رفتن به مطلب

msm1365

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    32
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط msm1365

  1. سلام من از قالب صحیفه استفاده می کنم و به تازگی گوگل خطای LCP بالای 4 ثانیه می دهد. مهمترین دلیل آن Eliminate render-blocking resources است. افزونه autoptimize استفاده می کنم اما  تفاوت چندانی نکرد. به نظرتون چه میشه کرد که این خطا نده؟

  2. سلام همگی،
    دوستان من افرونه RCP برای مطالب استفاده میکنم. یک سری کد خود سازنده به من دادند که موجب مرتب شدن فرم پرداخت شده بود. الان مدتیه بهم ریخته و مرتب نمیشه. آدرس بهتون میدم اگه میتونید کمک کنید مشکل از کجاست.

    اینجا

  3. من به تازگی دو تا مشکل هنگام نوشتن مطلب دارم که ممنون میشوم راهنمایی کنید مشکلات از وردپرس هستند یا وردپرس من دچار مشکل شده است.

    مشکل اول اینکه تنظیم Justified از گزینه های راست چین حذف شده است. برای همه حذف شده است یا فقط من این مشکل دارم؟
    مشکل دوم اینکه برای انتخاب عکس یا لینک زمانی که استفاده میکنم کادر تنظیمات این دو مورد چشمک میزند و نمی توانم انتخابی داشته باشم. به طور مثال می خواهید جانمایی عکس را در مرکز قرار دهید. باید کادر تنظیمات روی سنتر تنظیم شود. اما کادر من چشمک میزند و نمی توانم انتخاب کنم.

  4. سلام همگی. هنگام نوشتن مطلب تازه در وردپرس افزونه جلالی یک خطا میده که عکسش رو براتون گذاشتم. ظاهرا این فایل که درخواست لود آن می شود در نسخه های جدید افزونه موجود نیست اما وردپرس آن را فراخوانی میکند.
    یک مشکل دیگه هم که دارم هنگام آپلود عکس در بخش نوشتن مطلب تازه، برای جانمایی آن مشکل دارم. کادر جانمایی دائم چشمک میزند و نمیتوانم برای جانمایی چیزی انتخاب کنم. این موضوع در بخش افزودن لینک هم هست و کادرها چشمک میزنند. سایتی که از وردپرس استفاده می کنم
    سلطان جاده است.

    مشکل سوم عدم وجود راست چین justify در بخش نوشتن است. شما هم این مشکل را دارید؟

    Screenshot from 2017-10-20 15-50-15.png

  5. دوستان من تغییراتی را برای mod_headers.c در فایل htaccess اعمال کرده ام، می خواهم آپدیت های مطالب روی یک روز تنظیم شود چون روزانه مطلب می گذارم. کدام گزینه باید ویرایش شود؟

  6. اگر دامنه شما غیر از ir باشه در خارج از ایران نتایج بهتری خواهید گرفت و اگر ir باشه طبیعتا بازدیده کننده بیشتری از سمت ایران خواهید گرفت. همچنین در ابزار گوگل وب مستر می توانید تعیین کنید از کدام نواحی برای شما بازدید بیشتری بیاید شاید تنظیمات آنجا ایران نیست.

    • امتیاز 1
  7. قبل از هر چیز توصیه می کنم به صورت غیرقانونی فیلم برای دانلود نذارید، چه کاریه آخه!!! ( هر چند نمی دانم شما قانونی گذاشته اید یا نه ؟ ) 

    در مورد عکس هم موقع نوشتن مطلب اگر عکس را در سایت خودتان آپلود کنید وردپرس امکانات زیادی برای اندازه و جایگاه آن دارد. نیاز نیست استایل را دستکاری کنید!!!

  8. یکی از مشکلات ترجمه مشخص نبودن محل قرارگیری جمله است، اگر از روی جمله بخواهیم ترجمه کنیم به دلیل استفاده کلمات مختلف در زبان فارسی برای کارهای مختلف به احتمال زیاد با آن بخش جور در نمیآید. کاش مشخص می شد آن کلمه یا جمله مربوط به کدام بخش است.

     

     

    • امتیاز 3
  9. دوستان محترم مدیر انجمن بنده یکبار در صفحه فیس بوک پیام دادم اما انجام نشد، امیدوارم این بار انجام شود. فونت بیشتر بخش های انجمن تاهوما است که در لینوکس موجود نیست. بنده کلمات فارسی را به هم ریخته میبینم. تمنا می کنم در کنار فونت تاهوما یک فونت آزاد مانند صمیم، وزیر، یکان، droid arabic naskh و مانند اینها هم بگذارید تا افرادی که سیستم عامل لینوکس دارند به مشکل بر نخورند....

    • امتیاز 1
  10. من افزونه Restrict Content Pro را از سایت https://pippinsplugins.com خریداری کرده ام، توانستم به فلرسی ترجمه اش کنم اما شکل فرم آن در صفحه ثبت زیبا نیست. سازنده چندتا کد بهم داد به آخر استایل قالب اضافه کردم اما درست نشد. کسی میتونه کمک کنه درستش کنم. می خواهم از شکل فعلی به یک حالت منظم در بیاد. مثلا کادر ها بیان سمت چپ، عنوان، فرم و دکمه ارسال به سه بخش با مرز جداگانه خودشون تقسیم بشن و همین اینکه رنگ نوشته ها خصوصاْ رنگ عنوان فرم رو عوض کنم.

    آدرس صفحه ای که فرم ثبت نام در اون تعبیه شده :

    http://krtrucks.com/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%87/

  11. دوستان چطور میشه تشخیص داد ورودی های یک سایت بازدید کننده واقعی هستند یا خیر؟ به طور مثال ورودی های یک سایت از طریق وبگذر قابل مشاهده است، تمامی ورودی های گوگل تنها با نشان google.com نمایش داده می شوند و هیچ لینکی ندارند. چطور میتوان فهمید که از نرم افزار یا هدایت بازدید غیر واقعی استفاده نمیکنه؟

  12. هر چند فونت های فارسی لایسنس مشخصی ندارند اما برخی از آنها را میتوان به لحاظ اعتبار لایسنس تشخیص داد. بهتر است برخی فونت ها مانند Iranian Sans یا yekan در وردپرس فارسی لحاظ شوند. چون در سیستم عامل هایی مانند لینوکس که از تاهوما پشتیبانی نمی کنند با مشکل مشاهده حروف مواجه میشویم. شخصا فکر میکنم irsans به لحاظ زیبایی در حد تاهوما باشد. صفحه فونت اینجا است :

    http://openfontlibrary.org/en/font/iranian-sans

    • امتیاز 1
×
×
  • اضافه کردن...