رفتن به مطلب

ممد

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    143
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط ممد

  1. سلام دوستان. این سایت مپ افزونه yoast قبلآ گزینه های priority و change freg داشت ولی الان نداره. ایا این گزینه ها به نسخه پولی منتقل شده یا از سوی گوگل بی اهمیت اعلام شده که حذفش کردن؟؟؟ افزونه google xml sitemaps که هنوز این گزینه ها رو داره.

  2. سلام کسی افزونه ی اشتراک گذاری اتوماتیکی سراغ داره که حداقل سه تا سایت گوگل و توییتر و فیس بوک رو پوشش بده (اگه بلاگر هم باشه دیگه عالی میشه) و همینطور قابلیت پیج اضافه کردن داشته باشه و نه فقط دیوار و مهمتر از همه راحت بشه به سایت های ذکر شده متصلش کرد و دیگه api و تنظیمات و key و فلان و بیسار نخواد. خلاصه دقیقآ مثل قسمت اشتراک گذاری افزونه جت پک باشه. جت پک چون یه سری مشکلات باسه سایتم درست میکنه نمیتونم ازش استفاده کنم. اگه هم سایت اشتراک گذاری اتوماتیک با این مشخصات سراغ دارید دریغ نکنید. با تشکر

  3. دوستان من این افزونه رو نصب کردم ولی وقتی پستی ارسال میکنم و الت و تایتل برای تصاویرشون نمیزارم بصورت خودکار اینکار انحام نمیشه و

    وقتی موس رو روی تصاویر میبرم هیچ متن و نوشته ای داده نمیشه .

    لطفا بگید مشکل ز کجاست>؟ ؟تنظیماتی نداره

    سلام دوست عزیز میخاستم بگم چند ساعت پیش دوباره این افزونه اپدیت شد ولی بازم درست نشد و ظاهرآ فقط مشکل default options حل شده. فک کنم نویسنده این افزونه کمبود داشته باشه که اینجوری داره اپدیت میکنه. من که فعلآ نسخه قدیمیشو نصب کردم دارم ازش استفاده میکنم تا وقتی که اپدیتش کامل بشه.

    • امتیاز 1
  4. سلام

    یه سایت فروشگاهی رو در نظر بگیرید با 10000 تا محصول. برای سئو ی بهتر یه همچین سایتی بهتره در محصولاتش از برچسب و کلمه کلیدی استفاده کنه یا فقط باید از کلمه کلیدی استفاده کنه؟؟؟؟؟ من خیلی گشت زدم تو انجمن خیلی ها میگفتن دیگه کلمه کلیدی نزد گوگل هیچ ارزشی نداره حقیقت داره یا مربوط به قدیما میشد؟؟؟

  5. سلام

    در گوگل وبمستر من به یه تگ گیر داده میگه 404 شده در حالی که من هیچ وقت این تگ رو درست نکردم. کار افزونه و قالب هم نیست. اصلآ این تگ نحوه ادرس دهیش با تگ های دیگه فرق داره . اصلآ ایندکس هم نشده و نمیدونم چی میگه این وسط. حالا چی کار کنم این تگ رو mark as fixes کنم یا fetch as google یا اصلآ ولش کنم به امان خدا؟؟؟؟

×
×
  • اضافه کردن...