رفتن به مطلب

Sajadfaweber

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

نوشته‌ها ارسال شده توسط Sajadfaweber

  1. در در 1/17/2016 at 05:47، poeti8 گفته است :

    پرکرده بودم و حتی سعی کردم دیگه با آیپی ایران نرم ولی باز هم مسدود شد. بعد از مسدودی هم که دیگه نمیتونستم وارد شم، به پشتیبانی هم ایمیل زدم گفتن دیگه نمیتونن با ایرانیها همکاری کنن ولی خبر جدیدی بشه حتما اعلام میکنن. الان امیدارم با این تحریمها برداشته شه.

    چقدر جالب ، خدا رو شکر که پشت من بوده.

    نه فقط بمن گفتن دیگه با آیپی ایران نیا. چند ایرانی دیگه مثل ایمان جی ام هم حسابشون بسته نشد.

    ---

    بر اساس اتفاقاتی که افتاده باید ایران رو از لیست خارج کنن اما کی این اتفاق میفته هیچ معلوم نیست، پدرسوخته هایی ان که تو عمرم ندیدم. آمریکای دزد در قالب مالیات!

    • امتیاز 1
  2. شما باید فرم w8 رو پر می کردید ، اکانت های ایرانی رو lock کردن. اکانت من یک روز قفل بود اما بخاطر فرم w8 دوباره همراه با آیتم ها ابقا شد.

    نقل قول

    الان به نظرتون رفع تحریمها تاثیری روی انوِیتو میذاره؟ اگه برداشته شه حسابهای قبلی از حالت مسدود بودن در میاد و آیتمهاش برمیگردن؟ پسندیدم

    ان شالله که اکانت هاتون رو برگردونن ، این اجازه به شرکت های آمریکایی برای از سرگیری روابط تجاری با ایران داده شده ، امروز انجمن و بخش های انواتو رو نگاه کردم اتفاق خاصی نیفتاده ولی امیدوارم مشکلتون حل بشه.

    از سوییفت هم می تونید استفاده کنید اما فقط تعلیق شده و برگشت پذیره ، ممکن این ماه آزاد باشه ماه دیگه به بهانه حقوق بشر یا موشکی دوباره بسته بشه.

     

    موفق باشید.

  3. در در 1/10/2016 at 22:31، mohsen29 گفته است :

    پذیرش قانون کپی رایت جهانی بعد از برجام

    
    http://1o2.ir/4xofc

     

    انشالله که این امر اتفاق خواهد افتاد و بساط تمام سایت های ناقض کپی رایت جمع خواهد شد.از دانلود نرم افزار گرفته تا فروش قالب دیگران!

    ان شالله ، اما ایران آخرین کشوری هست که از تحریم ها به طور کامل آزاد میشه ( شاید اصلا اون موقع چنین ایرانی وجود نداشته باشه ) چون ما جنگ ایدئولوژی داریم. ایده ها و باور ها هستن که به ما قدرت میدن و غرب اصلا نمی تونه کشورهای مستقل رو تحمل کنه.

    اگر همین کپی رایت در سطح ملی خودمون عملی بشه ما احتیاجی به قانون وارداتی نداریم. تولید و فروش باید داخلی باشه. تولید در خارج و خرید از داخل وضع اقتصاد ما رو بدتر از اینی که هست می کنه.

  4. سلام به همه 

    ببخشید که یکم دیر بهتون می پیوندم. در جواب اون دوستانی که میگن انواتو آیتم های ایران رو بن می کنه باید بگم تو این یکسال و قبل از 2016 من 20000 دلار درآمد کسب کردم و جزو کسانی بودم که تیم مدیریتش به بهترین شکل با من برخورد می کرد و برای هر آیتم جدید 300 دلار اضافی می پرداخت. انواتو اصلا مشکلی با کشور من نداشت. اصلا خوده کولیس نیمه ایرانیه، گرچه نمی تونه فارسی حرف بزنه.

    سایت هایی مثل راست چین و مارکت که بنظر من شاه دزد هستند و این رفتارها از امثال همیار وردپرس بعید بود. راست چین علنا از فروش قانونی در سایتش حرف می زنه و اینکه با خرید نسخه اکستند می تونه محصولات رو بفروشه!!! تفاوت نسخه عادی با اکستند فقط در اینه که شما یکبار یا بی نهایت بار برای خودت یا مشتریانت استفاده کنی نه اینکه ساب لایسنس بشی و اونو بفروشی. 

    ثانیا ، اصلا واست می صرفه که بری اکستند هرکدومو بخری واسه 20 30 تا فروش ؟!!! کدوم ایرانی ای میره 2700 دلار واسه قالب پول بده؟  تقریبا 9 میلیون برای هر قالب یعنی شما پول میدین ؟! یه دروغی بگو بگنجه راست چین جان!

    جدیدا یک بخش اختصاصی برای صاحبان تم های ایرانی ایجاد کردن ، اما تو که خودت دزدی چطور حرف از قانون می زنی؟ چطور میخوای چیزی رو قانونی کنی.  و دردآورتر اینکه شخصی قالب های فریر زیبایی زده اما از بس ریپش می کنن مجبوره عکس هاشو بذاره.

    این اتفاقات واقعا برای جامعه Developer غم انگیز و افتضاحه دوستان ، هر وقت میخوام برگردم و یکم به شعار اقتصاد داخلی و مقاومتی فکر کنم یاد دزدهایی میفتم که چند صباحی بعد ادعای تصاحب کار می کنن و دم از قانون می زنن!

    خودتون رو بیشتر از این مدیون نکنید و لااقل اگر نمی خواید اصلاح بشید یکم خجالت بکشید و حرف از قانون و کپی رایت در دزدمارکت ها نزنید.
    ---
    به کسانی که میگن ما تحریم هستیم و مال کافر خوردن داره میگم که در عوض ما مسلمان هستیم و دیگران باید از  ما و منش درست ما تبعیت کنن ، زمانی که خیبر در محاصره مسلمانها بود ایشان علف می خوردند اما هرگز دست به طعام و گوسفندان یهودی ها نزدن ، با وجود اینکه جلوی چشمشون بود.

    ---

    متاسفانه دوستان ما نمی تونیم کاری بکنیم مگر اینکه فرهنگ سازی بکنیم یا DMCA رو بپذیریم و یا قوانین مشابهی وضع کنیم.

    اگر وضعیت مثبتی رقم بخوره ، هم برنامه نویس ها و طراح ها به درآمد خوبی می رسن هم بلاگرها و بازاریاب ها ، هم مشتریان راضی تری داریم هم وب با کیفیت تر و بروز تری. اگر وب فارسی جای پیشرفت باشه ،بچه ها دیوانه نیستن انرژیشون رو واسه اونور آب بذارن آخرش هم برن همونجا.

     

    ارادتمند دوستان

    • امتیاز 11
×
×
  • اضافه کردن...