رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

 

افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس

افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس و ووکامرس راه حلی جامع و کامل برای سایت های وردپرسی و ووکامرسی می باشد . این افزونه تیکتینگ وردپرس از پایه توسط گروه دنیای وردپرس طراحی و برنامه نویسی شده است و با وجود امکان طراحی قالب دلخواه تیکت، نگرانی از بابت ناهماهنگی یا به هم ریختگی سایت وردپرسی شما وجود ندارد.

امکان ایجاد تیکت به تعداد نامحدود

در ارسال تیکت برای کاربران هیچ محدودیتی وجود ندارد ٬ کاربران می توانند در هر زمان در خصوص سوالات و مشکلات خود تیکت ارسال نمایند.

امکان ضمیمه کردن فایل

کاربران و مدیران سایت این امکان را دارند که در هر تیکت فایل مورد نظر خود را ضمیمه کنند٬تمامی فایل های آپلود شده در یک پوشه مجزا در پوشه آپلود وردپرس شما جهت مدیریت راحت تر بارگذاری میشوند ٬ و در نهایت کلی امکانات پیشرفته ای در تنظیمات افزونه برای ضمیمه کردن فایل وجود دارد.

ارسال ایمیل اطلاع رسانی

بعد از ارسال یا پاسخ به تیکت برای کاربر یا مدیر سایت ایمیل اطلاع رسانی، ارسال خواهد شد. همچنین در تنظیمات افزونه امکانات پیشرفته ای برای تغییر متون و تنظیمات ایمیل اطلاع رسانی وجود دارد.

امکان طراحی قالب تیکت بدون نیاز به تغییر در افزونه

یکی از قابلیت های فوق العاده افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس ٬ امکان طراحی و کدنویسی قالب تیکت متناسب با قالب وب سایت شما هست ٬ یعنی به گونی ای که با کپی کردن پوشه قالب از افزونه شما به راحتی می توانید قالب تیکت را بدون نیاز به تغییر در کدهای افزونه طراحی یا شخصی سازی نمایید.

امکان تعریف دسته بندی ، دپارتمان،اولویت برای تیکت ها

به راحتی می توانید برای مدیریت تیکت های سایت خود ، دسته بندی و دپارتمان تعریف نمایید و همچنین امکان تعریف اولویت بندی برای رسیدگی به تیکت ها استفاده نمایید.(درتنظیمات افزونه امکان غیر فعال کردن هر کدام از بخش های گفته شده وجود دارد)

هماهنگی کامل با فروشگاه ساز ووکامرس

در صورتی که از فروشگاه ساز ووکامرس استفاده نمایید، سیستم تیکت به صورت خودکار منوهای تیکت را به پنل کاربری ووکامرس اضافه می نماید ٬ همچنین امکانات خیلی خوبی در تنظیمات افزونه وجود دارد که کاربران هنگام ارسال تیکت می توانند نوع محصول خود را انتخاب نمایند و یا اگر مدیر سایت بخواهد می تواند فقط محصولاتی را در آن فیلد نمایش داده باشد که کاربر خریداری کرده باشد.

دارای کد کوتاه اختصاصی

در صورتی که شما از افزونه ووکامرس استفاده نکرده باشید و یا به هر دلیلی بخواهید که تیکت پشتیبانی را در برگه نمایش دهید این امکان وجود دارد که با قراردادن شورت کد یا کدکوتاه سیستم ارسال تیکت را برای کاربران نمایش دهید.

جستجو و فیلتر پیشرفته برای تیکت ها

در پنل مدیریت ، در لیست تیکت ها باکسی تحت عنوان فیلتر یا جستجو قرارداده شده است که به راحتی بتوانید در تیکت های ارسالی جستجو نمایید.

امکان تعریف وضعیت برای تیکت ها

علاوه بر وضعیت های پیش فرض برای هر تیکت شما می توانید وضعیت های دلخواه خود را همراه با رنگ مورد نظر تعریف نمایید.

امکان تعریف نامحدود اپراتور پشتیبانی

شما می توانید به صورت نامحدود اپراتور پشتیبانی یا مسئول پاسخگویی به تیکت ها را ایجاد نمایید.همچنین امکان اختصاص دادن تیکت به اپراتور پشتیبانی مورد نظر در هر تیکت وجود دارد.

تنظیمات و شخصی سازی

تقریبا برای تمام بخش های تیکت تنظیماتی هم برای راحتی کار با افزونه لحاظ شده است که شما بتوانید به راحتی سیستم تیکت وردپرس را برای سایت خود شخصی سازی نمایید.

 

مشاهده محصول :

https://iwordpress.ir/product/wordpress-support-ticket/

 

 

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...