رفتن به مطلب

حل خطای این صفحه کار نمیکند در هنگام نصب وردپرس روی هاست


پست های پیشنهاد شده

سلام

من وردپرسم رو روی هاست گیفگا ریختم. ولی وقتی می خوام وارد پوشه وردپرس بشم همچین خطای میده. 

آدرس سایت : http://arnam.gigfa.com/wordpress/

عکس خطا : Untitled.png

 

لینک به ارسال

سلامبه انجمن خوش آمدید، مطمئن هستید که وردپرس رو درست نصب کردید ؟ اینجا چک کنید آموزش قدم به قدم بصورت تصویری موجود هست

https://hamyarwp.com/wordpress-install-on-cpanel-host/

 

لینک به ارسال

بله من به همون روشی که گفتید روی هاست  نصب کردم ولی وقتی آدرس سایت و میزنی همچین خطای میده ☝☝☝

لینک به ارسال

خطای 500 یک خطای سرور عمومی است. چندین گزینه است که می‌تواند به یک سرور با وضعیت مشخصی پاسخ دهد. برخلاف تصور عموم به وجود آمدن خطای 500 در وردپرس یک اتفاق خوب است زیرا به شما نشان می‌دهد که سرور دچار محدودیت است. حال در این مقاله به شما می‌گوییم که این خطا از جانب کدام بخش‌ها است و چگونه حل می‌شود.

1- وجود خطا در فایل htaccess.
اولین موردی که می‌توانیم در بروز این خطا به آن شک کنیم همین فایل htaccess. است. پس به شما هم پیشنهاد می‌کنیم در همین ابتدا اول به سراغ این فایل بروید. اضافه شدن یک کارکتر اضافی به فایل htaccess. می‌تواند باعث بروز خطای 500 در وردپرس شود. در این مواقع باید سعی کنید فایل htaccess. جدیدی را بسازید. برای ساخت آن کافیست فایل فعلی را حذف کرده، سپس به قسمت پیوندهای یکتا بروید و بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید تا مجدد ساخته شود.

2- وجود خطا در فایل wp-config.php
زمانی که دستور یا کدی در این فایل ایجاد شود، ممکن است با خطای 500 در وردپرس مواجه شوید. با مشاهده error logs می‌توانید خطای موجود در این فایل را یافته و به حال آن بپردازید. چنانچه از بخش error logs نمی‌توانید کاری کنید، به راحتی با مراجعه به فایل wp-config.php می‌توانید کدهای ناشناخته را حذف کنید. (البته اگر به این فایل و کدها مسلط هستید).

3- مجوزهای ناقص پرونده
اگر یک اسکریپت php باید در یک فولدر قرار گیرد اما امکان اجرای php را ندارد، شما را با خطای 500 در وردپرس رو به رو می‌کند. این مشکل به راحتی با تغییر سطح دسترسی و مجوز آن پوشه حل می‌شود. این مورد در هاست و با تغییر سطح دسترسی امکان‌پذیر است.

4- وقفه در کار سرور یا اسکریپت
وقفه یا از کار افتادن سرور یا اسکریپتی در سایت مهم‌ترین دلیل به وجود آمدن خطای 500 در وردپرس است. معمولا این اتفاق وسط انجام یک فعالیت پیش می‌آید. زمانی که با این مشکل مواجه می‌شوید پیشنهاد می‌شود که بصورت دستی حافظه php را افزایش دهید. این کار در
php.ini ، wp-config.php و htaccess. انجام می‌شود. چنانچه خودتان نتوانستید این کار را انجام دهید به پشتیبانی سرور اطلاع داده تا این مشکل را برایتان برطرف کند.

5- خطای php
گاهی اوقات خطای 500 فقط و فقط در هنگام ورود به پیشخوان وردپرس مشاهده می‌شود. در اینجا ممکن است شوکه شوید که چگونه سایت باز می‌شود اما پیشخوان وردپرس با چنین خطایی مواجه است؟! اینجا یعنی مشکل در حافظه php است. تکلیف چیست؟ باید این حافظه را افزایش دهید و این‌کار با کمک فایل php.ini امکان‌پذیر است. قبلا آموزش افزایش حافظه با php.ini را خدمت شما گفتیم به همین دلیل از توضیحات اضافه پرهیز می‌کنیم و از شما دعوت می‌کنیم به آموزش مربوطه مراجعه کنید تا اگر مشکل شما در این زمینه است، به راحتی آن را در عرض چند ثانیه رفع نمایید.

منبع

https://hamyarwp.com/wordpress-internal-server-error/
https://kitwp.com/internal-server-error-500/

 

ویرایش شده توسط asadiy4n
منابع بیشتر
لینک به ارسال

سلام

خیلی ممنون ولی من وقتی آدرس رو وارد می کنم قبل از این که وارد مراحل نصب بشه همچین خطایی میده :)

لینک به ارسال
  • 1 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...