رفتن به مطلب

عدم نمایش ریکپچا در وردپرس


پست های پیشنهاد شده

سلام خسته نباشید

دوستان بنده برای فرم تماس وبسایتم یک ریکپچای گوگل استفاده کردم با استفاده از افزونه ی "Advanced noCaptcha & invisible Captcha" اما این افزونه فقط زمانی ریکپچا رو نمایش میده که کاربر مستقیم وارد سایت بشه یعنی وقتی شخصی مستقیم آدرس سایت رو توی مرورگر میزنه افزونه کپچا رو نمایش میده اما اگه کسی از موتور جستجوی گوگل وارد سایت بشه کپچا رو نشون نمیده و حالا این مشکلی نیست اما علاوه بر اینکه نشون نمیده کپچا رو اجازه ارسال پیام هم نمیده و داعم پیغام اخطار میده. کسی میدونه چطوری میشه کاری کرد در هر صورت افزونه کپچا رو نمایش بده؟ توی تنظیماتش همچین گزینه ای نبود ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر.

لینک به ارسال

سلام به انجمن خوش آمدید حقیقتا از این افزونه استفاده نکردم اگر مطمئن هستید ایراد از سمت افزونه هست که از افزونه های مشابه استفاده کنید ولی بنظرم از طریق آموزش خود گوگل پیگیر باشید بهتره منظورم اینه که اگه براتون مقدوره از افزونه استفاده نکنید به هر حال باید بررسی کنید( مشکلتون میتونه از تداخل با سایر افزونه ها هم باشه )

https://www.google.com/recaptcha/about/
https://developers.google.com/recaptcha/docs/v3

 

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...