رفتن به مطلب

تنظیمات سرور مجازی برای دانلود


habibi_1371

پست های پیشنهاد شده

سلام خدمت دوستان عزیز

من یه vps دارم که میخوام از اون به عنوان سرور دانلود استفاده کنم. الان یه دایرکتوری داخل سرور ایجاد کردم و دامنه ام رو هم بهش متصل کردم و وب سرور و اینا رو هم نصب کردم.

در حال حاضر فایل هایی که روی این دایرکتوری بارگذاری می کنم با آدرسی مثل http://my-domain.com/my-filename.mp4 در دسترسه و و قتی این آدرس رو در مرورگر می زنم فایل دانلود میشه.

مساله اینجاست که با وجودی که لینک من لینک مستقیم یه ویدیو هست، پس از کلیک روی این لینک فایل من مستقیم دانلود میشه و در پلیر مرورگر اجرا نمیشه. در حالی که همین فیلم رو وقتی در رسانه های وردپرس بارگذاری می کنم و لینک مستقیمش رو در مرورگر می زنم، به جای دانلود مستقیم فیلم، اون رو در مرورگر پلی می کنه.

مساله رو از یه زاویه دیگه هم می تونم بگم.
من میخوام فیلمی رو که قبلا در یک سرور آپلود کردم، در یکی از برگه های سایت وردپرسی خودم نمایش بدم. راهش اینه که از قسمت بارگذاری رسانه، گزینه دریافت مستقیم از نشانی رو انتخاب کنم و لینک مستقیم ویدیو رو قرار بدم تا وردپرس خودش فیلم من رو از سروری که روش دانلود شده داخل برگه مربوطه نمایش بده.

حالا مشکل من اینه که وقتی لینک دانلود مستقیم فیلمی که روی سرور دانلودم آپلود کردم (مثلا همون http://my-domain.com/my-filename.mp4) رو به وردپرس میدم، پیام خطا میده که نمیتونم فیلم رو اجرا کنم. (پیام میده که فایل پیدا نشد!) در حالی که وقتی همین لینک رو در مرورگر کپی می کنم فیلم رو دانلود می کنه. از طرف دیگه وقتی من لینک دانلود مستقیم یک فیلم که قبلا در یک هاست دیگر و در بخش رسانه های آن هاست بارگذاری کردم رو به وردپرس خودم می دم (هاست این دو وردپرس مجزاست و وردپرس دوم عملا نقش هاست دانلود برای وردپرس اول داره) اون رو به درستی اجرا می کنه

 

من احساس می کنم دو مساله ای که در بالا گفتم به هم مرتبط هستند. ولی نمیدونم باید چه کنم. به نظر می رسه مشکل از تنظیمات سرور مجازی منه. ولی نمی دونم این تنظیمات چه فرقی با تنظیمات هاستینگ یه سایت وردپرسی داره که لینک های دانلود مستقیم از این دو سرور با دو رفتار مختلف اجرا میشن.

 

لطفا اساتید کمکم کنن

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...