رفتن به مطلب

فوتر وبسایت باید چه اطلاعاتی داشته باشه؟


پست های پیشنهاد شده

سلام بچه ها

من یه وبسایتی رو راه اندازی کردم جدیدا که تقریبا یه سری کارهای طراحی وبسایتش انجام شده ولی اگر خودتون ببینید تکمیل نشده یه سری چیزا

فوتر وبسایت رو درست کردم ولی احساس میکنم اونطور که باید و شاید نیستش! خیلی به دلم نمیشینه به نظرتون چی اضافه کنم ؟

nafisco.ir

ویرایش شده توسط asadiy4n
حذف لینک
لینک به ارسال

#پیشنهاد

صفحات مهم مثل قوانین، ارتباط با ما، شرایط بازگشت و گارانتی و .... رو در فوتر لینک کنید

اگر همکاری دارید لوگوی همکارانتون رو اضافه کنید و لینک های nofollow بهشون بدید

ساعت پاسخگویی تلفنی رو اضافه کنید

اگر صفحاتی مثل آفر یا پیشنهاد ویژه دارید یک محصولش رو در فوتر نمایش بدید

 

لینک به ارسال

بستگی به موضوع سایت داره

من همیشه 3-4 تا قسمتش میکنم

یکی آدرس و شماره تماس

یکی دسترسی سریع به لینک های به درد بخور مثل تماس با ما و ....

یکی چکیده ای از درباره ما

یکی هم آخرین مقالات یا لینک های مفید

به عنوان مثال سایتی که آموزشگاه مثلاً موسیقی باشه تو بخش لینک های مفید وزارت خونه ها یا سازمان های مرتبط مثل ارشاد رو لینک میکنیم

لینک به ارسال
در در ۱۴۰۲/۳/۱۴ در 22:53، nzarink گفته است :

سلام بچه ها

من یه وبسایتی رو راه اندازی کردم جدیدا که تقریبا یه سری کارهای طراحی وبسایتش انجام شده ولی اگر خودتون ببینید تکمیل نشده یه سری چیزا

فوتر وبسایت رو درست کردم ولی احساس میکنم اونطور که باید و شاید نیستش! خیلی به دلم نمیشینه به نظرتون چی اضافه کنم ؟

 

سلام بخش فوتر برمیگرده به سیاست های سایت شما

هر کاری که میخواین دائم تو دید باشه و مشتری بتونه ببینه رو معمولا تو فوتر میزارن

فوتر شما فوق العاده شلوغ هست و جالب نیست و کاربرا رو گیج میکنه

به نظرم بهتره چون فروشگاه هستید سیاست فوتر رو روی کسب اطمینان از مشتری + ارتباط + دسترسی سریع اخبار بزارید

یعنی یه سه بخشی درست کنید و برای اینکه مشتری از شما مطمئن بشه و بتونه اطمینان کنه یه بخش رو به امکانات ارتباط با خودتون تخصیص بدید و به مشتری بگید خیالت راحت باشه ما فروشگاه الکی نیستیم و اینم آدرس و تلفن ها و هر موقع بخواین در خدمتیم

یه بخش رو به اینماد و سایر نماد ها تخصیص بدید که بازم اطمینان مشتری رو جلب کنید و بگید سایتتون تایید شده هست

یه بخش رو هم بزارید برای خبر نامه و عضویت مشتری در خبر نامه که ترغیب بشه بهتون اطلاعات بده تا در آینده بتونید بهتر بهش اطلاع رسانی کنید

اینقدر هم شلوغش نکنید ، الان هر چیزی رو که تو ذهنتون رسیده گذاشتید تو فوتر و اینطوری مشتری میاد با یه حجم عظیم از نوشته مواجه میشه و سریع اون بخش رو رد میکنه

واقعا هیچ بیننده ای حوصله نداره چیزی رو تا زمانی که لازمش نباشه مطالعه کنه

لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...