mam1371 56 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) سلام موضوع بهتری یافت نکردمدوستان به دلیل مشکلاتی که مرروگر اکسپلوره داره بگ گرانده مورد نظر من در سایت رو همه مرورگر ها فیکس هست ولی رو مرورگر اکسپلوره اصلا فیکس نیس و این باعث میشه چشم کاربر رو به قول معروف بزنه !کدی هست مثلا بشه اینکارو کرد ؟body {direction: rtl;font: 0px/0 tahoma;text-align:center;color: #3F3A3A;background: url(images/bg.jpg) repeat-x #F8F4EFاین کد هستش حالا اگه بخام یک بگ گرانده دیگ واسه مرورگر های قدیم بزارم باس چیکار کنم background: #1A75D1; /* Old browsers */از اینجور کدم استفاده کردم اما تداخل پیدا می کنه نمیشهاگر راهی دار بگیدممنون ویرایش شده شهریور 92 توسط mam1371 لینک به ارسال
mahdi.a 432 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 سلام ...شما میتونید یک فایل به نام all-ie-only.css برای استایل دهی به قالب سایت مخصوص مروگر اینترنت اکسپلورر در تمام نسخه ها استفاده کنید ...به نظر من بهترین راه همین هستش ...اون کدهای که تو قالب ، با اینترنت اکسپلورر مشکل داره ، شما میتونید همون کدها رو از style.css به فایل جدید منتقل کنید و تغییرات لازم رو انجام بدید ... 1 لینک به ارسال
mam1371 56 ارسال شده در شهریور 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 سلام ...شما میتونید یک فایل به نام all-ie-only.css برای استایل دهی به قالب سایت مخصوص مروگر اینترنت اکسپلورر در تمام نسخه ها استفاده کنید ...به نظر من بهترین راه همین هستش ...اون کدهای که تو قالب ، با اینترنت اکسپلورر مشکل داره ، شما میتونید همون کدها رو از style.css به فایل جدید منتقل کنید و تغییرات لازم رو انجام بدید ...ِک فایل ie.cssiهست !! اما اصلا از اونجا دستور نمی گیره فقط و فقط از style.css دستور میگره مگه باید نامش فقط all-ie-only.css باشه تا اوکی شه ؟! 1 لینک به ارسال
mahdi.a 432 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 ِک فایل ie.cssiهست !! اما اصلا از اونجا دستور نمی گیره فقط و فقط از style.css دستور میگرهمگه باید نامش فقط all-ie-only.css باشه تا اوکی شه ؟!بله دوست عزیز ... لینک به ارسال
حسین 323 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 ِک فایل ie.cssiهست !! اما اصلا از اونجا دستور نمی گیره فقط و فقط از style.css دستور میگرهمگه باید نامش فقط all-ie-only.css باشه تا اوکی شه ؟!فکر نکنم اسم فایل زیاد مهم باشه!باید استایل رو به این صورت پس از استایل اصلی قرار بدید:<!--[if IE]> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="all-ie-only.css" /><![endif]--> 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری