-
تعداد ارسالها
101 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
تمامی مطالب نوشته شده توسط OfflineBaz
-
با سلام به دوستان عزیز من یک زمینه دلخواه مد نظرم هستش کل انجمن رو جستجو کردم به نتیجه نرسیدم دوستان لطفا کمک کنند ممنون از همتون زمینه ای که من می خوام به این ترتیب هستش که گزینه های برای دانلود دارم حدودا 7 تا هستش می خوام طوری باشه توی قسمت پست فقط لینکها رو وارد کنم کدی که اقا پارسا گذاشته بود وارد کردم توی فانکنشن ولی اون برای یکی بود من 7 تا می خوام آشنای با php هم زیاد نیست یعنی آماتورم و هر 7 تا کد برای نمایش توی قالب چه چیزی باید بزارم می خوام برای هر کد که قرار میدم یه عکس باشه که وقتی لینک از قسمت مدیریت وارد شد توی سایت عکس نشون بده و برای هر 7 تا کد می خوام المان بدم از استایل ممن
-
مشکل در نمایش اسلایدر
OfflineBaz پاسخی برای OfflineBaz ارسال کرد برای یک موضوع در نصب و سوالات اولیه
روی لوکال هستش قانونن به نظر خودم نباید مشکلی داشته باشه چون توی هدر سایت هست و کد<?php get_header(); ?> توی تمام پیجها یکیه نمیدونم مشکل چیه -
مشکل در نمایش اسلایدر
OfflineBaz پاسخی برای OfflineBaz ارسال کرد برای یک موضوع در نصب و سوالات اولیه
ممنون ولی باید برای نمایش از این کد استفاده بشه <?php echo do_shortcode('[camera slideshow ="my-first-slideshow"]'); ?> مشکل دیگه توی صفحه اصلی فقط درست نمایش داده میشه توی صفحات page , single درست نشون داده نمیشه؟ -
مشکل در نمایش اسلایدر
OfflineBaz پاسخی برای OfflineBaz ارسال کرد برای یک موضوع در نصب و سوالات اولیه
ممنون قشنگه اینم لطفی بکن بگو چطور توی قالب قرار بدم -
مشکل در نمایش اسلایدر
OfflineBaz پاسخی برای OfflineBaz ارسال کرد برای یک موضوع در نصب و سوالات اولیه
ریپ شده هستش بله ولی امکان داره شما نحوه نمایش توی قالب رو قرار بدید یا حداقل نمونه مجانی شبیه اینو معرفی کنید چون گشتم ندیدم شبیه این توی سایت وردپرس من دنبال یه اسلایدر هستم که سبک باشه افکت جالب داشته باشه اسلایدرهای متفاوتی بسازه -
مشکل در نمایش اسلایدر
OfflineBaz پاسخی برای OfflineBaz ارسال کرد برای یک موضوع در نصب و سوالات اولیه
Estro – jQuery Ken Burns slider لینک دانلود افزونه http://www.tusfiles.net/nk64qdds952r -
با سلام به دوستان عزیز مشکل داشتم و اون اینه که من یه اسلاید پیدا کردم نمیدونم چطور باید درون قالب که خودم ایجاد کردم قرار بدم کدهای هم توی پشتیبانی افزونه گفته شده بود زدم ولی باز نشون نمیده کد برای نمایش توی قالب <?php $peEstroPlugin->the_slider(1); ?> وارد کردن فایل توی فانکنشن <?php $GLOBALS['peEstroPlugin']->the_slider(1); ?> کد رو رو قرار دادم توی قالب توی این کد 1 شماره آی دی اسلاید هستش که با ساخت هر اسلایدر باید عوض کردولی باز نشون نمیده
-
خیلی ممنون من مد نظر همون مثال اولی هستش برای این کار هم باید php هم sql بلد باشم که آشنای ندارم در مورد اون مشکل افزونه تاپیک جدا بزنم یا توی همین پست ها ادامه بدم؟(مشکلم حل نشده نمی تونم توی قالب خودم به نمایش درش بیارم من می خوام توی جای از قالب که مد نظرمه به نمایش دربیاد ولی کد کار نمیکنه )
-
الان بخش مورد نظر در مورد این کد که مال افزونه اسلایدر هستش می تونم باز کنم مشکلی نداره؟ مشکل هل نشد نشون داده نمیشه اسلایدر این کد رو خودشون دادن ولی کار نمیکنه کد برای نمایش توی قالب <?php $peEstroPlugin->the_slider(1); ?> وارد کردن فایل توی فانکنشن <?php $GLOBALS['peEstroPlugin']->the_slider(1); ?> بازهم همین کد کار نمیکنه _________________________________________________________________________________________________ در مورد کد که تاپیکش باز شده عرض کنم خدمت دوستان که گفتم توی سرور می خوام انجام بدم نه توی سی پنل می خوام توی سرور یه درایور رو مختص دانلود قرار بدم و
-
میدونم درست نیست ولی چطوری این طور کدها رو درون قالب قرار بدم که افزونه به نمایش در بیاد ؟ [slider id="1"]
