goboxiv367 0 ارسال شده در دی 00 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 00 اگر بین تولید محتوا و بهینه سازی محتوا قدیمی یکی رو باید انتخاب کنیم کدوم گزینه پیشنهاد میشه؟ این یکی از سوالاتی است که خیلی فکرم رو مشغول کرده رویکرد بسیاری از شرکت ها از جمله خود زومیت ، دیجیاتو و … به این شکله که مدام در حال تولید محتوا هستند و محتواهای قدیمیشون در حوزه سئو عمل منسوخ شده و هیچ اپدیتی براشون انجام نشده من از خدمات تولید محتوا ژاکت سرویس دارم استفاده می کنم می خوام پروسه تولید محتوا رو متوقف کنم و از سرویس بهینه سازی محتوا استفاده کنم بخاطر هزینه ها نمی تونم به موازات از هر دو استفاده کنم تا الان بالای ۱۰۰ مقاله منتشر شده و در بسیاری کلمات جایگاه گرفتم ولی می خوام رو لندینگ هایی که پوزیشن شون بین ۱۰ تا ۱۵ هست محتواهاشون رو اپدیت کنم مقالات قدیمی تر رو خودم تولید کرده بودم بخاطر همین احساس می کنم از نظر ساختار اصلا اصولی نیستند ممنون میشم پاسخ بدید لینک به ارسال
فرهاد-سئو 905 ارسال شده در دی 00 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 00 در مبحث سئو آنچه که مهم هست کاربر هست ببینید کاربر دنبال کدام مطلب هست اون رو یا منتشر کنید و یا بهینه کنید قاعدتا اول صفحات که رتبه های صفحه دوم به بعد دارن رو سئو کنید تا ctr افزایش پیدا کنه بعدش کم کم دنبال افزایش رتبه صفحات لندینگ باشید در کنار اینها هم تولید محتوا اصولی داشته باشید 1 لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری