saeed4641
عضو سایت-
تعداد ارسالها
384 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
تمامی مطالب نوشته شده توسط saeed4641
-
عذر میخوام شما که سایت بنده رو باز میکنید همون لحظه اول تگها نشون داده نمیشن و بعد ناپدید مییشن؟یانه؟ چون کش مرورگرم پاک کردم بازم همین طوریه
-
احتمالا ممنونم از لطفتون الان سئوی قالبمو 95 درصد نشون میده راهی داره 100 ش کنم؟ ممنون میشم بازم راهنماییم کنید با تشکر
-
ممنون شد ولی مشکلی که داره اول که سایت لود میشه نوشته های اون دیده میشه و بعد نا پدید میشه اینجوری زیاد خوب نیست راه دیگه ای نداره که به هیچ وجه نشون داده نشه؟
-
ممنونم دیدم ولی مشکلی که هست وقتی این کدو می ذارم اون مطالب درون کد هم در بالای سایت نشون داده میشه در صورتی که نباید نشون داده بشه چیکار باید بکنم من تو فایل هدر گذاشتم دقیقا کجاش بذارم؟ و چند تا عنوان می تونم توش قرار بدم؟چند کلمه؟ ممنون میشم بازم زحمت جواب رو بکشید باتشکر
-
میشه لطف کنید جزئیات و نحوه گذاشتن کد h1 رو توضیح بدید؟ طول و عرض تصاویر رو چطور میشه تغییر داد؟ من از افزونه seo friendly برا عکس ها استفاده می کنم و اتومات توضیحات به عکس الصاق میشه
-
سلام میشه لطف کنید ارور های سئوی سایت بنده که در امضا اومده رو بررسی کنید با سایت checkme و بگید کجاهاش باید اصلاح بشه تا سئو به 100 نزدیک بشه؟ ممنون میشم
-
الان آدرس دهی به صورت زیر است: it30t.ir/post title از افزونه all in one استفاده می کنم مطالب قبلی رو به صورت دستی منتقل کردم چون امکان انتقال مطالب وجود نداشت
-
از رزبلاگ استفاده می کردم آدرس دهیش با وردپرس فرق داشت عنوان مطلب/it30t.ir/post/622
-
سلام بنده حدود سه ماه قبل با وبلاگ کار می کردم و اون وبلاگم از حدود 8 ماه پیش راه اندازی کرده بودم تا آخرین زمانی که از وبلاگ به سایت مهاجرت کردم 700 تا مطلب داشت و روزی هم حداقل 250 ورودی گوگل و 300 بازدید یکتا ولی الان که حدود 3 ماهه هاست خریدم و حدود 580 مطلب دارم و طریقه نوشتن پست ها و رعایت سئوی اونها هیچ تفاوتی با وبلاگ نداره روزانه فقط 100 بازدید یکتا دارم نمیدونم دلیل چیه؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید دلیل این مشکل چیه؟ خواهش میکنم از دوستان متخصص در سئو راهنمایی کنید تا مشکلم رفع بشه آدرس سایت بنده تو امضا هست چون اگه بخواد به همین صورت پیش بره به زودی پیج رنکم به صفر برمیگرده در ضمن ای
-
ممنون عزیز فقط من می خواستم با یه افکت نرم هر وقت موس میره رو عکس،عکس شفاف بشه اونم آهسته!! این خیلی تند و تیزه
-
ضمیمه شد index.txt
-
گذاشتم هیچ اتفاقی نیفتاد همین کده؟مطمئنی؟ چرا اینقد کوتاهه؟ کلاس مطلب چیه اینجا؟
-
اگه بخوام وقتی موس میره رو عکس فقط شفاف بشه باید چی کار کنم؟
-
ممنونم فقط چند سوال: این کدو تو کدوم فایل قالب و در کجاش بذارم؟ نکته بعدی اینکه من نمیخوام سایز عکس آپلود شده هیچ تغییری بکنه نه اول و نه زمانی که موس روش میره فقط می خوام یه خورده زاویه بگیره.همین.چه تغییری تو این کد باید بدم؟ آیا این کد همه ی عکس های سایت رو اینجوری می کنه؟چون من می خوام فقط عکس پست ها افکت بگیرن ممنون میشم جوابمو بدید
-
میشه خودتون یه کد بدید؟ ممنون میشم این سایت یه خورده پیچیده است تشکر
-
سلام بنده می خوام تصاویر پست هام افکت داشته باشه مثلا موس که رو عکس میره عکس یه خورده زاویه بگیره البته الان فک می کنم یه افکت پیش فرض روی قالبم فعاله که عکسها رو گرد میکنه من نمی خوام این حالت گرد بودن گوشه های عکس از بین بره و می خوام علاوه بر اون عکس ها یه خورده زاویه بگیرن البته اینم بگم فقط می خوام این حالت برای تصاویر پست ها به وجود بیاد نه تصاویر سایدبار آدرس سایتم هم تو امضا هست خودتون افکت الانشو نگا کنید ممنون میشم کمکم کنید با تشکر
-
سلام بنده یه اسلایدر می خوام برای محصولات فروشگام مثه سایت p30download.com ممنون میشم کمکم کنید با تشکر
-
سلام یه مشکل جدید برای اسلایدر سایت بنده پیش اومده واونم اینه که اسلایدها از چب به راست میرن و اینجوری مطالب قدیمی دیده میشن اول
-
درخواست بلوک تبلیغات متنی شکیل
saeed4641 پاسخی برای saeed4641 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
اگه میشد هزارتا تشکر میزدم برات فقط یه مورد دیگه اونم اینکه کدو گذاشتم ولی باکس ها راست چینن چطور میشه وسط چینش کرد؟ البته من از کدهای <center> و <center/> استفاده کردم وسط چین شد ولی متن داخل باکسها هم وسط چین شد میشه راهنمایی کنید؟ ممنون میشم -
عذر می خوام بازم نگفتید این کدو دقیقا کجا بذارم؟ اینکه آخر کد گذاشتید important یعنی مطالبو bold کنه؟
-
ممنونم ولی نگفتید کلاس پست یعنی چی؟ و اینکه هردوتا کد رو باید استفاده کنم؟یا همون کد استایل کافیه؟ کجای فایل استایل باید قرار بدم؟
-
آدرس سایت تو امضا هست می خوام فونت متن اصلی پست هارو عوض کنم
-
درخواست بلوک تبلیغات متنی شکیل
saeed4641 پاسخی برای saeed4641 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
ممنونم ازت فقط چند سوال دیگه: سایتی برای شناسایی کد رنگ ها هست؟کد رنگو بدی رنگو نشون بده و برعکس برا عوض کردن رنگ ها می گم که راحت بتونم عوض کنم سوال بعدی: میشه اون کادر سفید اولیو که بعد تغییر میکنه گوشه هاشو گرد کرد؟اینجوری یکم تو ذوق میزنه.البته تغییر شکل بعد رفتن موس روش هم باشه و سوال آخر: چیکار میشه کرد که لینکا در صفحه جداگانه باز بشن نه همون صفحه؟ با تشکر فراوان -
چیزی سر در نیاوردم میشه همینجا بازش کنید؟ اینکه کدو کجا بذارم؟ اینکه اگه خواننده اون فونتو نداشته باشه با تاهوما باز شه براش واینکه آیا اون فونتو باید توی هاست آپلود کنم یانه؟ عذر می خوام هر کدوم از این کدها رو باید کجا بذارم؟ آیا هر دوتارو باید قرار بدم؟ آیا فونتو باید توی هاست آپلود کنم؟ منظور از کلاس مطالب چیه؟