-
ممنون که راهنمایی کردید من برای سرور می خوام نمی خوام وردپرس نصب باشه
-
با سلام به دوستان عزیز من یه درخواست ازتون داشتم و اون اینه که من می خوام روی فایلهای که روی مسیر مشخصی هستند (htt://localhost/download/test.rar) کاری کنم وقتی کسی بخواد دانلود کنه ازش یوزر و پسورد بخواد یعنی کسی نتونه لیچشون کنه مثل کاری که توی سی پنل روی پوشه میکنیمو طرف بیاید یه دومین رو وارد دانلود مننجرش کنه و یوزر و پسور رو بزنه که هر بار توی مسیرهای دیگه از دومین که کلیک کرد یوزر و پسور رو وارد نکنه
-
مشکل در قسمت تقسیم کردن index.php
OfflineBaz پاسخی برای OfflineBaz ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
توی اکسپلورر کلا قالب میاد همراه با اون قسمت که نشون دادم ولی توی فایر فاکس فقط اون قسمت بالا میاد من ادیتور رو عوض کردم مشکل حل شد از ادیتور Notepad++ استفاده میکردم که اونو عوض کردم مشکل رفع شد نمیدونم مشکل کجا بود تنظیمات ادیتور رو دست نزدم که فکر کنید از تنظیمات باشه ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن الان ادیتور Notepad++ رو گذاشتم کنار فعلا -
با سلام به دوستان عزیز من یه مشکل داشتم من قالبی ایجاد کردم و الان می خواستم کدهای هز کدوم رو توی فایل خودش قرار بدم وقتی انجام میدم قالب توی مرورگر اینترنت اکسپلورر می ریزه بهم عکس رو نگاه کنید قسمتی که قرمز کردم ایجاده شده و قالب میاد سمت راست این مشکل زمانی ایجاد میشه که کدها رو قرار میدم ولی وقتی همه کدها توی فایل index.php هست مشکلی ندارم دوستان عزیز لطف راهنمایی کنید مشکل من کجاست کد های لازم برای فراخونی هر فایل به این صورت هستش فراخونی پیش فرض خود ورپرس <?php get_header(); ?> فراخونی با اسم مورد نظر <?php include (TEMPLATEPATH . '/right.php'); ?>
-
از هردونفریتون تشکر میکنم سطح اشنای زدم مبتدی آشنای کمی دارم با css و html ولی دارم کار میکنم بهتر شم از اقا مرتضی و پارسا تشکر میکنم که خداییش جواب من مبتدی رو خوب میدن و شما آقا ایمان از دوستان هم خواهش میکنم که اگه مرجعی برای آموزش CSS و html دارند قرار بدن که برم مطالعه کنم مرجع مفید باشه (فارسی هم باشه) بعداز این 2تا که آشنای پیدا کردم جاوا رو شروع کنم یا پی اچ پی
- 4 پاسخ
-
- اسلایدر
- اسلایدر سفارشی
-
(و 2 مورد دیگر)
برچسب زده شده با :
-
سلام می خواستم ساخت اسلایدر سفارشی دلخواه رو اموزش بدید که چطور باید ایجاد بشه مثلا عکسهای یه دسته خاص یا اخرین مطالب نحوه نمایش اسلاید عکس همراه با متن و چیزهای دیگه نمونه سایت میهن وب هاست
- 4 پاسخ
-
- اسلایدر
- اسلایدر سفارشی
-
(و 2 مورد دیگر)
برچسب زده شده با :
-
آقا مرتضی این نمونه تست رو قرار دادم ولی باز مشکل دارم برای اجرای صحیح این تولتیپ لطف کن دانلود کن نگاهی بهش بنداز Test.zip
-
خوب برای حالتهای دیگه چطور توی این لینک میشه درست کرد؟
-
آره و دومی که دادم
-
لطف کنید یه نمونه بزارید که منم توی قالب مورد نظر خودم قرار بدم
-
فایل که گفتید رو نتونستم دانلود کنم میشه شما برای دانلود اینجا قرار بدید؟ امکان داره یه نمونه فارسی شده دمو قرار بدی؟ یعنی با همون id , class که مدنظر من هستش
-
کدهای id و class رو لطفی کن برام دربیار کدهای Complex Animation اینو برام دربیاری ممنون میشم توی این تولتیب فایل js اون میشه همین چند خط احتیاج به معرفی فایل جی کوری نیست؟ همین چند خط رو میشه بریزم توی یه فایل و مسیر فایل رو توی هدر وارد کنم؟
-
گزینه های Complex Animation و Simple Animation رو مد نظرم هست کد جی اس اون و css و نحوه قرار دادن توی قسمت مورد نظر نحوه توی قالب ممنون میشم مرتضی عزیز برام توضیح بدی
-
دوستان من از این صفحه چندتا تولتیپ هست که می خوام قرار بدم ولی نمیدونم باید چیکار کنم http://www.lullabot.com/files/bt/bt-latest/DEMO/index.html دوستانی که اشنای دارند کمک کنند که باید چیکار کنم
-
درست شد
