رفتن به مطلب

rosamond

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط rosamond

  1. سلام دوستان، من قالب سایتم رو به سلیقه ی خودم ویرایش کردم اما الان وقتی روی برگه ها یا ادامه مطلب کلیک می کنم هیچی مشاهده نمی کنم. توی لوکال هاست و سی پنل تست کردم ولی توی هردوش همین طوری بودن. ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل از کجا می تونه باشه! :(

    123.zip

  2. سلام دوستان من یه پوسته رو ترجمه کردم با نرم افزار poedit و فایل style.css رو هم راست چین کردم اما چندتا مشکل دارم که اگه کمکم کنید خوشحال میشم.

    1.منوی اصلی رو راست چین کردم اما زیر منوها رو هر کاری می کنم راست چین نمیشن، حتی padding و margin ها رو هم دستکاری کردم ولی نمی دونم مشکلش چیه!

    2. در ستون سمت چپ پوسته یه قسمت به نام Resources هست که می خوام حذفش کنم. می دونم مربوط به فایل function.php پوسته هست و یکم دستکاری کردم دیدم همه ی پوسته به هم ریخت و میدونم که این کدها مخصوصا توی پوسته گذاشته شدن و نباید حذف بشن اما من این پوسته رو کاملا تغییر دادم و البته همون طور که خودتون می دونید امکان خرید قالب رو هم ما توی ایران نداریم!

    3.زمانی که به برگه ها و صفحات single میرم فوتر از جاش تکون می خوره و از پایین فاصله می گیره، چه طور می تونم فوتر رو توی برگه ها و غیره فیکس کنم؟

    4دنبال کدی هستم که دستور بده توی صفحه ی اول سایت هیچ پستی رو نشون نده، این کار رو چه طور می تونم انجام بدم؟

    5.وقتی از پلاگین tiny advance برای درج جدول استفاده می کنم، این پلاگین مثل این که کار نمی کنه و هیچ فقط نوشته ها رو دسته بندی می کنه اما خطوط جدول رو نشون نمیده، اشکال از کجا می تونه باشه؟

    6.برای تبدیل تاریخ میلادی به شمسی چه کاری باید انجام بدم؟

    7.توی jcrasoul که گذاشتم توی پوسته می خوام هر دوتا باکسی که وجود دارن به هم مرتبط بشن، یعنی زمانی که روی یکی موس رو نگه می دارم اون یکی هم حرکت نکنه، چه طور می تونم این کار رو انجام بدم؟

    8.قابلیت font-face رو اضافه کردم به پوسته، روی لوکال هاست جواب میده اما زمانی که میره تو Cpanel فونت ها فقط با Arial نشون داده میشن، چه طور باید اصلاحش کنم؟

    ببخشید که خیلی طولانی شد، تصمیم گرفتم به جای شلوغ کردن تالارهای انجمن همه رو توی یک موضوع جمع کنم و از همه ی دوستان ممنونم به خصوص دوستانی که کمک کنن تا مشکلم حل بشه.

    فایل پوسته رو هم پیوست کردم.

    ممنونم

    Wooden-Business.zip

  3. اسکریپت رایگان زیاده.

    یه سری مثل وردپرس نصب میشه یه سری مثل جوملا.

    مثلا تو سایت زیر نصب کردم:


    http://lajevardisc.com/

    از ستون کناری سمت راست بخش "پنل ورود دانش آموزان" میتونید با نام کاربری و رمز 5 وارد بشید.

    ولی گفته باشم وارد کردنش وقت گیره که البته با افزونه هم بخواید نمره وارد کنید باید دستی وارد کنید دیگه.

    اینی که نصب کردم نمرا هست.


    http://nomra.ir/

    ممنون دوست عزیزم، واقعا لطف کردین. همون چیزی هستش که من می خواستم. الان امتحانش می کنم. :D:)
  4. سلام

    شما می تونید از افزونه ی زیر


    http://wordpress.org/plugins/adminimize/

    استفاده کنید و دسترسی اعضاتون رو به پیشخوان یا همون داشبورد قطع کنید

    ممنون دوست عزیز که پاسخ دادین، الان امتحانش می کنم. :)

    البته اگه میخواید حرفه ای بشه بهتره از اسکریپت استفاده کنید که بشه مثل دانشگاه.

    اما وقت گیره!

    ممنونم ولی این اسکریپتی روکه میگین چه طور باید بنویسم؟ :blink:
  5. سلام دوستان

    من می خوام برای کاربرانی به خصوصی که در سایت من عضو میشن یه صفحه ی اختصاصی بسازم که فقط واسه ی اونا نمایش داده بشه و بتونند نمرات شون رو ازون جا دریافت کنند. یه چیزی متل قسمت ورود اعضای دانشجویان به پرتال های دانشگاه ها. برای این منظور از چند تا افزونه مثل

    Theme My Login

    هم استفاده کردم اما متاسفانه کسانی که وارد سایت میشن می تونن به داشبورد دسترسی داشته باشن که من نمی خوام این طور باشه. اگه بتونید منو راهنمایی کنید که چه کارهایی باید انجام بدم تا به هدفم برسم ممنون میشم.

×
×
  • اضافه کردن...