runy 221 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) سلاملطفا در انتخاب لوگو مناسب کمکمون کنیدسایت ما در موضوع های علمی، فرهنگی مذهبی ، سیاسی و آموزشی کار می کنه شعارمون هم شور نشاط جوانی هست. یه کانون علمی فرهنگی هستیمما در بین دو لوگو اختلاف داریم که در زیر میزارمشون1-2--از این دو نمونه کدام یک بهتر می تونه شعارمون را نشون بده؟لطفا همه مسائل فنی و زیبایی در طراحی لوگو برای سایت را هم مد نظر داشته باشید.این هم لینک سایتنونhttp://nedaj.irممنون ویرایش شده شهریور 92 توسط runy لینک به ارسال
abolfazl 156 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 سلاماولين لوگو كامل تر و زيبا تره... 1 لینک به ارسال
aminvl 99 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 لوگوی اول خوبه . اون شور و نشاط جوانی رو هم داره رنگ بندیش 1 لینک به ارسال
novin 3 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 به نظر من لوگی اول جوان پسندتره لوگوی دوم ترکیب رنگش افتضاحه 1 لینک به ارسال
m.Mosibat 158 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 اتفاقاً دومی هم خیلی قشنگه 1 لینک به ارسال
SMJ SOFT 510 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 به نظر من اولی بهتره ولی به جای لوگو بیشتر رو گرافیک سایتت کار کن .. اون طور که باید جذاب نیست ... 1 لینک به ارسال
silver21 122 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) 1 از 2به این موارد توجه کنید:- در حال حاضر پیشرفت گرافیک در زمینه لوگو به سمت استفاده گرادیان ملایم هست (از نمونه های اخیر و بارز میتونید لوگوی قدیم و جدید فایرفاکس رو مقایسه کنید)- ساخت مُهر ( کار اول با مشکل مواجه خواهید شد)- وضوح کلمات- ترکیب منسجم و سبک ( برای کار رسمی (سیاسی ، فرهنگی مذهبی ) )- از لحاظ دید گرافیکی طرح اول شما در استفاده از فونت ترکیب خودشو ( از دیدکاربران ) خیلی زودتر از دوم از دست میده بخاطر فونتهای جدیدی که به مرور وارد بازار میشه ولی طرح دوم (اولی) تقریبا از حالت فونت خارجه .- اگه بتونید همگام با طرح اول از شماره 2 ، نوشته هایی (پایگاه آموزشی - سیاسی ...) با رنگ و مکان مناسب بکار ببرید ، یه کار و لوگوی زیبا خواهید داشت. ویرایش شده شهریور 92 توسط silver21 2 لینک به ارسال
mahdi.a 432 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 به نظر من لوگو دومی - قسمت اولش از همه شیکتر و سنگیتر هستش ، مشکل اولی اینه که زیاد سایت رو کودکانه نشون میده و اخری هم خیلی ساده از نظر نوشتاری هستش ... موفق باشی 1 لینک به ارسال
hojjat jafarian 480 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 با دوستمون موافقمیکی از مهمترین ویژگی های لوگوی خوب داشتن قابلیت تک رنگ شدن و سه بعدی شدن است که لوگوی اول هیچ کدوم از این موارد رو شامل نمیشه 2 لینک به ارسال
mehdy.gharibi 3 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 لوگوی بالایی بخش دوم بهتره 2 لینک به ارسال
runy 221 ارسال شده در شهریور 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 با دوستمون موافقم یکی از مهمترین ویژگی های لوگوی خوب داشتن قابلیت تک رنگ شدن و سه بعدی شدن است که لوگوی اول هیچ کدوم از این موارد رو شامل نمیشه به نظر من لوگو دومی - قسمت اولش از همه شیکتر و سنگیتر هستش ، مشکل اولی اینه که زیاد سایت رو کودکانه نشون میده و اخری هم خیلی ساده از نظر نوشتاری هستش 1 از 2 به این موارد توجه کنید: - در حال حاضر پیشرفت گرافیک در زمینه لوگو به سمت استفاده گرادیان ملایم هست (از نمونه های اخیر و بارز میتونید لوگوی قدیم و جدید فایرفاکس رو مقایسه کنید) - ساخت مُهر ( کار اول با مشکل مواجه خواهید شد) - وضوح کلمات - ترکیب منسجم و سبک ( برای کار رسمی (سیاسی ، فرهنگی مذهبی ) ) - از لحاظ دید گرافیکی طرح اول شما در استفاده از فونت ترکیب خودشو ( از دیدکاربران ) خیلی زودتر از دوم از دست میده بخاطر فونتهای جدیدی که به مرور وارد بازار میشه ولی طرح دوم (اولی) تقریبا از حالت فونت خارجه . - اگه بتونید همگام با طرح اول از شماره 2 ، نوشته هایی (پایگاه آموزشی - سیاسی ...) با رنگ و مکان مناسب بکار ببرید ، یه کار و لوگوی زیبا خواهید داشت. ممنون از همه بچه ها بابت نظرات خوبتون در جواب بچه هایی که از لوگو اول ایراداتی گرفتن این را به عنوان دفاع طراحش گذاشته که درونش هم سادگی لوگو و هم طراحی سه بعدی و قابلیت تک رنگ شدنش را به نمایش کشیده در دفاع گفته این لوگو خاص هست خاص سایت ندای جوانی که چون شبیه نداره و نمی تونه داشته باشه با دیدنش این سایت تدایی میشه ولی دومی یه نوع فونت که هر نام دیگی را می تونی باش بنویسی پ ممکنه متنی دیگری شبیه به این ازش ببینیدفاع لوگو دوم هم تو راه است لینک به ارسال
Hoshyar 57 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 لوگوی دومی خیلی زیباتر هست..خصوصا مورد اولش 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری