Alireza Xn 1644 ارسال شده در آذر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 با سلامسوالی که میخواستم بپرسم اینکه ایا استفاده نکردن از فریم ورک های جاوا اسکریپت مثل جی کوئری و یا رافائل و .... باعث سرعت بهتر و سئوی بیشتر میشه ؟؟چون من خیلی جاها دیدم که طراحان وب به این معتقد بودن که هر چقدر استفاده از جاوا در صفحه وب کمتر باشه صفحه سبک تر و انعطاف پذیری بیشتری داره و همینطور فشار خیلی کمی هم به رم و پردازنده سرور وارد میکنه ...حالا بنظرتون طراحی بدون جی کوئری امکان پذیر هستش ؟؟؟ !! چون بدون این فریم ورک اصلا نمیشه سایتی خیلی حرفه ایی ساخت ....کلا نظرتون رو میخوام در مورد استفاده کردن یا نکردن از جاوا بدونم ؟! لینک به ارسال
Parsa 23463 ارسال شده در آذر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 92 استفاده نکردن از اینها باعث سرعت برای سمت کاربر میشهو سرعت لود سایت. رابطه مستقیم با سئو نداره ٬ اما تاثیرگذار هستباعث سبکی میشهبه هر حال استفاده از اونها مزیتی دارد. در هر پوستهای نیاز به استفاده نیستجاوااسکریپت زبان سمت کلاینت هست و ربطی به سرور نداردجاوا != جاوااسکریپت 3 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری