رفتن به مطلب

ست کردن یوزر ویبولیتن با ورد پرس


meysam_8070

پست های پیشنهاد شده

دوست عزیز پیشنهاد می کنم به لینک زیر و انجمن زیر حتما یک سری بزنید.

http://www.iranexplorer.net/faq,5,1.htm#39

http://www.iranexplorer.net/forum/

قالبهایی که شرکتهای سازنده ی قالب برای نسخه های 3.8 ساخته اند روی نسخه های 4 به بالا قابل نصب و اجرا نیست.

از نظر امکانات مدیریتی برای مدیر سایت و همچنین کاربر انجمن، موارد خاص جدیدی به نسخه 4 اضافه نگردیده و میتوان گفت نیازهای شما با نسخه های 3.8 برطرف می گردد

فکر می کنم یکی از علت هایی که برای وی بی 3 افزونه هست اینکه تقریبا ورژن اخر هست ودیگه کمتر آپدیت براش ارائه می شه.برای همین افزونه ها برای 3 نوشته شده ولی برای ورژن 4 هر 40 روز یک ورژن جدیدتر مییاد و باید آپدیت بشه.

البته این نظر شخصی من بود.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...

خوب خوب خوب :دی

جالب شد !:دی

شاید به جرعت بتونم بگم بیشترین کسی که این زمینه جستجو کرد ، خودم بودم !:دی :پی

برید سایت :

www.vbsso.com

یک پلاگین و یک هک هست که روی ویبی و ویپی نصب کنید ، تنظیمات رو انجام بدید.

تا اینجا این کارها انجام شد :

1 - ثبت نام در ویبی انجام شه و کاربر در وردپرس ایمپورت میشه !

2 - لاگین در ویبی = لاگین در ویپی !

3 - با این تفاسیر ، نظرات در پست های وی پی هم با آواتار انجمن ویبی هست ! :دی

تا اینجارو داشته باشید !:دی

انجمن وب آلفا هم کارِ جالبی کرد !:دی

بلوکی رو آماده کرد که کاربر ها میتونن توش لاگین کنن ! از سایت وردپرس! حالا با ایفرام یا هرچی دیگه.

لینک صفحه :

http://forum.webalfa.net/thread-11079.html

توی تاپیک رفع مشکلات هم یک سری توابع رو برای فراخوانی اطلاعات از دیتابیس ذکر کردن که خوب دوستانی که وارد هستن میتونن درست کنن.

حالا برید سایت : http://www.98patogh.com/ !

منوی سمت راست رو ببینید ! :دی چقدر خوب درست کرده.( 35 تومن میفروشه فکر کنم ! )

پیشنهاد من ! :

تا وقتی کد خاصی برای هماهنگ سازی ایندو نوشته نشده ، هیچکدوم ازین کارها ارزشی نداره! شاید تا حدودی مشکل رو رفع کنه ، اما شما برای مثال فقط دارم میگم ( نیوک + phpbb ) ببینید چقدر خوب هماهنگه !

البته فکر کنم وردپرس هم با phpbb هماهنگِ.

جوملا هم با ویبولتین هماهنگه !

خیلی بده که وردپرس با این همه امکانات و... نمیتونه این امکان رو داشته باشه ..

دوستان این ها دانش من بود.

فقط وجدانا ، اگر کسی تونست بلوکی مشابه اون سایت درست کنه ، به اشتراک بذاره !

مشکل ما اینه که میایم و فقط سوال میپرسیم و به جواب که رسیدم ، بای بای !

یه سوال نا مربوط ! وردپرس با ipb کامل ست هست یا نه؟:دی

سپاس.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

من هم مشتری هام چند تایی در خواست همچین امکانی رو داشتن، وردپرس به کاربر امکانات خاصی رو نمی ده، به همین دلیل اصلا یوزر ثبت نام نمی کنه تو بخش وردپرسی وبسایت که بخوایم این همه وفت بذاریم براش که یوزرهای دو تا سیستم اینترگریت شن! شما می خواید یوزر توی هوم اسم کاربریش باشه و لاگین کنه، اینکلود کردن فرم و ارسال درخواست و پاسخ با ایجکس خیلی راهکار مناسبتری نسبت به اینترگریت کردن دو تا سیستم هست!

ویرایش شده توسط kalaanimo
لینک به ارسال
یه سوال نا مربوط ! وردپرس با ipb کامل ست هست یا نه؟:دی

طبف گفته های سایت فارسی ipb کاملا ست هست..

حالا از این گزشته من متوجه نشدم که کجای حرفاتون این همه خنده داشت... چون " :دی" معادل فارسی " :D " خودمون هست...

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

طبف گفته های سایت فارسی ipb کاملا ست هست..

حالا از این گزشته من متوجه نشدم که کجای حرفاتون این همه خنده داشت... چون " :دی" معادل فارسی " :D " خودمون هست...

عادتمه ! :دی خنده بر هر دردِ بی درمان دواست ! :دی

ویرایش شده توسط MooCHooL
لینک به ارسال
  • 2 ماه بعد...

درود بر شما

به منظور ست کردن ویبولتین با وردپرس این تاپیک آموزشی از مرجع فاسی ویبولتین را مطالعه نمائید

http://vbpro.ir/show...87&goto=newpost

با سپاس از شما

ویرایش شده توسط lvlEhraN
  • امتیاز 2
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...