رفتن به مطلب

مشکل با ارتباط گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول


unid_user

پست های پیشنهاد شده

درود

دوستان گرامی، وب سایتم و توی گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول اضافه کردم و هردو با یک ایمیل انجام شده. ولی نمیدونم چرا نمی تونم بین این دوتا ارتباط ایجاد کنم و دکمه مورد نظر غیرفعاله؟

سپاسUntitled.png.2d979f98276aa33fa0305860f2bbc3b1.png

لینک به ارسال

باید یک property از نوع GA در گوگل آنالیتیکس درست کنید.

به صفحه ادمین در گوگل آنالیتیکس مراجعه کنید (تب چرخ دنده ای شکل در گوشه پایین سمت چپ). اگر 3 تا ستون قابل مشاهده بود که یعنی GA هست. اگر فقط دو ستون داشت( یعنی ستون اکانت و پروپرتی بود و ستونی به نام view نداشتی ... یعنی از نوع GA4 هست. جدیدا به صورت دیفالت اکانت ga4 ساخته میشه. و اگر به تازگی ساختید. مشکل همینه.

ساخت proprty یونیورسال GA4:

در صفحه ادمین، create property  رو بزنید. در صفحه ای که باز میشه show advanced option رو بزنید. سپس Create a Universal Analytics property رو فعال کنید. 

با این روش شما یک property یونیورسال یا همون GA ساختید. بعد از این باید اتصال به سرچ کنسول رو در این proprty فعال کنید. به این صورت که :

به تب  PRODUCT LINKING برید. سپس به  All Products رو بزنید. و در اینجا دنبال سرچ کنسول باشید و فعالش کنید. مستقیم به کنسول شما وصل میشه و اجازه اتصال رو صادر میکنید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...