رفتن به مطلب

مشکل استفاده قالب از تصویر اصلی (ابعاد بزرگ) به جای تصویر بند انگشتی


tarhara

پست های پیشنهاد شده

درود. وقت همگی بخیر

برای سایت www.vijhe.ir تقریبا یک سالی هست از قالب پاساژ استفاده می کنم. اخیرا متوجه شدم که قالب از تصاویر بزرگ در کادرهای کوچک تصویر استفاده می کنه. چون تعداد عکسام زیاده باعث شده صفحه سایت سنگین بشه و لود و سئو سایت تحت تاثیر این مشکل باشه
حدود یک ماه پیش که چک کرده بودم از تصاویر بند انگشتی به درستی استفاده می‌کرد. ولی الان تصاویر بند انگشتی رو نمایش نمیده و به جاش از تصویر بزرگ استفاده می کنه.

این نکته رو هم بگم که یک افزونه برای واترمارک نصب کرده بودم اسمش رو خاطرم نیست و ویرایش تصاویر گروهی رو زده بودم و بعدش خواستم برگرده به حالت قبلی و ریستور که کردم بخش زیادی از تصاویر محصولات رو نمایش نمیداد و حذف شده بود. به مدیریت فایل که رفتم تصاویر بودن ولی یک پسوند .back یا bku به انتهای اسم تصویر چسبیده بود کا با رینیم کردن اون‌ها تصاویر بازیابی شد ولی بازم تو صفحه محصولات روی عکس که کلیک میکردم اون رو نمایش نمیداد که مجبور شدم اونا رو حذف کنم و دوباره آپلود کنم.

بعد از اون از افزونه regenerate thumnail هم استفاده کردم. تا هفته پیش فقط تصاویری که جدید آپلود کرده بودم رو از تصویر اصلی برای کادر کوچیک استفاده می‌کرد یعنی تصاویر بندانگشتی مربوط به تصاویر آپلود شده قدیمی به درستی به صورت 300×300 استفاده می‌شد. دیروز متوجه شدم کل تصاویر بصورت بزرگ در قاب های کوچک نمایش داده میشه

 

لازم به ذکره که از افزونه اسموش پرو و راکت هم استفاده می‌کنم که با غیر فعال کردنشون مشکل همچنان باقی بود.

توی تنظیمات قالب خیلی گشتم تغییرات دادم ولی مشکلم حل نشد. به احتمال زیاد مشکل رو افزونه واتر مارک توی فایل‌ها یا هسته وردپرس ایجاد کرده باشه.

برنامه‌نویس نیستم و اطلاعاتی ندارم در موردش

قالب قبلا امکان استفاده از تصاویر بند انگشتی رو داشته ولی الان کار نمی کنه. ممنون میشم راهنماییم کنید.

ویرایش شده توسط tarhara
لینک به ارسال
  • tarhara عنوان را به مشکل استفاده قالب از تصویر اصلی (ابعاد بزرگ) به جای تصویر بند انگشتی تغییر داده است
  • asadiy4n این مورد را قفل کرد موضوع
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...