رفتن به مطلب

ایندکس چینی در گوگل کنسول


elahi1375

پست های پیشنهاد شده

باسلام وقت بخیر یه سایت شرکتی بالا اوردم که چند وقت پیش متوجه شدم تعداد 5 هزار ایندکس فیک به زبان چینی تو گوگل کنسولم اضافه شده حتی صفحه اصلی سایتم هم به تایتل چینی ایندکس شده و با اینکه درستش کردم ولی هنوز تغییر نکرده و چینی هست 

حالا میخوام راهنمایی کنید که چطور این ایندکس ها رو حذف کنم ؟ ایا راهی هست پیام بدم به گوگل که سایتم هک شده و کلا دیتا هاش ایندکس شده پاک بشه ؟ چون مطالبی هنوز ندارم ولی 5هزار تا ایندکس تو کنسول دارم 

و از طرفی سایت مپم هنوز لینک های فیک توش هست چطور میتونم لینک های فیکش رو دستی پاک کنم با فزونه رنک مث و google-sitemap-generator دارم ولی تعداد لینک هایی که باید بمونه زیر 10 تاست ولی نزدیک به 2 هزار لینک تو سایت مپم هست .

ممنون از حوصله و همراهی شما

لینک به ارسال

هک japanese keyword 

با توجه به تعداد کم مطالب ، سایت رو از اول بسازید و هیچ چیز از این فایلهای وردپرس فعلی، به سایت جدید منتقل نکنید. 

https://wp-parsi.com/support/topic/62376-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84/

سایت باید کامل بررسی و ویروس یابی بشه که با توجه به زحمت زیادش و تعداد کم محتوای شما، ارزش وقت گذاشتن نداره. سایت جدید بسازید خیلی راحت تر هستید.

 

افزونه و قالب های نال و مخرب این سایت های وسط چین و کاپشن و پلیور هم نصب نکنید. اینا همش ویروس خالصه . 

اگر دانشی برای کد نویسی تمیز و امن داشتن که افزونه های مردم رو کرک نمیکردن. خودشون افزونه مینوشتن و میفروختن.

 

برای سرچ کنسول هم حواستون باشه از قابلیت disavow  link استفاده نکنید. استفاده نابجا از این مورد میتونه تا مدت زیادی سایتتون رو غیر قابل ایندکس بکنه. 

باید یک مشخصه مشترک در نام لینکهای هرز، پیدا کنید و از فایل robots.txt جلوی کرال شدن این لینکهارو بگیرید تا پس از مدتی از نتایج گوگل حذف بشن.

 

در آخر اگر مدت زیادیه که این لینک های هرز داره به گوگل معرفی میشه و مدت زیادی هست دامین و سایت راه افتاده، ممکنه تاثیر مخربش روی سئو پا برجا میمونه.

 

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...