رفتن به مطلب

soheyl21

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط soheyl21

  1. اخیرا مشکلی که برای سایتم پیش اومده به این صورته که ویرایشگرم توی بخش برگه یا محصولات و ... اصلا نشون داده نمیشه و حتی بیشتر بخش های سایت به درستی اجرا نمیشن و همچنین نمیتونم برچسب یا دسته بندی رو به نوشته هام اضاف کنم یا تغییرات رو به بخش برگه یا نوشته ها انجام بدم. الان مشکل از کجاست و چه کاری باید برای رفع این مشکل یا موضوع انجام بدم؟

  2. در 2 ساعت قبل، soheyl21 گفته است :

    با سلام و عرض ادب.

    اخیرا مشکلی که برای سایتم پیش اومده با به این صورته که بخش تنظیمات ظاهری برگه یا محصولات و ... اصلا نشون داده نمیشه و حتی بیشتر بخش های سایت به درستی اجرا نمیشن و همچنین نمیتونم برچسب یا دسته بندی رو به نوشته هام اضاف کنم یا تغییرات رو به بخش برگه یا نوشته ها انجام بدم. الان مشکل از کجاست و چه کاری باید برای رفع این مشکل یا موضوع انجام بدم؟

     

  3. با سلام و عرض ادب.

    اخیرا مشکلی که برای سایتم پیش اومده با قالب گودنیوز به این صورته که ویژوال کامپوزر توی بخش برگه یا محصولات و ... اصلا نشون داده نمیشه و حتی بیشتر بخش های سایت به درستی اجرا نمیشن و همچنین نمیتونم برچسب یا دسته بندی رو به نوشته هام اضاف کنم یا تغییرات رو به بخش برگه یا نوشته ها انجام بدم. الان مشکل از کجاست و چه کاری باید برای رفع این مشکل یا موضوع انجام بدم؟

×
×
  • اضافه کردن...