رفتن به مطلب

samgeorgia

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط samgeorgia

  1. با سلام خدمت تمامی دوستان و سروران گرامی ........

    لوگوی سایت پوسترفا در کناره ی سمت چپ قرار داره می خواهم آن را به وسط منتقل کنم جوری که منوها به هم نریزه و منوها نیز به سمت چپ منتقل بشه.....عکس آن را پیوست کردم و در عکس فلاش زدم که کجا میخواهم منتقل بشه....لطفا راهنمایی کنید.....با تشکر.

    posterfalogo.jpg

  2. فایل ایرادی نداره مگر اینکه دستی ویرایش کرده باشید و به صورت باینری (روش معمول آپلود شدن عناصر سایت) آپلودش کرده باشید که باید نوع انتقال را به ASCII تغییر بدید

    البته من حدس می زنم دیتابیستون خوب به روز رسانی نشده و تنظیمات قبلیتون کراش شده

    برای مشاهده ویرایشگر دیداری از طریق پیشخوان کاربران - شناسنامه شما تیک گزینه غیرفعال کردن ویرایشگر دیداری هنگام نوشتن را وردارید

    و از طریق پیشخوان - تنظیمات - پیوند یکتا یکبار دیگر ساختار فعلی پیوند یکتا را ذخیره سازی کنید

    از طریق پیشخوان - تنظیمات - همگانی

    ساعت محلی را تنظیم کنید و چک کنید نتیجه را بفرمایید

    دوست عزیز و استاد گرامی کارهایی که شما فرمودید انجام دادم و بخش نوشته های تازه دوباره به حالت اول خودش برگشت.واقعا نمیدونم با چه زبانی از شما تشکر کنم.من نزدیک 15 روز گیر این مشکل شده بودم و بسیار کلافه بودم.در تمامی سایتهای اینترنتی این مشکل را مطرح کردم حتی سایت پشتیبان فارسی وردپرس ولی هیچ کس با آن همه ادعا نتوانستند مشکل من را حل کنند تا اینکه این مشکل توسط حضرتعالی و در سایت بسیار خوب wp-parsi.com حل شد من این سایتو هیچ وقت از یاد نمیبرم و برای آموزش بیشتر در زمینه وردپرس هر روز به اینجا می آیم.باز هم ممنون و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی.

    • امتیاز 1
  3. خودم فکر میکنم به احتمال زیاد از htaccess باشه چون پیوندهای یکتا توی سایتم بهم ریخته بود و با کلیک بر روی هر کدام از پستهای سایت ارور 404 میداد یک افزونه نصب کردم به نام permanlink finder این مشکل حل شد ولی مشکل نوشته های تازه بوجود آمد. به نظر شما چه تغییری در فایل اج تی سی اکسس بدم تا درست بشه؟

    محتویات داخل فایل اچ تی اکسس به قرار زیر است :

    # BEGIN WordPress

    <IfModule mod_rewrite.c>

    RewriteEngine On

    RewriteBase /

    RewriteRule ^index\.php$ - [L]

    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f

    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d

    RewriteRule . /index.php [L]

    </IfModule>

    # END WordPress

    43951484768163877241.jpg

  4. درود بر همه دوستان و اساتید وردپرس.دقیقا چند روز پیش بود که وردپرس را بصورت اتوماتیک آپدیت کردم به نسخه 3.7.1 و بعد از آن بخش نوشته های تازه بصورت عکسی که در پیوست ضمیمه شده است ناقص شد و خیلی از قسمتهای آن از بین رفت.با توجه به تجربه چند ساله خودم در وردپرس اول افزونه ها را غیرفعال کردم درست نشد و بعد از آن پوشه پلاگین را تغییر نام دادم باز هم درست نشد.وردپرس را مجددا بصورت دستی آپدیت کردم باز هم درست نشد.خیلی عجیب و نادر است این مشکل در وردپرس خلاصه تا جی کوئری را هم پاک کردم و مجددا بارگذاری کردم ولی درست نشد.استدعا دارم که اساتید این مشکل بنده را بررسی و جهت حل آن کمک نمایند.با سپاس.

    مشاهده نمونه عکس پیوست شده از مشکل : http://upload7.ir/images/43951484768163877241.jpg

  5. به نظر اساتید وردپرس بهترین افزونه سئو برای وردپرس کدام افزونه است؟من چند ساله که از all in seo pack استفاده میکنم و راضی هستم.ولی برخی از دوستان وردپرسی من میگن وردپرس سئو بهتره.میخواستم نظر بقیه شما عزیزان را در این ارتباط بدونم تا بتوانم تصمیم درستی بگیرم که آیا به افزونه وردپرس سئو کوچ کنم یا خیر؟

    • امتیاز 1
×
×
  • اضافه کردن...