رفتن به مطلب

چگونگی ایجاد قابلیت چند نویسندگی و پرداخت حقوق


پست های پیشنهاد شده

با سلام

یک سایت ورزشی دارم که بصورت محتوا هست - فیلم و عکس و مقاله و نوشته و خبر  و فروش فایل های قابل دانلود - می خواهم اگهی بزنم و چندین نویسنده استخدام کنم بطوری که هر کاربر به عنوان نویسنده در سایت ثبت نام کند و مقاله و خبر و محتوای ورزشی داخل سایت قرار دهد  و به ازای آن کسب درامد کند - برخی فایل ها و مقالات دانلودی است که خب خیلی راحت افزونه و پلاگین دارد و درامد هر فروش به راحتی محاسبه میشود - اما درامد حاصل از برخی محتوا ها مانند: تماشای انلاین فیلم ها و موزیک ها و حتی خواندن مقالات و خبر ها داخل سایت را چطوری محاسبه کنیم و به نویسنده پرداخت کنیم؟؟؟؟

 می خواهم وقتی یک نویسنده مقالات مختلفی می نویسید و ان مقاله بر اساس محبوبیت و میزان بازدید از صفحه - مثلا از هر 1000 بازید ایکس تومن درامد داشته باشد - این ها را چطوری محاسبه کنیم و به نوینسده پول بدهیم --------- ایا پلاگین است یا خیر؟؟؟؟ و این که آیا راه حل دیگری به ذهن شما می رسید یا خیر؟؟؟ به صورت اتوماتیک آیا می شود برنامه نویسی کرد یا دستی انجام بدهیم؟؟؟

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...