sadeght 48 ارسال شده در تیر 91 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 (ویرایش شده) من می خواهم افزونه بی بی پرس را در ساب دومینی که ساختم استفاده کنم نصب شده استو می خواهم با وردپرس چند سایته ست کنم که کاربر نخواد دوباره عضو بشه و با استفاده از عضویتی که در بلاگش داشته وارد بشهچکار کنم ؟---------------------------و همچنین میشه در قالب افزونه وردپرس چند سایته استفاده کرد و نحوه کارش چطوریه ؟یعنی فقط مدیر اصلی دسترسی داشته باشه و کاربر بتونن پست بدن داخلش همین.ممنون ویرایش شده تیر 91 توسط sadeght لینک به ارسال
sadeght 48 ارسال شده در تیر 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 از دوستان منتظریم. لینک به ارسال
javad abbasi 502 ارسال شده در تیر 91 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 من می خواهم افزونه بی بی پرس را در ساب دومینی که ساختم استفاده کنم نصب شده استو می خواهم با وردپرس چند سایته ست کنم که کاربر نخواد دوباره عضو بشه و با استفاده از عضویتی که در بلاگش داشته وارد بشهچکار کنم ؟---------------------------و همچنین میشه در قالب افزونه وردپرس چند سایته استفاده کرد و نحوه کارش چطوریه ؟یعنی فقط مدیر اصلی دسترسی داشته باشه و کاربر بتونن پست بدن داخلش همین.ممنونبلهشما می تونید وردپرس شبکه خود را فعال کنید و در هر ساب دامینی که خواستید بی بی پرس را فعال کنید. هیچ مشکلی هم بوجود نمیاد. همان نتظیماتی که بی بی پرس در وردپرس تک سایت دارید در ساب دامین هم شکل می گیره و در داشبورد همان ساب دامین می توانید تنظیمات بی بی پرس را انجام بدهید 1 لینک به ارسال
sadeght 48 ارسال شده در تیر 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 متوجه شدم می خوام این را برای وردپرس شبکه ست کنم که کاربری که اونجا عضو هست اینجا هم بتواند لاگین کنداین موارد را می خوام لینک به ارسال
javad abbasi 502 ارسال شده در تیر 91 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 متوجه شدم می خوام این را برای وردپرس شبکه ست کنم که کاربری که اونجا عضو هست اینجا هم بتواند لاگین کنداین موارد را می خوامشما وقتی یک ساب دامین یا یک وبلاگ را با وردپرس شبکه درست می کنید در قسمت کاربران کی توانید کاربرانی که در سایت اصلی هستند را به وبلاگ یا فرومی که در یک ساب دامین هستند اضافه کنید و ابزار کار این عمل در وردپرس شبکه هست. 1 لینک به ارسال
sadeght 48 ارسال شده در تیر 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 این تست شده افزونه ان نصب شده ولی بقیه کاربران می تونن به جزئیات و موارد فروم و تنظیمات دسترسی داشته باشند.که این خوب نیست لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در تیر 91 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 شما میخواید چه مواردی رو محدود کنید؟ لینک به ارسال
javad abbasi 502 ارسال شده در تیر 91 گزارش بازنشر ارسال شده در تیر 91 این تست شده افزونه ان نصب شده ولی بقیه کاربران می تونن به جزئیات و موارد فروم و تنظیمات دسترسی داشته باشند.که این خوب نیستخوب شما در قسمت تنظیمات کاربران جدید جتما به اعضا چنین امکانی را دادین. خوب نقش آنها را Author قرار بدهید. در این حالت فقط می توانند تایپک تعریف کنند. اگر این حق را نمی خواهین داشته باشند دیگه انجمن معنی نمیده. مخصوصا در قسمت تنظیمات افراد جدید ثبت نام کننده حتما آن را روی مشترک تعریف کنید. مشترکین هم می توانند تایپیک بزنند اما به تنظیمات دسترسی ندارند 2 لینک به ارسال
sadeght 48 ارسال شده در مرداد 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 خب نگاه کنید تمام دسترسی ها رو دارند در صورتی که در پنل مدیریت آنها نمی خواهیم نمایش داده شود.حال اگر به شکل افزونه نباشید و بروی ساب دومین دیگری نصب شده باشد و می خوام با وردپرس شبکه ست کنم چکار کنم؟ لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 منظورتون bbpress standalone هست؟اگر همینه، تنظیمات یکپارچه سازی با وردپرس داره که میتونید انجام بدید. لینک به ارسال
sadeght 48 ارسال شده در مرداد 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 بله کجا هست این تنظیمات گفته در اپشن هست ولی رفتم دیدم چنین چیزی نیست من روی یک ساب دومین نصب کردم می خوام به وردپرس مولتی یوزر اضافه کنم که کاربران دیگه نیازبه ثبت نام دوباره نداشته باشندکسی نیست کی جواب کامل به ما بدهد 1 لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 در مدیریت بی بی پرس تنظیمات یکپارچه سازی دارید؟ 1 لینک به ارسال
sadeght 48 ارسال شده در مرداد 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 بله مشکلم تنظیمات اون قسمت هست که چگونه مقادیر رو وارد کنیم لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 بی بی پرس شما فارسی هست؟ هر قسمتی که نمیدونید چی باید وارد کنید رو اینجا بگیدتا باهم بررسی کنیم. لینک به ارسال
sadeght 48 ارسال شده در مرداد 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 (ویرایش شده) بله من دو تا عکس گذاشتم در بخش اول چطوری می تونیم این تنظیمات رو انجام بدیم و در بخش دوم به چه صورت :تصویر دوم : ویرایش شده مرداد 91 توسط sadeght لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 دوست عزیزنکته : برای دریافت پاسخ نیاز نیست تاپیک رو بمباران کنید! فرستادن اسپم خلاف قوانین هست.... ---اما در مورد مشکلتون. خوب تمام توضیحات به فارسی نوشته شده. شما براسا نوشته ها و راهنمای زیر اونها یک به یک فیلدها رو باید پر کنید. شما در پر کردن کدومیک مشکل دارید؟ اون بخش رو بگید تا بیشتر راهنمایی کنم.چون همه چیز بصورت واضیح توضیح داده شده. لینک به ارسال
sadeght 48 ارسال شده در مرداد 91 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 برای بحث اسپم فرموده بودید چندبار اشتباها ارسال شد. بعد هم این که چند روز گذشت و هیچ پاسخی داده نشد.برای اون مورد فیلدهایی که مربوط به سالت کوکی هست که من گشتم چیزی در وردپرس به این عنوان پیدا نکردم که بخوام ست کنم ! لینک به ارسال
Morteza 34190 ارسال شده در مرداد 91 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 91 برای پیدا کردن این رشته، فایل wp-config رو باز کنید. داخلش نوشته شده. لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری