رفتن به مطلب

بحث اولین تجربه وردپرس!


Mahdigp

پست های پیشنهاد شده

سلام خب این تاپیک با تاپیک های دیگه فرق داره !

و اینکه اگه خراب هست بگید یا مدیریت تشخصی داد ببندش :D

ولی خب جالبه.

بیایین تعریف کنید از اولین تجربه کار با وردپرس! و اینکه اولین باری که نصب کردید ... اولین باری که پست گذاشتید

یا اینکه قبلش با سیستم دیگه ای کار می کردید ؟

چی شد به وردپرس کوچ کردید ؟

و ...

خودمم اولینم :

من قبلش فقط وبلاگ نویسی می کردم ... و بعد با هاست و اسکریپت آشنا شدم لینک باکس می زدم، و انواع اسکریپت ها تا اینکه نمیدونم چجوری با وردپرس آشنا شدم ! و فقط یادمه خیلی سریع نصب کردم البته یادمه خیلی مشکل داشتم ... خب بچه بودم هنوز !

و اینکه جوملا و بقیه هم تست کردم هیچی به وردپرس نمی رسه !

ویرایش شده توسط Mahdigp
لینک به ارسال

بحث خوبی هست

تجربه من: (4-5 سال پیش)

من چند سالی وبلاگنویس بودم (میهن‌بلاگ بیشتر، بلاگفا ، پرشین بلاگ)

بعد از مدتی ایده‌ای به سرم زد و خواستم سایت با سیستم مدیریت محتوایی داشته باشم

جوملا ، دروپال و e107 رو تست کردم

جوملا = شلوغ

دروپال = ساده (ظاهرش!)

e107 = چی بود؟!

مووبل تایپ = یادم نمیاد!

اما رسیدم به وردپرس، محبوبیت زیاد وردپرس باعث شد راحت انتخابش کنم

طی یک هفته واسش پوسته‌ای رو که میخواستم نوشتم ، یک هفته طول کشید وردپرس رو روی هاست نصب کنم ! (در انتها پشتیبان هاست نصبش کرد :D )

در انجمن قبلی هم تعدادی سوال کردم که گناهکار و چند نفر دیگر از جمله مرتضی خودمون جوابگو بودن :)

در کل از همه چیز وردپرس راضیم. چون تونستم سایتهای بزرگی رو باهاش راه‌اندازی کنم

لینک به ارسال

4 یا 5 سال پیش بود.

عشق سایت دانلود داشتم :-D

ابتدا تو بلاگفا زده بودم و چون خیلی حساس هستم دنبال امکانات بیشتر بودم. یکی یکی تمام سرویس دهنده ها رو امتحان کردم.

بالاخره میهن بلاگو پیدا کردم. چند وقت دیگه وبلاگ دیگه کفاف نمیداد و رسیدم به وردپرس ( خیلی شانسی بر خوردم :) )

یادمه اولین باری که فایل زیپو بازکردم و فایلهای php رو دیدم هنگ کردم یه لحظه. گفتم اینا چیه :-d

بالاخره با هزار بدبختی یاد گرفتم و رو هاست رایگان راه انداختم. بعد با دوستان تو یه فروم که یادمه vahidd و rezaonline اونجا بودن.

خلاصه سرتونو در نیارم...وردپرسو عشقه ! :)

لینک به ارسال

درود

تجربه من قبل از اینکه قبل از وردپرس

اولین سیستم مدیریت محتواهی که نصب کردم نیوک بود چند رو باهاش کار کردم دیدم نمیشه نه قالب اضافه کنم نه ویرایش پاکش کردم ،

دومین جوملا بود ، تقریبا یک هفته مشغلوم بودم که یک مطلبی رو ارسال کنم نشد زدم پاکش کردم :D

سومین دیتالایف انجین : تقریبا چند روز هم با این سپری کردم ، مطلبی که ارسال میکردم در ادامه مطلب نصفش بود ، این هم زدم پاک کردم

چهارمین سیستم راش بود : نصب کرده بودم بعد از چند روز به سایت سر زدم دیدم سایتم بالا نمیاد زده بودن هک کرده بودن :unsure:

تقریبا تا 2 ماه هی سیستم مدیریت محتوا نصب میکردم هی پاک میکردم :wacko:

تا آخرش رسیدم به وردپرس { همش تقصیر اون های بود که می گفتم وردپرس برای سیستم وبلاگ دهی هست :angry: } من چه مجبور بودم این هم سیستم مدیریت محتوا نصب و پاک کنم

لینک به ارسال

( 5 سال پیش ) من یادمه رو بلاگفا یه وبلاگ داشتم که اخر سر نفهمیدم بلاگفا چرا بستش !

بیکار بودم و توی نت ول میچرخدیم یکی گفت بیا نویسنده بشو فلان قدر پول بهت میدم منم از خدا خواسته رفتم وارد محیط کاربریش شدم ، بعدها فهمیدم اون سیستم وردپرس بوده !

