shayan 116 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 با عرض سلاممن یه قالب خریدم که این قابلیت روش فعاله یعنی با کوچیک شدن اندازه مرورگر اون هم باهاش هماهنگ میشه و کوچیک میشهمن میخوام این اتفاق نیوفته با کوچیک شدن صفحه مرورگر یه قلتک پایینی مرورگر ایجاد بشهبه طور کلی عناصر مختلف قالب جاهاشون تغییر نکنهتحت هیچ شرایطیممنون لینک به ارسال
alireza.nh 318 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 شما باید اول فایل responsiv.css رو حذف کنید.سپس در css اندازه هایی که به % هستند رو حذف کنید و به جای آن از px استفاده کنید!..توضیحات بیشتر در خدمتم!ولی در کل به نظر من بزارید رسپانسیو بمونه بهتره! 1 لینک به ارسال
shayan 116 ارسال شده در شهریور 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) این توضحیات کامل هستند؟یعنی این دو عمل صورت بگیره همه چیز حله؟اگر توضیحات کامل کننده ای هست بفرمایید تا دیگه مزاحمت نشم داداشممنون ویرایش شده شهریور 92 توسط shayan لینک به ارسال
alireza.nh 318 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) راستش مبحث پیچیده و در عین حال آسونه .اندازه ها درصدی به نسبت اندازه ی px عنصر به اندازه ی px مادرش بدست میاد! البته ضرب در 100سایز عنصر(پیکسل)÷سایز مادر(پیکسل)*100=سایز عنصر به درصد(نسبت به مادر)این فرمول اندازه به % هست! با جایگذاری میتونید اندازه به px رو برای هر عنصر حساب کنید.که یکم زمان بره!البته چشمی هم میتونید بهش سایز بدید و اینقدر زحمت نکشید ویرایش شده شهریور 92 توسط alireza.nh لینک به ارسال
shayan 116 ارسال شده در شهریور 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) نیوفتاد داداش میشه یه مثال کامل بزنی و با کلامی صریح توضیح بدیممنون ویرایش شده شهریور 92 توسط shayan لینک به ارسال
سعید شعبانی 2047 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) داخل قالب های ریسپانسیو اکثر اندازه ها (منظور هم طول و عرض و هم margin , padding هست) را با درصد می دهند تا با بزرگ و کوچک شدن قالب باکس های مربوطه برحسب درصدی از صفحه نمایش کوچک و بزرگ شوند. حالا شما اگر بخواهید خاصیت ریسپانسیو را بردارید باید اولا نگذارید استایل ریسپانسیو لود بشه بعد باید در استایل اصلی قالب هم بگرید تمام درصد ها را به px یا هر واحدی که ثابت باشه تبدیل کنید. ویرایش شده شهریور 92 توسط سعید شعبانی 1 لینک به ارسال
shayan 116 ارسال شده در شهریور 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 داخل قالب های ریسپانسیو اکثر اندازه ها (منظور هم طول و عرض و هم margin , padding هست) را با درصد می دهند تا با بزرگ و کوچک شدن قالب باکس های مربوطه برحسب درصدی از صفحه نمایش کوچک و بزرگ شوند. حالا شما اگر بخواهید خاصیت ریسپانسیو را بردارید باید اولا نگذارید استایل ریسپانسیو لود بشه بعد باید در استایل اصلی قالب هم بگرید تمام درصد ها را به px یا هر واحدی که ثابت باشه تبدیل کنید.خب دوست عزیز به چه مقدار تغییرش بدمبه فرض الان عرض یک عنصر 100%شما میفرمایید درصد رو به px تبدیل کنممقدارش چی پس؟یعنی بشه100px? لینک به ارسال
سعید شعبانی 2047 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 خب دوست عزیز به چه مقدار تغییرش بدمبه فرض الان عرض یک عنصر 100%شما میفرمایید درصد رو به px تبدیل کنممقدارش چی پس؟یعنی بشه100px?خوب مشکل و کار اصلی از همینجا شروع میشه شما یا باید خیلی دقیق باشید و اول عرض کلی قالب را تعیین کنید بعد شروع کنید نسبت به عرض کلی قالب اندازه ها را به پیکسل تغییر بدید یا اینکه از افزونه هایی مثل فایر باگ استفاده کنید و به صورت زنده اندازه ها را تبدیل کنید تا هم سریعتر کار پیش بره هم مشکلی پیش نیاد. 1 لینک به ارسال
alireza.nh 318 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) دوست عزیز توضیح دادم که! وقتی عنصری مثلا 100% یعنی اندازه اون کاملا به اندازه عنصر اصلی بر میگرده.که ممکنه هر اندازه ی باشه!شما ببین عنصر مادر چند px هست مثلا اگه 100px بود عنصر درونش هم 100px میشه ویرایش شده شهریور 92 توسط alireza.nh 2 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری