رفتن به مطلب

sitedarali

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

نوشته‌ها ارسال شده توسط sitedarali

  1. content-seo-king.jpg

    نوشتن مقاله برای وب سایت به صورت سئو

    شما بهتر از هر کسی مشتریان خود را می شناسید و با نیازها و مشکلات آنان آشنا هستید و می توانید نحوه رفع مشکلات و نیازهای مشتریان خود را به صورت مقاله در سایت خود بارگذاری نمایید. در حقیقت برای آنکه مقاله های شما بیشترین بازدید را داشته باشد و نتیجه بهتری از مقاله نویسی در وب سایت خود بگیرید می بایست مقالات مورد نیاز مشتریان خود را در وب سایت خود ایجاد نمایید و به موضوعات مشتریان خود کامل بپردازید. امروزه سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو تغییر نموده و مقالات و محتوای وب سایت اهمیت بیشتری در این زمینه پیدا نموده است و در حقیقت محتوای وب سایت اصلی ترین و مهم ترین المان سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد و هر چه محتوای وب سایت با دقت و وسواس بیشتری تهیه شود تاثیر بیشتری بر روی رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو و بازدید کننده موضوعی وب سایت خواهد داشت.

    برای نوشتن مقاله به صورت سئو در وب سایت ابتدا به نیازهای مشتریان خود گوش فرا دهید و موضوعات مورد نظر آنان را در مقالات و محتوای وب سایت خود منعکس نمایید و هر مقاله را به طور کامل به یکی موضوع اختصاص دهید. بهتر است در عنوان مقاله خود کلمه کلیدی مربوط به مقاله را ذکر نمایید و مقالات شما حتما در مورد زمینه شغلی شما باشد حال آنکه ممکن است کلمه کلیدی مقاله ای که در حال نوشتن آن هستید همان کلمه کلیدی اصلی وب سایت نباشد.

    بهتر است در بدنه مقاله حداقل دو سه بار از کلمه کلیدی که قصد دارید مقاله با آن جستجو شود استفاده نمایید و البته از کلمات کلیدی نا مربوط به هیچ وجه استفاده ننمایید زیرا ممکن است باعث پایین آمدن اثر مقاله شود. در نوشتن مقاله تمامی کلماتی که فکر می کنید کاربران در محیط اینترنت جستجو می نمایند تا مقاله را بیابند وارد کنید و از مترادف ها نیز در نوشتن مقاله حتما استفاده نمایید.

    البته سعی نمایید مقاله را برای کاربر خود تنظیم نمایید و نه برای موتور جستجو به گونه ای که کاربر رغبت خواندن ادامه مطلب را داشته باشد نه اینکه با خواندن چند خط از مقاله از خواندن ادامه آن منصرف گردد که این چیزی است که تاثیر بسیار منفی بر روی سئو وب سایت خواهد داشت. مدت زمانی که یک کاربر بر روی وب سایت صرف می نماید به عنوان یکی از مهترین المان های رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و هر روز بر اهمیت آن افزوده می گردد و بنابراین هر چه بیشتر بتوانید کاربر را در وب سایت خود نگاه دارید تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو وب سایت شما خواهد داشت. هر چه مقاله تکمیل تر باشد و جنبه های موضوع را بیشتر تحت پوشش قرار دهد بهتر است و بهتر است در ایجاد مقاله خود از تصاویر و گرافیک ها نیز استفاده نمایید و جذابیت بصری آن را بالا ببرید. از ایجاد مقالات در وب سایت با بدنه کوتاه پرهیز نمایید و بهتر است حداقل مقاله شما می بایست 20 سطر باشد تا سایت دچار مجازات مقالات کوتاه نگردد.

    برای آنکه مهترین کلمات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت خود را بیابید می توانید از دو نرم افزار گوگل به نام های Google Keyword Planner و Google Trends استفاده نمایید که برای یافتن کلمات کافی است مهترین کلماتی که فکر می کنید کاربران شما در موتور جستجو وارد می نمایند تا شما را بیابند را در باکس های ورودی آن وارد نمایید تا کلمات مرتبط را به شما نمایش دهد.

    تگ عنوان مقاله بهتر است H1 باشد و بخش های مختلف مقاله را با تگ های H2 و H3 بهتر است نشانه گذاری نمایید و همچنین ظاهر مقاله بسیار مهم می باشد و هر چه محیط خواندن مقاله جذاب تر باشد و خسته کننده نباشد اثر بخشی مقاله نیز بالا خواهد رفت.

    می توانید از داخل مقاله خود به سایر مقالات خود نیز لینک دهید البته آنجایی که مورد نیاز است و با انجام این کار مرجع به توضیحات بخش مورد نظر دهید به مانند کاری که وب سایت ویکی پدیا انجام می دهد البته نه به آن صورت و حجم. شما می بایست جایی از مقاله خود را لینک نمایید که کاربر شما به آن نیاز ندارد نه کلمات کلیدی خود را.

    یکی از روش های خوبی که دارکوب برای یافتن موضوع مقاله به مشتریان خود پیشنهاد می نماید آن است که به درخواست های مشتریان خود توجه نمایند و مطالبی از بابت توضیح یا رفع آن در سایت بارگذاری نمایند و از این طریق مشتریانی که درجستجوی مورد مشابه در اینترنت هستند شما را خواهند یافت و در صورت نیاز با شما تماس خواهد گرفت.

    عملیات مقاله نویسی در وب سایت را هر چه بیشتر انجام دهید بازدید کننده بیشتری بدست خواهید آورد و البته کیفیت مقاله ها از تعداد مقاله ها بسیار مهتر می باشد و هر چه بتوانید تعداد مقاله با کیفیت تر و تکمیل تری در وب سایت خود ایجاد نمایید تاثیر مثبت بیشتری در وب سایت شما خواهد داشت. امروزه سئو تبدیل به بازاریابی از طریق تولید محتوا شده و هر چه در تولید محتوای وب سایت خود بیشتر تلاش نمایید وب سایت شما رتبه بهتری خواهد داشت.

    از کپی کردن مقالات از سایت های دیگر در سایت خود بپرهیزید و مقالات را خود از پایه تهیه نمایید. همچنین ترکیب چند مقاله و ایجاد مقاله جدید کار درستی نیست و بهترین گزینه نوشتن یک مقاله جدید می باشد و تاثیر دو چندانی در رتبه وب سایت خواهد داشت.

    همچنین می توانید مقاله آموزش سئو به صورت رایگان را مطالعه نمایید.

    سورس و آدرس:

    مقاله برای وب سایت به صورت سئو

  2. optimize-joomla.jpg

    بهینه سازی وب سایت جوملا

    جوملا یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که دارای امکانات بسیاری می باشد و با این سیستم مدیریت محتوا هر نوع وب سایتی می توانید راه اندازی نمایید. بهینه سازی وب سایت جوملا در صورتی که انجام گردد تاثیر بسیار مثبتی بر روی عملکرد و موفقیت وب سایت خواهد داشت و باعث بالا رفتن سرعت لود شدن وب سایت و در نتیجه رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو و ارتقاء سئو وب سایت خواهد گردید.

    انتخاب هاست مناسب جوملا

    قبل از انجام هر کاری بهتر است هاست مناسب و بهینه سازی شده برای جوملا انتخاب نمایید تا از تمامی امکانات این نرم افزار پشتیبانی نمایید. دارکوب هاست های ویژه جوملا را در پکیج های مختلف ارائه می نماید که برای ثبت سفارش می توانید به سایت هاست دارکوب مراجعه نمایید.

    به روز رسانی مدام جوملا

    نسخه جوملای خود را همیشه به روز نگاه دارید و هر زمان نسخه جدیدی منتشر گردید وب سایت جوملای خود را به روز رسانی نمایید. آخرین نسخه جوملا از نظر سرعت و امنیت بهینه تر از نسخه های قبلی می باشد.

    بهینه سازی تصاویر استفاده شده

    بهینه سازی تصاویر استفاده شده در وب سایت موردی است که باعث افزایش سرعت لود شدن صفحات وب سایت می گردد و بهتر است تمامی تصاویر وب سایت خود را توسط نرم افزارهای بهینه سازی تصاویر نظیر فتوشاپ کاهش حجم دهید. تصاویر PNG به نسبت سایر فرمت ها حجم بیشتری دارد و بهتر است هر چه می توانید از این نوع فایل کمتر استفاده نمایید. کم حجم ترین فرمت فایل برای تصاویر jpg می باشد.

    استفاده از سیستم کش در جوملا

    سیستم کش در حقیقت وب سایت جوملای شما را تبدیل به وب سایت html می نماید که در زمان های خاصی این html مجددا لود می گردد. برای فعال سازی سیستم کش جوملا پس از ورود به کنترل پانل به منوی System زیر منوی Global Configuration مراجعه نموده و بر روی تب System کلیک نمایید. در بخش Cache Setting بخش Cache را بر روی On - Conservative Cache قرار دهید و بر روی کلیک Save کلیک نمایید. سپس از بخش Extensions زیر منوی Plugin Manager مراجعه نموده و پلاگین System-Cache را بیابید و آن را فعال نمایید.