:blink: همونجا به پسره جواب رد دادم و گفتم کار نمیکنم این چه سیستم مزخرفیه اما خب دست بر قضا(شایدم غذا) برای سایت خودم اومدم با وردپرس اشنا شدم و اصلا نحوه اشناییم یادم نمیاد ( آلزایمر خفیف بخوانیدش ) و تا الان هم که دیگه اسیرش شدیم !

البته قابل توجه اینکه از افتخارات بنده اینه که اصلا تا الان سمت جوملا نرفتم و یه بار هم پنلش رو ندیدم :D

لینک به ارسال

سلام

بحث جالبی شروع شده

البته یادم نمیاد کجا ولی قبلا در اینمورد نوشته بودم!

قبل وردپرس با پدرش یعنی b2 کار کرده بودم. بعد b2evolution ( فکر کنم اسمش این بود!) رو کار کردم.

بعد نسخه اول وردپرس که خداوند باگ بود! و دیگه با وردپرس انگلیسی ادامه دادم.

همزمان با هر سیستم اسکریپیتی که بود کار میکردم.( واقعا همه اسکریپت های موجود رو تست کردم!) با گروه های اسکریپت خارجی هم کار کردم. دوستانی که از 10 سال پیشتر منو میشناسن بیشتر میدونن و ترجیح میدم بیشتر در مورد این بخش از سابقه ام ننویسم ;)

سیستم های زیادی رو بومی سازی کردم و اکثرا هم برای اولین بار فارسی سازشون رو منتشر کردم. مثلا سیستم کایاکو...

3-4 ساله که با وردپرس فارسی شده کار میکنم و ورودم رو هم میدون دوست عزیزم بهرنگ هستم (از مدیران وردپرس فارسی)

توی انجمن های ایرانی کمی فعالیت میکنم/میکردم و اینجا سومین اونهاست!

سوالی بود بفرمایید :)

لینک به ارسال

من 15 اسفند 83 اولین وبلاگمو توی پرشین بلاگ درست کردم و بعد چند ماه به بلاگفا کوچ کردم.

اولین بار که اسم وردپرس به گوش(چشم؟؟!!) ام خورد وقتی بود که یکی از طراحان قالب یکی از قالب های وردپرس رو برای بلاگفا ریپ کرده بود.

بعد هم یه جا خوندم یه بنده خدایی واسه نصب وردپرس ( و بقیه سیستم ها ) 10 تومن میگیره ( اون موقع واسه خودش پولی بودهااااا :lol: ) فک می کردم طرف چه کاری می کنه

یادم نیست چطور اولین بار وردپرس نصب کردم ولی فک کنم از روی خود cpanel بود (بعضی پنل ها امکان نصب سیستم ها رو از خود cpanel میدن) و بعد از سیاره وردپرس فایل های فارسیش رو گرفتم و فارسیش کردم(اون موقع هنوز وردپرس فارسی به صورت جداگانه نبود)

توی همون زمان هم تقریباً همه ی سیستم ها رو نصب کردم و کار کردم ولی تا به امروز سیستمی مثل وردپرس ندیدم.

نیوک و خاندانش (اولیشن، آجا و ...) جوملا و دوستان ( مامبو، میترا و ...) دیتالایف و خیلی دیگه از سیستم ها رو نصب کردم و باز هم می گم هیچی وردپرس نمیشه

لینک به ارسال

من هم اولش رفتم پرشین بلاگ یه وبلاگ ساختم و چندین وقت اصلا سراغش نرفتم، بعد دوباره رفتم یه کم روش کار کردم و بعد دیدم همچین چیز به درد بخوری نیست و نهایتا دیگر وبلاگدهی ها رو مثل بلاگها، بلاگ وب، بلاگفا، رو امتحان کردم دیدم که به هیچ دردی نمی خورند، بعد آخرش رفتم رزبلاگ که از همه بهتر بود، ما هم که سنی نداریم و سرمون دنبال دعوا می گرده گفتیم بریم ببینیم قضیه این سایت زدن چیه، اولش اصلا نمی دونستم سایت چیه و اصلا چیکار باید بکنیم، همینجوری توی گوگل سرچ می کردم "چگونه سایت بزنیم" بعد می خوندم و هیچی هم سر در نمیاوردم تا اینکه نهایتا فهمیدم یه چیزی به اسم هاست هست و رفتم یه ارزونش رو خریدم و فک می کردم هاست خریدن یعنی سایت داشتن و توی پنل هاست دنبال جایی می گشتم که مثل وبلاگ مطالب رو وارد کنم و بخش نظرات و ...، :lol: ، اصلا هنگ کرده بودم و نمی دونستم دیتابیس یعنی چی به چه دردی می خوره و ... بعد همینجور گشتم تا آموزش پیدا کنم که یه فایل پی دی اف آموزش راه اندازی سایت پیدا کردم که طبق همون آموزش به زور جوملا رو نصب کردم، اینقده پیچ در پیچ بود که سرویس شدم تا یه ذره تونستم باهاش کار کنم، بعدش نهایتا دیدم نمیتونم با این قالبها کار کنم دیوونه شدم رفتم یه قالب خریدم 60 هزار تومن، هنوز هم پشیمونم از این کارم :D (اگه کسی از دوستان می خواد بگه با تخفیف خیلی زیاد بهش بدم)

