رفتن به مطلب

اسپریت بک گراند


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

من می خوام بک گراند هارو اسپریت کنم مثلا یک اسپریت بک گراند سایزی برابر با w=1px و h=18px داره

در CSS وقتی بهش می فهمونم که کجای اسپریت بره و بکگراند مورد نظرو بذاره اینکارو میکنه اما ریپیت نمیکنه!

از این کد هم استفاده کردم repeat-x اما بازم توفیقی نداشت.

میشه راهنمایی کنید چه کنم ؟

خیلی ممنون.

لینک به ارسال

چطوری بگم دیگه :دی

ببینید این تصویر در یک قسمت از اسپریت من جای گرفته, که قراره در یک قسمت که طولی 800 پیکسلی و ارتفاع 18 پیکسلی داره ریپیت بشه

http://up.vbiran.ir/uploads/0title-paks_365713835903763897.jpg

اما دوشواری اینجاس که تو فراخونی طبیعی یعنی اینطوری:

width:18px;

width:18px;

background: url(images/title-paks.jpg) repeat-x;

border-radius: 4px 4px 0px 0px;

ریپیت میشه و موشکلی نداره.

اما وقتی اون تصویر رو از اسپریت فرا خونی میکنم ریپیت نمیشه فقط یک مربع 18 پیکسلی ایجاد میکنه:

width:18px;

width:18px;

background:url(images/all-sprite.png) -66px -2px repeat-x;

border-radius: 4px 4px 0px 0px;

در اصل من می خوام قسمتی از اسپریت رو ریپیت کنم به نظرتون CSS این امکان رو داره؟

لینک به ارسال

تصاویر sprite شده تا اونجا که من میدونم قابلیت repeat ندارن! از لحاظ منطقی هم جور در نمیاد!!!

اما از repeat-x میتونید استفاده کنید...

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

تصاویر sprite شده تا اونجا که من میدونم قابلیت repeat ندارن! از لحاظ منطقی هم جور در نمیاد!!!

اما از repeat-x میتونید استفاده کنید...

ممنون از شما اما در کد های اسپریت از این کد استفاده کردم اما جوابی نداد.

لینک به ارسال

تکنیک اسپریت به این معناست که تصویری رو چند قطعه کنیم و پیوسته نمایش دهیم

http://www.w3schools.com/css/css_image_sprites.asp

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
  • 5 ماه بعد...

چطوری بگم دیگه :دی

ببینید این تصویر در یک قسمت از اسپریت من جای گرفته, که قراره در یک قسمت که طولی 800 پیکسلی و ارتفاع 18 پیکسلی داره ریپیت بشه

http://up.vbiran.ir/...35903763897.jpg

اما دوشواری اینجاس که تو فراخونی طبیعی یعنی اینطوری:

width:18px;

width:18px;

background: url(images/title-paks.jpg) repeat-x;

border-radius: 4px 4px 0px 0px;

ریپیت میشه و موشکلی نداره.

اما وقتی اون تصویر رو از اسپریت فرا خونی میکنم ریپیت نمیشه فقط یک مربع 18 پیکسلی ایجاد میکنه:

width:18px;

width:18px;

background:url(images/all-sprite.png) -66px -2px repeat-x;

border-radius: 4px 4px 0px 0px;

در اصل من می خوام قسمتی از اسپریت رو ریپیت کنم به نظرتون CSS این امکان رو داره؟

width:18px; رو حذف کنید .

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...