رفتن به مطلب

سوال در مورد منوی کشویی


پست های پیشنهاد شده

سلام

می خوام یه منوی کشویی بالای سایت برای موضوعات درست کنم

از چه روش استفاده کنم بهتره

از افزونه استفاده کنم

یا از فهرست های دلخواه خورد وردپرس

یا اینکه دستی کدش رو تک تک بنویسم و بزارم توی قالب؟

کدام روش از لحاظ سرعت و سئو و چیزهای دیگه بهتره؟

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

خب راه ساده بهره بردن از پلاگین هست برای منوی ابشاری یا بعضا کشویی

ولی پیشنهاد من همون منو سازی به وسیله فهرست دلخواه بر اساس موقعیت موجود در پوسته هست ( من اغلبا از این روش استفاده می کنم )

  • امتیاز 4
لینک به ارسال

اگه در رابطه با نحوه استفاده از superfish توضیح بدید مممنون میشم .

(الان گیج شدم تو کد جی کوئری گفته به کلاس ul.sf-menu ادرس داده که از تابع سوپرفیش استفاده میکنه حالا ما کجا باید این کلاس sf-menu رو استفاده کنیم تا منو ابشاریمون کار کنه ؟ اخه نمیشه که به دسته بندی های وردپرس کلاس داد.) این منو های ابشاری کلا گیجم کردن راهنماییم کنین

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...