بعدش هک شدم و دوباره نصب کردم و همینجوری داشتم درباره جوملا مطالعه می کردم که اولین بار اسم مدیریت محتوای وردپرس رو شنیدم (قبلش فک می کردم وردپرس یعنی فقط همون سایت وبلاگدهی دات کام) که دیدم مث اینکه طرفداراش خیلی بیشتر از این هستن، به همین خاطر اومدم نصب کردم دیدم خیلی راحتتر و با حالتره و شیفتش شدم و دو تا سایت باهاش راه انداختم که دارم کار می کنم ان شاء الله بیشتر یاد بگیرم

این هم داستان ما!

لینک به ارسال

تاپيك جالبي بود !

فكر كنم اوايل سال 85 بود كه وبلاگ نويسي رو شروع كردم با ميهن بلاگ ! بعد از دو سه ماه هم با مباني سئو آشنا شدم و خيلي هاشون رو توي وبلاگم تاثير ميدادم اون موقع خيلي راحت تر سر گوگل كلاه ميرفت تا جايي كه با مطلب كپي در بعضي از نتايج بالاتر از سايت اصلي بودم ! خلاصه اينكه وبلاگ هاي زيادي زدم و بيشتر سيستم هاي وبلاگدهي رو امتحان كردم لاكن ميهن از همه بهتر بود !!! (البته اون موقع) بعد از اون ديگه وبلاگ نويسي رو جدي تر ادامه دادم تا اينكه در سال 87,88,89 در حوزه سني خودم وبلاگ نويس برتر استان شناخته شدم ! اون موقع تمام سوال هام رو آقاي لقمان آوند مي پرسيدم و ايشون هم با حوصله توضيح مي دادن و جا داره همين جا از زحمات ايشون هم تشكر كنم . بعد از اون ديگه يه جورايي از وبلاگ نويسي خسته شدم و ديگه ادامه ندادم ! سال 90 نقطه تاريكي توي تاريخچه وبمستري من به حساب مياد چون عملا كار مفيدي توش انجام ندادم و راستش يادم نمايد چطور گذشت ! تابستون سال 91 بود اگر اشتباه نكنم تير ماه ، سرعت نت اون روز خيلي بالا بود و من هم ديگه وبلاگي نداشتم تا مديريت كنم خلاصه اينكه كلمه وردپرس و ساختن سايت از اون موقع توي ذهنم بود بخاطر همين سرچ زدم وردپرس و سايت وردپرس فارسي اومد ... فكر ميكردم وردپرس هم يه سايته كه وبلاگ ميده اما در سطح بالا و به همين دليل در به در دنبال يه جايي مي گشتم كه داشبورد بهم بده و منم پست بدم !! تا اينكه كلمه دانلود به چشمم خورد و بعد از اون فكر كردم كه وردپرس يه نرم افزاره كه باهاش پست ميدن اما در سطح بالا ! ولي همين كه فايل رو اكستركت كردم فايل اجرايي توش نبود و بجاش كلي php بود كه اصلا نميدونستم چيه ! بعدش هم كلي سوال پرسيدم كه اقا من اين فايل هارو چيكارشون كنم ؟ :دي گفتن كه بايد بريزي روي هاست ديتابيس درست كني و وردپرس رو نصب كني ... يا خدا هاست چيه ؟ ديتابيس چيه ؟ و بدتر از اون انجمن وردپرس فارسي متروكه بود و هيچكس جواب سوال رو نمي داد ... بعد از كلي دنگ وفنگ آخرش روي يوهاستينگ.اي ار وردپرس رو بالا آوردم و خوش حال و خندان چند تا سايت زدم و بعد از اون هم با اين انجمن آشنا شدم و ديگه چيز هاي زيادي از مرتضي عزيز ، پارساي گل و استاد ايمان و بقيه دوستاني كه الان متاسفانه حضور ذهن ندارم ياد گرفتم و الان هم همچنان در حال يادگيري ام .... بعد از وردپرس هم هيچ سي ام اس ديگه نصب نكردم و نمي كنم چون وردپرس بهترينه و استفاده از بقيه سي ام اس ها وقت تلف كردنه به نظر من !

