رفتن به مطلب

یه سوال در مورد استفاده از فریم ورک های جاوا


پست های پیشنهاد شده

با سلام

سوالی که میخواستم بپرسم اینکه ایا استفاده نکردن از فریم ورک های جاوا اسکریپت مثل جی کوئری و یا رافائل و .... باعث سرعت بهتر و سئوی بیشتر میشه ؟؟

چون من خیلی جاها دیدم که طراحان وب به این معتقد بودن که هر چقدر استفاده از جاوا در صفحه وب کمتر باشه صفحه سبک تر و انعطاف پذیری بیشتری داره و همینطور فشار خیلی کمی هم به رم و پردازنده سرور وارد میکنه ...

حالا بنظرتون طراحی بدون جی کوئری امکان پذیر هستش ؟؟؟ !! چون بدون این فریم ورک اصلا نمیشه سایتی خیلی حرفه ایی ساخت ....

کلا نظرتون رو میخوام در مورد استفاده کردن یا نکردن از جاوا بدونم ؟!

لینک به ارسال

استفاده نکردن از اینها باعث سرعت برای سمت کاربر میشه

و سرعت لود سایت. رابطه مستقیم با سئو نداره ٬ اما تاثیرگذار هست

باعث سبکی میشه

به هر حال استفاده از اونها مزیتی دارد. در هر پوسته‌ای نیاز به استفاده نیست

جاوااسکریپت زبان سمت کلاینت هست و ربطی به سرور ندارد

جاوا != جاوااسکریپت

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...