارسال

چرا وردپرس؟

1- سادگی

2- سئوی ذاتی و تکمیل سئو به سادگی!

3- طراحی راحت قالب

4- فراوانی قالب

5- پشتیبانی قوی

و....... ;)

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...