لینک به ارسال

یه زمانی و تا الان یکی از علاقمندی های من این بود (و هست) که بین موسیقی های اقوام دنیا کار تطبیقی انجام بدم به این صورت که مثلاً فلان موسیقی مقامی ایرانی مطابق با فلان موسیقی جاز یا بلوز دهه ی 50 آمریکاست و این نمونه ها رو جمع آوری می کردم. روزی لازم شد که بین یکی از موسیقی های معروف سنتی مراکشی و یک آهنگ معروف آمریکایی دهه های گذشته نمونه گیری کنم. خواننده ی آمریکایی اون موسیقی "داک الینگنتون" بود و توی گوگل جستجو می کردم تا به وردپرس دات ارگ فعلی رسیدم. می دونید که وردپرس هر ورژن جدید خودش رو به نام یکی از اهالی معروف موسیقی منتشر می کنه. منم بر حسب تصادف به این ورژن وردپرس رسیدم که بعد ها فهمیدم به نام "داک الینگتون" منتشر کرده (Ver:2.0) که اون روزا جدیدترین ورژن بود. هیچ پیش زمینه و شناختی از وردپرس نداشتم و تصورم این بود که بعد از نصب یه عالمه از آهنگ های "داک الینگتون" رو در اختیار خواهم داشت. و این شد که وارد این بازی شدم. و بزرگترین آرزوم اینه که روزی وردپرس یکی از ورژن ها رو به نام "الویس پریسلی" منتشر کنه. این رو هم هر بار با ایمیل به اطلاعشون می رسونم و اون ها هم هر بار یه "بلینک" ( ;) ) جواب میدن.

لینک به ارسال

تا جایی که یادم میاد سال 85 یا 86 بود که با بلاگفا یه چند تا وبلاگ زده بودم که حدودا بازدیدش به 5000 تا در روز رسیده بود که نمیدونم چی شد وبلاگم حذف شد

بعد رفتم با میهن بلاگ یه چندتا وبلاگ زدم و یه چندتا قالب هم براش طراحی کرده بودم

یه سایت آهنگ می خواستم بزنم بعد رفتم دیدم بیشتر سایت های آهنگ اون موقع با نیوک بودن که سال 87 بود با نیوک اولین سایتم رو زدم

و یه دو سالی توی انجمن phpnuke بودم و کلی مطالب مفید در مورد سایت از اعضای انجمن نیوک یاد گرفتم

زمانی که با نیوک کار میکردم بقیه سیستم های مدیریت محتوا رو هم تست می کردم مثل دیتالایف و جوملا

بعدش یکسری بحث های سئو پیش اومده بود و همه می گفتن وردپرس توی سئو از همه سیستم ها بهتره و اینکه نیوک هم اون زمان توی ورژن های جدیدی که میداد خیلی مشکلات داشت

که منم سریع رفتم وردپرس نصب کردم ولی بار اولی که نصب کردم خیلی راحت نصب شده بود، وردپرس چون صفحه ساده ای داشت منم شک کردم گفتم شاید خوب نصب نشده باشه که یه چندبار دیگه نصبش کردم

به خاطر ظاهر ساده وردپرس و امکاناتش نسبت به بقیه سیستم ها زیاد بهش توجه نمی کردم که بعد از مدتی دیدم واقعا بازدید سایتم خیلی بیشتر شده نسبت به بقیه سیستم ها

که از سال 90 بود کلا اومدم طرف وردپرس

لینک به ارسال

من هم مثل همه ابتدا یک وبلاگ داشتم تو بلاگفا . چون توی دانشگاه مدرس حل تمرین بودم و تازه فهمیده بودم وبلاگ چیه تصمیم گرفتم یک وبلاگ بزنم و گزارش کار ازمایشگاه و جزوات و کتاب هام رو برای همه به اشتراک بزارم . (کلاً به اشتراک گذاشتن رو دوست دارم) . وبلاگ رو زدم و بیشتر وقتم رو صرف قالبش کردم . توی همین حین که کدهای مختلف رو امتحان میکردم یواش یواش html رو یاد گرفتم . باور کنید بدون هیچ منبع اموزشی اینقدر ور رفتم که یاد گرفتم . (هنوزم دیمی یاد دارم و اصلاً کتابی چیزی نخوندم) .

2-3 تا وبلاگ مختلف توی سیستم های متفاوت زدم . میهن بلاگ - پرشین بلاگ - وردپرس دات کام - بلا اسکای و . . . همه رو تست کردم که یواش یواش در حین گذاشتن قالب های متفاوت بر روی وبلاگ به چند قالب وردپرس برخورد کردم . دانلود کردم و بجای دیدن یک فایل html یک سری فایل های اجق وجق دیدم . :blink:

تحقیق کردم دیدم اینا قالب سایت هست و بعد اون تحقیق پشت تحقیق که چطوری سایت داشته باشم و این حرفا . من سعی میکنم همه چیز رو از رایگانش شروع کنم . برای همین یک هاست رایگان گرفتم و شروع به کار کردم . اولش از قالب های وردپرس خوشم نمیومد . برای همین رفتم سمت دیتالایف . (از نیوک که بیزارم) . یک باهاش کار کردم و به زیر و بم هاست اشنا شدم . رفتم به دوستم پیشنهاد کردم بیا سایت بزنیم . یک سایت با دامین zooom.ir زدیم و یک هاست گرفتیم سالیانه 8000 تومن . اون دوستم هنری بود و فقط روی قالب نظر میداد و اصلاً همراهی نمیکرد . منم مطالب کپی میزاشتم روی سایت . چند وقتی دنبالش رو گرفتم و دیدم خیری توش نیست بیخیال شدم . گذشت . . .

بروز داداشم چند تا دی وی دی مجموعه برق آورد خونه دیدم توش پر جزوه هست . با خودم فکر کردم میشه از اینا یک سایت برق حرفه ای درست کرد . اومدم نشستم پای نت و سرج و مرج که سیستم مدیریت محتوای خوب چیه و اینا که به وردپرس رسیدم . از قالب هاش خوشم نمیومد اما چون میدونستم سئوش خوبه از اون اسفاده کردم . سایت رو با دامین elecdl.com که هنوزم فعاله زدم . خیلی روش زحمت کشیدم و زیر و بم ورذپرس رو با این سایت کشیدم بیرون . اونقدر روی یهینه سازیش کار کردم که یروز رتبه page speed رو رسوندم به 99 درصد و از خود گوگل هم بیشتر شده بودم . اینقدرذوق داشتم که میخواستم به خود گوگل ایمیل بزنم بگم این مورد رو . . .

بالاخره بعد یک سال کار روی سایت به ارزوی همیشگیم رسیدم . یک سایت جامع و علمی با قالب اختصاصی . با سرور خوب و سیستم مدیریت محتوای وردپرس که بصورت رایگان خدمات میده و همه میان و استفاده میکنن و تشکر میکنن . چون تقریباً روی کار مسلط بوم از همون اول با قدرت اومدم جلو و سعی کردم از تک تک تجربیاتم استفاده کنم تا حداکثر پیشرفت رو داشته باشم .

لینک به ارسال

واااااااای که چقدر جالب بود

از دوست خوبم Mahdigp که این تاپیک رو زد متشکرم

منم عشق وبلاگ بود.اولیش هم این بود وبلاگ بود

از اوایل سال 86 وارد این بازی شدم،زیاد نتونستم دنبالش باشم تا اینکه سال 90 دنبال بالا اوردن سایت بودم که با وردپرس و جوملا آشنا شدم.

جوملا زیاد شلوغ بود و ازش خوشم نیومد :( ولی سادگی وردپرس منو جذب خودش کرد.هنوز باهاش سایت کاملی رو راه اندازی نکردم و با مشغله زیادی که دارم

در حال یادگیری ساخت قالب وردپرسم B)

از ذوستان گلم و مذیران خوب انجمن تشکر می کنم که منو تو مشکلاتم راهنمایی کردن و جا داره از همشون قدردانی کنم :wub:

شاید قسمت شد و ماهم سایتی با وردپرس راه انداختیم

I LOVE YOU WP :wub:

یاحق

ویرایش شده توسط JenGelbert
لینک به ارسال

به به چه بحث جالبی!

منم مثل بقیه دوستان از وبلاگ نویسی شروع کردم اولین وبلاگمو تو بلگفا ساختم اگه اشتباه نکنم 13 بدر 84 بود! بعد از مدت کوتاهی رفتم سراغ میهن بلاگ اون موقع خیلی خوب بود چند وقت بعد دامین بیا تو ببر رو خریدم رو به وبلاگ وصلش کردم، وبلاگ خوبی بود قالب اختصاصی و بازدید خوبی داشت که ناگهان میهن بلاگ کلیه مطالب وبلاگ هاش پاک شد! البته با تلاش آقای علیرضا عسگری بک آپ مطالب رو برگردوند ولی خیلی مشکل داشت! پرشین گیگ هم اکانت ما رو پاک کرد(نمی دونم چرا) و قالب سایت و تمامی فایل ها پر! اون موقع شد که گفتم یه سایت بزنم به وبلاگ اعتباری نیست! اول از هاست xlhost یه گیگ هاست رایگان میداد! استفاده کردم و رفتم سراغ نیوک! نمی دنم چرا اون موقع وردپرس رو امتحان نکردم!! خلاصه سایت رو با هاست رایگان را انداختم چند ما بعد یه روز دیدم ای دل غافل سایت بالا نمیاد که هیچ انگار هیچ اکانتی با نام کاربری من تو xlhost نبوده ، این دفعه دیگه به طور کلی سایت رو بوسیدم گذاشتم کنار ! یه سالی اصلا اینترنت هم نمیمدم!! تا اینکه نمی دونم چی شد وردپرس رو روی لوکال هاست نصب کردم اون موقع بود که دیگه عاشق وردپرس شدم البته مشکلاتی هم داشتم که تو انجمن وردپرس فارسی حل شد که اون موقع هم مرتضی جان خیلی کمک کرد! بلاخره یه هاست گرفتم و وردپرس رو راه انداختم ولی دیگه مثل قدیم ذوق و شوق نداشتم کم و بیش سایت رو بروز رسانی می کردم تا اینکه دوماه پیش با کمک این انجمن و پیشنهاد چند تا از دوستان به طور جدی کار رو سایت رو شروع کردم ، این انجمن خیلی بهم کمک کرد واقعا نمی دونم چه چوری از مرتضی جان وکلیه دوستانی که کمکم کردن تشکر کنم ، هرموقع آنلایت میشم اولین سایتی که چک می کنم این انجمنه! سرتونو درد نیارم خلاصه اینجوری شد که ما گرفتار وردپرس و این انجمن شدیم!!

