نگار صادقی 1025 ارسال شده در مهر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 92 (ویرایش شده) سلام. خسته نباشد. من یه منو ساختم ولی با مشکل داره!!! و موقعی مرورگر رو ZOOM OUT میکنم لینک هاش جابه جا میشن و ... خودتون تست کنید متوجه میشید ! برای اینکه هماهنگ بشن و وسط صفحه بمون و با صفحه نمایش ها ست بشه چیکارش کنم؟ آدرس آنلاین توی امضا ویرایش شده مهر 92 توسط نگار صادقی لینک به ارسال
مرتضی نظری 4182 ارسال شده در مهر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 92 سلامhttp://blog.teamtreehouse.com/create-an-absolute-basic-mobile-css-responsive-navigation-menu 3 لینک به ارسال
نگار صادقی 1025 ارسال شده در مهر 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 92 والا متوجه نشدم. فکر کنم این منویی که ساختم یه تگی چیزی کم داشته باشه تا لینک هاش وسط قرار بگیرن ولی هرچی باهاش این ور اون ور میکنم درست نمیشه لینک به ارسال
Alireza Xn 1644 ارسال شده در مهر 92 گزارش بازنشر ارسال شده در مهر 92 لینکی که آقا نظری دادن درسته و مربوط به طراحی Responsive هستش ..شما باید برای اندازه منو های خودتون نسبت به صفحه نمایش ها یک اندازه تایین کنیداین سایت به صورت کامل طراحی Responsive رو با CSS3 آموزش داده - کلیک کنیدمن خودمم با همین آموزش به راحتی سایت خودمو Responsive کردم .... 3 لینک به ارسال
SILENT-NIGHT 19 ارسال شده در آبان 92 گزارش بازنشر ارسال شده در آبان 92 تو ریسپانسیو کردن چند تا راه دارید من دو تاشو می گمیکی این که اندازه ها رو به درصد بدید (که یکی از دوستان گفت)یکی هم این که برای هر سایز یه خاصیت جدید معرفی کنید به این شکل :برای اسمارت فون ها باید این شکلی عمل بشه :@media only screenand (min-device-width : 320px)and (max-device-width : 480px) {استایل های مورد نظر برای این سایز}برای آی پد :@media only screenand (min-device-width : 768px)and (max-device-width : 1024px) {استایل های مورد نظر برای این سایز}و خیلی سایز های دیگهیه نگاهی به این صفحه بنداز شاید چیزای بیشتری گیرت بیادhttp://css-tricks.co...andard-devices 2 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری