رفتن به مطلب

مشکل در کنسول گوگل بخش Crawled - currently not indexed


پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر.
دوستان الان چند روزیه توی قسمت کنسول گوگل و بخش Crawled - currently not indexed حدود 17 هزار تا از تصاویر سایت ما قرار گرفته و از گوگل حذف شدن علتش چی میتونه باشه؟ روز به روز به تعدادشونم داره اضافه میشه

ببینید

 

 

470444328_022(1).thumb.jpg.117d2fb56bf5c8ba83809344afef0fb4.jpg

ویرایش شده توسط نگار صادقی
لینک به ارسال

یکیشو مجدد ریکوئست ایندکس کن. آدرسشو یه جا یادداشت کن 24 ساعت بعد دوباره چکش کن ببین درست میشه یا نه. 

هدر سایت رو هم چک کن ببین کد جدیدی چیزی نذاشتی که جلوی ایندکس رو بگیره

لینک به ارسال

ممنون بابت راهنماییتون چشم ریکوئست ایندکس میزنم.  ممکن سایت ما رو چک کنید ببینید کدی چیزی باعث شده یا نه؟ ممنون میشم ممکنه به دلیل "لیزی لود" تصاویر باشه؟

ادرس سایت shaboneh.com

لینک به ارسال

 ریکوئست ایندکس کردم و درست شد اما 17 هزار تا عکسه نمیشه یکی یکی ریکوئست ایندکس کنم و از اینکه هر روز بهشون اضافه میشه همه این تصاویر فرمتشون webp هستش

ویرایش شده توسط نگار صادقی
لینک به ارسال

من این مشکل رو  توی انجمن گوگل جستجو کردم و خیلی ها این مشکل رو دارن. لینک یکی از تاپیک ها رو زیر گذاشتم. میگن که بعضی از مرورگرها از تصاویر فرمت webp پشتیبانی نمیکنن و واسه این گوگل ایندکسشون نمیکنن!! کسی راه حلی سراغ نداره؟

https://support.google.com/webmasters/thread/94319104/webp-image-format-and-bots-support?hl=en

لینک به ارسال

سلام مجدد

اولین نکته این که گوگل در آپیدت‌هاش گاهی باگ‌هایی داره که کاربران رو اذیت میکنه و چندی یعد خودش برطرف میکنه. مثل آپدیت شهریور ماه که چک کردن اجباری https به کنسول اضافه شد و یکی دو ماه باگ داشت و باعث عدم ایندکس پست های جدید میشد تا این که خودش مشکل رو حل کرد

 

موضوع دوم این که چرا از فرمت‌های مرسوم مثل jpg برای عکس ها استفاده نمیکنید؟ همیشه سعی کنید فرمت هایی رو انتخاب کنید که در همه مرورگرهای جدید و قدیمی استفاده بشه. پیشنهاد می‌کنم از این به بعد با فرمت jpg یا png (اگر کیفیت خیلی براتون اهمیت داره از این مورد اگر نه همون jpg جوابه) استفاده کنید.

 

موصوع سوم این که لیزی لود هم ممکنه اگه غیراصولی گذاشته شده باشه باعث این مشکل بشه. پیشنهاد میکنم برای لیزی لود از افزونه‌هایی مثل autoptimize یا wp-optimize استفاده کنید که در کنار قابلیت های مثبت بیشماری که دارن، لیزی لود رو هم اصولی و بی دردسر انجام میدن.

 

 

لینک به ارسال

اینم یادم رفت بگم که برای درخواست ایندکس مجدد لازم نیست دونه دونه ریموئیست بدید. اون بالا رویvalidate fix بزنید هخودش همه رو ظرف 28 روز بررسی مجدد میکنه

لینک به ارسال

ممنونم بابت راهنماییتون. تصاویر فرمت webp پیشنهادیه خود گوگله . خیلی از خبرگزاری های معتبر جهان هم ازش استفاده میکنن چون حجم تصاویر رو بدون افت کیفیت کم میکنه اما ظاهرا اپدیت جدید گوگل باهاش مشکل داره.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...