لینک به ارسال

جالبه

من برای اولین بار در 15 سالگی یه وبلاگ تو بلاگفا زده بودم البته خودم بلد نبودم همسایمون برام نصب کرد بعد از چند سال کار کردن رو یه وبلاگ با اینترنت نفتی دیال اپ یه ای دی سی ال خریدم من اوایل هرچی فکر میکردم این سایت ها کجا میرن چطور رو اینترنت هستن نمیفهمیدم اخرش در یه سایت موسیقی نیوک رو دیدم رفتم انجمن گفتم این قالبو برای بلگفای من نصب کنید گفتن نیوک اسکریپه همینطور سوال ها ادامه پیدا کرد تا یه هاست رایگان دادن خودشونم نصب کردن منم دیدم چی بعد اون بعد از یک سال تقریبا با وردپرس اشنایی کامل پیدا کردم که اونم جزئی بود رفتم دنبال جوملا تو جوملا طراحی قالب وماژوال و.. رو یاد گرفتم بعد دیدم یه سایت وردپرسی از همه جهت بیشتر مورد پسند کاربران هست دوباره به وردپرس کوچ کردم والان هم بی صبرانه دارم همچنان یاد میگیرم

لینک به ارسال

من کلا سه سال پیش بود که دقیقا در اردیبهشت 89 بود که با بلاگفا آشنا شدم.(15 سال)البته همه را مدیون استادم هستم.وبلاگ باشگاهمان بود که آن را آپ می کردم.بعد با vcp آشنا شدم و دقیقا یادم است که بهمن 89 با وردپرس آشنا شدم و سایت باشگاهمان را با یوهاستینگ بالا آوردم.

بعد از آن تصمیم گرفتم با جوملا کار کنم چون دیدم خیلی پیشرفته است.ولی شاید به یکماه نکشید که منصرف شدم و سراغ وردپرس رفتم بعد از 1 سال گفتم دیگه خیلی با وردپرس کار کردم دیگه جالب نیست و دوباره رفتم سراغ جوملا ولی باز هم مثل قبل دوباره رفتم سراغ وردپرس.دیگه از 16 سالگی به طور کامل تمرکزم را روی وردپرس گذاشتم.

هنوز با گذشت 2 سال و داشتن یک سایت وردپرسی هنوز خسته نشدم.خیلی خوب است.ولی جوملا با وجود امکانات فراوان خیلی کار کردن باهاش سخت است.باز هم به وردپرس.

کلا به طور کلی زندگی اینترنتی من این جوری است:

بلاگفا> VCP> یوهاستینگ>وردپرس>جوملا>وردپرس>جوملا>وردپرس و با همین وردپرس ادامه میدهم.

لینک به ارسال

داستان همه جالبه و خوندنی.

به خاطر علاقه زیاد، موقعی که کامپیوتر هم نداشتم پول تو جیبی ام رو جمع میکردم و میرفتم کافی نت. کم کم کار کردم تا وقتی که سیستم خریدم و چند ماهی با وبلاگ دهیهای مختلف کار کردم اما یه روز بر حسب اتفاق دیدم یه جا نوشته : آموزش ساخت سایت به صورت رایگان :blink: )

بعد از خوندن اون آموزش چند ماهی با اسکریپتها ور میرفتم برای بار اول که روی هاست رایگان اکانت زدم انواع و اقسام اسکریپت ها رو نصب کردم حتی دقیقا یادمه که وردپرس رو آپلود کردم و وقتی خواستم نصبش کنم دیدم نوشته : پرونده wp-config.php پیدا نشد. دوباره آپلود کردم و دیدم همون آشه و همون کاسه ! گفتم ای بابا این دیگه چه مسخره بازی اییه؟ اسکریپت ناقص میدن دست مردم :D !!! چند ماهی با نیوک کار کردم تا یکی از دوستام هم علاقه مند شد و ازم راهنمایی خواست نمیدونم چی شد گفتم برو وردپرس رو نصب کن و اونم بعد از چند روز سایتش رو با وردپرس راه انداخت. یادمه بهم گفت این وردپرس خیلی چیز خوب و حرفه ایه و خیلی سایتای بزرگ باهاش ساخته شده و گفت اون فایل که پیدا نمیشه ماجراش چیه.

دوباره رفتم سراغ وردپرس و دیدم واقعا سیستم عالی ای هستش.

کارای خیلی زیادی باهاش انجام دادم و حالا هم که خدمت شما هستم. ;)

لینک به ارسال

درود ;

ممنون دوستان ، بحث جالبی شده .. مطالب همه‌ی دوستان رو خوندم ..

