رفتن به مطلب

دستور نگرفتن مرورگر ie از ie.css


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان چرا مرورگر اینترنت اکسپلوره من با اینکه ie.css هست و لی باز از خوده style.css دستور میگره

چجوری باید این مشکلو برطرف کنم

ممنون

لینک به ارسال

< !–[if IE] >
< link rel="stylesheet" href="< ?php bloginfo(‘template_directory’); ? >/ie.css" type="text/css" media="screen" / >
< ![endif]– >

  • امتیاز 5
لینک به ارسال


< !–[if IE] >
< link rel="stylesheet" href="< ?php bloginfo(‘template_directory’); ? >/ie.css" type="text/css" media="screen" / >
< ![endif]– >

این دستور باید در انتهای فایل ie.css قرار بگیره ؟

لینک به ارسال

خیر! در فایل header.php برای فراخوانی ...

من در فایل header.php قرار دادم اما بازم مشکل حل نشد !!

مشکل از چیه !!

لینک به ارسال

نگاه کنید چطور قرار دادین !

1379709488121.png

به این شکل قرار بدید :


< !–[if IE] >
< link rel="stylesheet" href="< ?php bloginfo(‘template_directory’); ? >/ie.css" type="text/css" media="screen" / >
< ![endif]– >

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...

به این شکل تغییر دادم درست شد اما حالا از استایل ie دستور میگره

media="all" l مشکل سر این نیس ؟ :wacko:

< !–[if IE] >
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/ie.css" type="text/css" media="all" /> < ![endif]– >

ویرایش شده توسط mam1371
لینک به ارسال

مشکل حل شد باید این جوری میزاشتم

عذر میخام اگه اسپم شد

 <!--[if IE]>
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/ie.css" media="screen" type="text/css" /><![endif]-->

ویرایش شده توسط mam1371
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...