    فشرده سازی جوملا

    سیستم فشرده سازی جوملا فایل ها به صورت فشرده سمت مرورگر کاربر ارسال می نماید و مرورگر کاربر فایل ها را از حالت فشرده خارج می سازد. برای فعال سازی سیستم فشرده سازی جوملا به منوی System زیر منوی Global Configuration مراجعه نموده و بر روی تب Server کلیک نمایید و گزینه Gzip Page Compression را بر روی YES قرار دهید. پس از انجام این کار می توانید آدرس وب سایت خود را در http://checkgzipcompression.com وارد نمایید تا مطمئن شوید این سیستم بر روی وب سایت شما کار می کند.

    بهینه سازی htaccess

    برای بهینه سازی وب سایت از طریق فایل .htaccess وب سایت خود می توانید کد زیر را در این فایل اضافه نمایید:

    ########## Begin - ETag Optimization

    ## This rule will create an ETag for files based only on the modification

    ## timestamp and their size.

    ## Note: It may cause problems on your server and you may need to remove it

    FileETag MTime Size

    # AddOutputFilterByType is now deprecated by Apache. Use mod_filter in the future.

    AddOutputFilterByType DEFLATE text/plain text/html text/xml text/css application/xml application/xhtml+xml application/rss+xml application/javascript application/x-javascript

    # Enable expiration control

    ExpiresActive On

    # Default expiration: 1 hour after request

    ExpiresDefault "now plus 1 hour"

    # CSS and JS expiration: 1 week after request

    ExpiresByType text/css "now plus 1 week"

    ExpiresByType application/javascript "now plus 1 week"

    ExpiresByType application/x-javascript "now plus 1 week"

    # Image files expiration: 1 month after request

    ExpiresByType image/bmp "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/gif "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/jpeg "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/jp2 "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/pipeg "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/png "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/svg+xml "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/tiff "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/vnd.microsoft.icon "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/x-icon "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/ico "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/icon "now plus 1 month"

    ExpiresByType text/ico "now plus 1 month"

    ExpiresByType application/ico "now plus 1 month"

    ExpiresByType image/vnd.wap.wbmp "now plus 1 month"

    ExpiresByType application/vnd.wap.wbxml "now plus 1 month"

    ExpiresByType application/smil "now plus 1 month"

    # Audio files expiration: 1 month after request

    ExpiresByType audio/basic "now plus 1 month"

    ExpiresByType audio/mid "now plus 1 month"

    ExpiresByType audio/midi "now plus 1 month"

    ExpiresByType audio/mpeg "now plus 1 month"

    ExpiresByType audio/x-aiff "now plus 1 month"

    ExpiresByType audio/x-mpegurl "now plus 1 month"

    ExpiresByType audio/x-pn-realaudio "now plus 1 month"

    ExpiresByType audio/x-wav "now plus 1 month"

    # Movie files expiration: 1 month after request

    ExpiresByType application/x-shockwave-flash "now plus 1 month"

    ExpiresByType x-world/x-vrml "now plus 1 month"

    ExpiresByType video/x-msvideo "now plus 1 month"

    ExpiresByType video/mpeg "now plus 1 month"

    ExpiresByType video/mp4 "now plus 1 month"

    ExpiresByType video/quicktime "now plus 1 month"

    ExpiresByType video/x-la-asf "now plus 1 month"

    ExpiresByType video/x-ms-asf "now plus 1 month"

    کد بالا سیستم کش را بر روی کامپیوتر کاربر فعال سازی می نماید و همچنین بخش های اضافی را از صفحات وب سایت حذف می نماید. کد ETag به مرورگر می گوید که در صورتی که فایلی بر روی کامپیوتر کاربر وجود دارد آن را از کامپیوتر کاربر لود نمایید و Expires headers نیز همان کار را انجام می دهد به علاوه آنکه قابلیت ست نمودن تاریخ برای آن وجود دارد و گزینه AddOutputFilterByType DEFLATE فایل های HTML را بهینه سازی می نماید.

    حذف اکستنشن های اضافی

    به بخش Extension زیر منوی Extension Manager مراجعه نموده و اکستنشن های که با آنها احتیاج ندارد و خود نصب نموده اید را حذف نمایید.