من اولین وبلاگم رو سال 88 توی بلاگفا ساختم و وبلاگ‌نویسی رو شروع کردم ( وبلاگ عاشقانه :D ) که به نظرم بلاگفا اصلا جالب نیومد .. از یکی از دوستانم تنها اسم وردپرس رو شنیده بودم ، توی همون سال اولین هفته‌ی فعالیت شرکت میهن‌وب‌هاست بود که ازش هاست و دامین خریدم و هنگام ثبت هاست گزینه‌ای بود که کدام یک رو روی هاست نصب کنیم و گزینه‌هاش نیوک و وردپرس و جوملا بود ، من وردپرس رو انتخاب کردم و اونا خودشون برام نصب کردند و وارد دنیای وردپرس شدم ..

فرداش اولین مشکلم رو در انجمن وردپرس فارسی مطرح کردم و دوست عزیز و استادم آقا مصطفی جوابم رو دادند ، آقا مصطفی و وحید دربانی (مدیر سابق ) از اولین کسانی بودند که باهاشون آشنا شدم و رفتار خوبشون باعث شد از همون روز فعالیتم رو توی همون انجمن با حداکثر اطلاعاتم شروع کنم ، از همون جا هم با دوستان و البته استادای خودم آقا مرتضی گرانسایه ، آقا پارسا ، آقا محسن غیاثی و آقا عبدالماجد آشنا شدم و با هم در اون انجمن بودیم و حالا هم از اینجا در خدمت شما هستیم ..

بر خلاف خیلی‌ها من از همون ابتدا وردپرس رو انتخاب کردم ولی جهت آشناییت با سایر سیستم‌های مدیریت محتوا مثل جوملا و نیوک و انجمن ساز‌های ویبولتین و PHPBB و ... هم کار کردم ولی همون انتخاب اول بهترین بود و هست ..

فکر میکنم کافی باشه ..

موفق باشید ../.

لینک به ارسال

با سلام به همگی و تبریک سال نو

اول معنی نام کاربریم رو میگم!!!! Xiii یعنی 13 و ah یعنی علیرضا حیدری!!!!

من حدود 6 ساله که توی وب فعالیت دارم.

اولین بار دوم راهنمایی بودم که دوستم گفت بلده توی بلاگفا وبلاگ بسازه و به منم یاد داد. حدود یک هفته بعد عید و تعطیلاتش اومد و یاد گرفتم اسکریپت نصب کنم. اون موقع فقط کپی میکردم تا این که حدود 2 سال بعد دیدم داره عمرم تلف میشه و باید کسب درآمد کنم.

روش نصب وب پرو..... و.... رو بلد بودم . یک وبلاگ زدم و شروع به فروش و آموزش های استفاده از سرویس های مستقیم کننده لینک کردم. ( کلی کارت شارژ گرفتم:) ) البته بعد دیدم ... شده ول کردم.

حدود سال پیش بود که متوجه شدم اسکریپت تبادل لینک مشکل داره و اونهایی که براشون نصب کرده بودم گفتند مشکل از نصبه, تا این که به همین علت وارد "یک وب" شدم و دیدم آقای Saeed Fard مشکل رو برطرف کرده. بعد دیدم آقای Saeed Fard توی فوتر نوشتند "با افتخار قدرت گرفته از وردپرس"

با خودم گفتم حالا این وردپرس چیه که بهش افتخار میکنن :) و از طرفیم دیدم به همه میگه داداش :) همین دلایل موجب جذب من به وردپرس شد.

علت ساخت سایت درخت ذهن نیز این بود که یه بار توی راه بودم نمیتونستم وردپرس رو نصب کنم و از آقای .... که الان هاستینگدهی دارند خواهش کردم برام انجام بدند، ایشون هم فکر کردند من... هستم گفت 90 تومن میگیرم وردپرس رو با دوتا افزونه برات نصب میکنم منم از اونجا بود که تصمیم گرفتم درخت ذهن رو با وردپرس بسازم و آموزش قرار بدم....

ولی هنوز هم نفهمیدم Saeed Fard اسمه یا فامیل؟!!!! :) و ممنونم از آموزشهاشون.......

لینک به ارسال

ولی هنوز هم نفهمیدم Saeed Fard اسمه یا فامیل؟!!!! :) و ممنونم از آموزشهاشون.......

Saeed Fard نام یک پلت فرم بین المللی محبوب است!

لینک به ارسال

سلام. من از سال 87 (13 سالگی) شروع به وبلاگ نویسی کردم تا روز 22 خرداد 90 که آخرین امتحان سال اولم رو دادم، رفتم سراغ ثبت سایت. توی گوگل که نوشتم "ثبت دامنه" سایت نت افراز اومد اول نتایج. منم اصلا نمیدونستم که قبلش باید در مورد کیفیت و... هاستینگ تحقیق کنم. (عجله و شور و شوق هم داشتم!) اما این جا شانسم خوب بود و در حد بودجه ای که داشتم بهترین رو انتخاب کردم. خلاصه با 59000 تومن سایتم رو راه انداختم گرفتم بعد یکی از دوستان گفت که جوملا خوبه، نصبش کن. بعد از نصب دو ساعت که باهاش کار کردم دیدم خیلی سخته و قالب های قشنگ هم نداره و پشتیبانی جوملا هم خوب نیست. تیکت زدم به هاستینگ که وردپرس رو روش نصب کنید. بعد از نصب گفتم: " آهـــــان! به این میگن سایت!" اما اون موقع پوسته های رایگان زیبای وردپرس خیلی کم بود و یادمه پوسته blue studio رو از سایت وردپرس 98 (وردپرس 98 اون موقع یه قالب ساده ای داشت) دانلود کردم و به طراحی گرافیکیش یکم ور رفتم تا بهتر شد. الانم دیگه 3 سایت وردپرسی دارم.

پارسی بنر - متولد 22 خرداد 90

تفریح 98 - متولد 15 مرداد 90

مینی تست - متولد 9 آذر 91

لینک به ارسال

سلام

چه داستان ها غم انگیز و جالبی ... !

خب میرسیم به داستان پرفراز و نشیب من ... !

خب من فسقل بچه بیشتر نبودم ( 7 یا 8 سال پیش (10سال پیش) !! اولین تجربه وبلاگنویسی رو کسب کردم ... مسابقات وبلاگنویسی بود ... بعده اون فقط مینوشتم ( داستان و شعر و وووو )

فک کنم 3 سال پیش بود کهیه نشریه زدیم و و من علاوه بر سردبیر نشریه مدیر سایت م شدیم و تو بلاگفا ولاگ زدم و یه دامن چسبوندیم بهش ... ! نشستم فک کردم اینطوری نمیشه باید برا خوده خودم یه ساتی بزنم که از اون به بعد تا همین چند ماه پیش که وردپرس بیام وبلاگ تو زمینه های طراحی و فتوشاب داشتم ... دیگه واقعا از سرویس های وبلاگدهی خسته شدم ...

اودم خونه و یکی دوروز برا سایت برنامه ریختم و اومدم وردپرس و رو نصب کردم ....

وردپرس هم که راستش خودم خیلی وررفتم نتونستم نصب کنم پشتیبانم نصب کرد :D

ولی 2 هفته نگذشت که من یوزر و پس است رو دادم به ی بنده خدایی تا یه مشکل رو برام حل کنه ده دیقه بد بنده خدا گفت دیتابیست پاک شد !! :|

دیگه من موندم یه سایت !! اون بند خدا هم مارو ایگنور کرد و رفت ( این هم یه نصیحت ب من که هیچوقت رمز تون رو به هبچکس ندید )

لینک به ارسال

خیلی جالب بود آقا سعید، تبریک به یکی از اولین مشتریان میهن وب هاست :D ، هنوزم از میهن وب هاست سرویس داری؟

بله به گفته‌ی خودشون هم از اولین مشتریانش بودیم ، ما بنا به دوستی‌ای که با آقای علی اسماعیلی (میهن‌دانلود) داشتیم و معرفی جناب سعید رحمت از میهن‌وب‌هاست سرورس گرفتیم و هنوز هم بله ، از سرور یکشون سرویس داریم ;)

ولی هنوز هم نفهمیدم Saeed Fard اسمه یا فامیل؟!!!! :) و ممنونم از آموزشهاشون.......

ممنون علیرضا جان لطف دارید شما داداش ;) سعید اسم هستش و فرد فامیلی ;)

Saeed Fard نام یک پلت فرم بین المللی محبوب است!

امید جان دیگه چوب‌کاریمون نکن :D من مخلص همه‌ی دوستانم هستم :wub:

لینک به ارسال

سلام

چند روز نبودیم عجب خبرایی شده :دی

داستاناتون خیلی باحاله مخصوصن نصب وردپرس ...

حالا من بگم :

کلن اولین باری که به فکرم زد سایت داشته باشم رفتم سراغ میهن بلاگ وبلاگ زدم میگفتم سایت دارم کلی حال میکردم :))

بعد که میهن بلاگ خراب شد رفتم سراغ پارسی پی اچ پی که یکی به اسم ساسان نوشته بود و بعدش هم دیدم نوک خوشگلتره رفتم سراغ اون

تا یه مدتی با نوک کار میکردم که تو انجمن .... دیدم همش میگن وردپرس و وردپرس و منم رفتم سراغش

چون نوک رو خودم نصب کرده بودم انتظار داشتم خیلی سخت باشه و کلی دردسر داشته باشه اما به قول همون جمله وردپرس که تو نصب میگهمنتظر مرحله بعدی بودید ببخشید ناامیدت کردیم ( یا یه همچین چیزی :دی ) واقعن جا خوردم دیدم انقد راحت نصب شد :x

توی نوک چند روز دنبال ارسال مطلب میگشتم اما با وردپرس همون اولین بار فرستادم خیلی ساده و روون :x

بعدشم رفتم سراغ طراحی قالب و ... و در آخر یک کلام :

تو نت فقط وردپرس و بس من که باهاش همه چی راه انداختم از وبلاگ ساده تا فروشگاه و جستجوگر و پورتال و ..... واقعن همه فن حریفه لامصب :دی :x

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...