رفتن به مطلب

وبسمتران هوشمند رو پیشنهاد می کنید؟ لطف کمکم کنید


پست های پیشنهاد شده

خیلی وقته می خوام دوره وبسمتران هوشمند شرکت کنم ولی خیلی دو دلم ایا بعد از این دوره این توانایی رو دارم جایی استخدام بشم و هزینه دوره برام برگرده ممن,ن میشم دوستانی که در این دوره شرکت کردند نظراتشون رو اینجا بیان کنند دوره های اموزش وردپرس متععدی رو تا به امروز دیدم از جمله اموزش وردپرس ژاکت ، ابزار وردپرس ، میهن وردپرس و ….. بسیاری از سرفصل ها هم مشترک بودند و در بعضی از مباحث متفاوت بودند ولی من احساس می کنم هر چی پول بدی اش می خوری و در این دوره های رایگان خیلی از موارد تکنیکال گفته نمیشه و فوت کوزه گری که در دوره های پولی هست عملا بیان نمیشه ایا این طرز فکر درسته یا اشتباه چون عملا نمی تونه یه دوره چند میلیونی با یه دوره رایگان هم تراز باشه 
لطفا کمکم کنید

لینک به ارسال

 

در ۱ ساعت قبل، محمد زمانیان گفته است :

من احساس می کنم هر چی پول بدی اش می خوری و در این دوره های رایگان خیلی از موارد تکنیکال گفته نمیشه و فوت کوزه گری که در دوره های پولی هست عملا بیان نمیشه

طرز فکرتون رو صحیح نمی دونم، این یک قاعده ی همواره درست نیست.

 

اما اینکه چگونه می تونید بدون خرید دوره، ارزیابی ای از دوره داشته باشید؟

فکر می کنم راهکار مناسب، خواندن سرفصل های دوره هستش. سرفصل ها رو خوانش کنید، سپس با دانشی که دارید خودتون رو ارزیابی کنید.

 

این دوره ترکیبی از بازاریابی و طراحی سایت هستش. / در حوزه ی طراحی سایت که آموزش های رایگان فارسی فراوان هست، اما برای دانش ِ بازاریابی و فروش می تونید از "سایت متمم" بهره ببرید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...