    استفاده از اکستنشن های بهینه سازی

    جوملا همچنین پلاگین ها و کامپوننت های مختلفی برای بهینه سازی خود دارد که می توانید آنها را بر روی سیستم مدیریت محتوای جوملا خود نصب نموده و وب سایت خود را به صورت اتوماتیک بهینه سازی نمایید. پلاگین هایی نظیر JCH Optimize ، Jbetolo ، JotCache از این دست هستند.

    امن سازی جوملا

    امن سازی جوملا در کنار بهینه سازی آن حتما لازم می باشد و در صورتی که جوملا به درستی امن سازی گردد می توانید مطمئن باشید هکرها و بوترها از سرعت هاستینگ و وب سایت شما نمی کاهند. برای ایمن سازی جوملا می توانید مقاله امن سازی جوملا را مطالعه نمایید.

    لینک و آدرس:

    بهینه سازی وب سایت

  3. choose-colors.jpg

    انتخاب رنگ وب سایت

    انسان ها بر پایه احساسات خود تصمیم می گیرند مخصوصا زمانی که صحبت از خرید و سفارش کالا و خدمات به صورت آنلاین باشد. رنگ ها تاثیر بسیاری بر احساسات کاربران شما دارند و در صورتی که رنگ های درستی در طراحی سایت خود انتخاب نمایند می توانید کاربران بیشتری از وب سایت خود را به مشتری تبدیل نمایید.

    روانشناسی رنگ ها

    برای آنکه انتخاب رنگ مناسبی برای وب سایت خود داشته باشید می بایست از تاثیراتی که رنگ ها در احساس افراد دارند را بدانید. بر پایه تحقیقات اخیر رنگ ها تاثیر بسیار زیادی بر روی تصمیمات افراد دارد و انتخاب رنگ مناسب می توانید موجب افزایش بسیار کارائی وب سایت شما گردد. بر پایه تحقیقاتی که در یکی از دانشگاه های معتبر کانادا که تحقیق آن در این آدرس منتشر شده است به طور میانگین 90 ثانیه زمان می برد تا یک کاربر محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید و 75 درصد زمان ها انتخاب محصول وابسته به رنگ آن می باشد و بنابراین رنگ نقش مهمی در انتخاب کاربر و مشتری خواهد داشت. در بخش زیر برخی از اثرات رنگ های مختلف را برای شما بازگو می نمایم:

    سیاه

    اعتبار و قدرت و این رنگ برای صنایع مد مرسوم می باشد زیرا موارد را کوچک تر نمایش می دهد.

    سفید

    معصومیت، پاکی و تمیزی. رنگ های روشن کنتراست خوبی در کنار رنگ های تیره دارند.

    قرمز

    عشق و راحتی. توجه را به خوبی به خود جلب می نماید و سازگار با پیام های زیستی می باشد.

    زرد

    خوش بینی و فعالیت. حس عجله و انگیزه را به کاربر القاء می نماید که برای سایت های فروشگاهی بسیار مناسب است.

    ارغوانی

    تجمل، سلامتی و کمال. یکی از رنگ های حمایت کننده از بانوان می باشد. البته در کنار رنگ های نادرست حس مصنوعی بودن را القاء می نماید.

    قهوه ای

    استوار، قابل اعتماد و سنتی. حس اعتماد و اصالت را در کاربر ایجاد می نماید.

    برای آنکه توضیحات بیشتری در مورد هر یک از این رنگ ها را مطالعه نمایید می توانید مقاله در این آدرس را مطالعه نمایید.

    برای مقاله بیشتر می توانید این دو مقاله نیز مطالعه نماید

    انتخاب رنگ برای وب سایت

    10 ابزار رایگان انتخاب رنگ بندی

    انتخاب رنگ به صورت مناسب

    رنگ ها با جلب توجه بازدید کننده وب سایت کمک می نمایند که باعث افزایش تاثیر گذاری وب سایت بر روی کاربر می گردد. در حقیقت شما با جلب توجه کاربر خود قصد دارید کالا و خدمات خود را به کاربر معرفی نمایید تا شاید یکی از مشتریان شما گردد. سعی نمایید پایه رنگ های وب سایت خود را بر روی یک رنگ قرار دهید و از رنگ های متنوع در سایت خود استفاده ننمایید زیرا که باعث سردرگمی کاربر می گردد.

    برای انتخاب رنگ مناسب وب سایت ابتدا می بایست نوع کاربران خود را مشخص نمایید و رنگ بندی خود را مناسب حال آنان انتخاب نمایید.

    لینک و سورس:

    تاثیر گذاری وب سایت با استفاده از رنگ ها

×
×
  • اضافه کردن...