نگار صادقی 1025 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 سلام خدمت اساتيد.من قسمت سايد بار در ادمه مطلب نمايش داده نميشه!!! در صورتي كه فراخواني هم ميشه!اين ادرس انلاين روي يكي از لينكها كليك كنيد ببينيد سايدباري كه توي صفحه اول هست توي ادامه مطلب نمياد!!اينم كدهاي فايل ايندكس: http://www.pasteall.org/45139اينم كدهاي فايل سينگل: http://www.pasteall.org/45140ممنونم لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 در قابلبتون حداقل 4 سایدبار تعریف شدهسایدبار یک در دو صفحه مشترکستایدبار 2 فقط در ایندکسهو سایدبار 3 و 4 در صفحات داخلیبه پیشخوان - نمایش - ابزارک ها برید و محتویات هر کدوم را دلخواه سازی کنید یابه هر کدوم یک تکست باکس که نامش روش نوشته شده اضافه کنید تا جای هر کدوم در صفحه کاملا مشخص بشه و بعد بگید کدوم را می خواهید به single منتقل کنید و جایگزین کدوم سایدبار گرددیک بار هم ذخیره سازی پیوندیکتات را از طریق پیشخوان - تنظیمات - پیوند یکتا دوباره انجام دهید که پیوند یکتا ها ست بشه و در نامک دسته بندی و مطالب نباید از حروف بزرگ و فاصله استفاده کنید همه را به حروف کوچک تبدیل کنید در حال حاضر دسته بندی هاتون باز نمی شه 2 لینک به ارسال
نگار صادقی 1025 ارسال شده در شهریور 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) خيلي ممنون عمو ايمان .. من ميخوام كه همه سايدبار ها كه در صفحه اصي وجود دارد در صفحات ادامه مطلب هم وجود داشته باشن... دسته بندي ها مشكلي ندارن اونا استاتيكن كه بايد بهشون لينك بدم كه متاسفانه اين سايد بار كل وقتمو گرفتهاين مشكل حل بشه كلي از دغدغه هاي من حل ميشه ممنونم ویرایش شده شهریور 92 توسط نگار صادقی لینک به ارسال
نگار صادقی 1025 ارسال شده در شهریور 92 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) سايدبار ها دوتاش مال فوتر هستند كه اونا هيچي.ولي دوتاي ديگه مال ستون كنارين كه من در قسمت ابزارك چيزي بهشون اضافه ميكنم فقط در صفحه اصلي ميان و توي ادامه مطلب اصلا ستون كناري چيزي نداره!!!هيچي نمياداين كدهاي فايل ايندكس: http://www.pasteall.org/45139اين كدهاي فايل سينگل: http://www.pasteall.org/45140اينم كدهاي فايل فانكشن: http://www.pasteall.org/45144 ویرایش شده شهریور 92 توسط نگار صادقی لینک به ارسال
imanfakhar 26231 ارسال شده در شهریور 92 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 92 الان کدها را کامل خوندم از صفحه single.php <span class="tc2"><?php echo jdate('l j F Y'); ?></span> و <span class="tc2"><?php echo jdate('G:i'); ?>را پیدا کن و تغییر بده به <span class="tc2"><?php echo date('l j F Y'); ?></span> و <span class="tc2"><?php echo date('G:i'); ?> 2 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری