رفتن به مطلب

مشکل ریسپانسیو


tourspaliz

پست های پیشنهاد شده

دوستان گرامی سلام تمنا دارم دل نوشته منو مطالعه کنید ودر صورت ممکن راهنمایی ام کنید ..پسرم از شما قالبی رو خریداری نموده که هم اکنون برروی سایت ما نصب هستش www.paliztours.com  من پریشب ساعت 12.45 دقیقه درحین بارگذاری درون سایت متاسفانه بدون اعلام ویا دریافت پیامی سایتم متوقف شده وپیام خطای Error establishing a database connection دریافت داشتم که با مدیریت هاست ارتباط گرفتم ودر پاسخ فرمودند که سایتم هک شده که این امر رو به پسرم گزارش دادم که بدون وقفه صبح ساعت 9 سایت رو درست کردن والحمدالله الان دارم کار میکنم 
اصل ماجرا ومهم  اینجاست :::
بعداز این موضوع دیدم نمیتونم از طریق گوشی ام وارد سایت بشم فقط وفقط نمی تونم وارد صفحه اصلی سایت بشم با گوشی که سایت رو وارد می کنم پشت سرهم چند تا سایت باز میشه بجز سایت ما اما دیگر صفحات سایت بسیار عالی لود میشه نمونه : www.paliztours.com/tours

درصورتیکه این بخش از انجمن قبول کنه فیلم رو پیوست می کنم ........................ 
 در ضمن از طریق گوشی ادمین پنل هم باز نمیشه 
تشکر از شما از اینکه حوصله به خرج داده ومطالب منو مطالعه نمودید باشد اینکه بتونم جبران کنم 
احمد جعفری لمراسکی 
09197693340

SVID_20190804_193435_2.mp4

لینک به ارسال

سلام خدمت شما

در 3 ساعت قبل، tourspaliz گفته است :

پسرم از شما قالبی رو خریداری نموده

اولا. وردپرس فارسی در زمینه فروش قالب فعالیت نمی کند.

ثانیا. موردی که ذکر شده احتمال خیلی زیاد به علت وجود فایل مخرب در افزونه ها و یا قالب فعال شماست. برای شناسایی، موارد زیر را بررسی کنید و در صورتی که حل نشد به مورد بعدی بروید:

  • یکی از قالب های پیشفرض وردپرس را فعال کنید. سایت را مجددا پس از حذف کامل کش بررسی کنید. درصورتی که مشکل حل شده باشد، مشکل از قالب شما بوده. باید این مورد رو برای طراح قالب یا پشتیبان سایت مطرح کنید.
  • تمام افزونه های وردپرس را غیرفعال کنید. سپس بررسی کنید. درصورتی که سایت دیگه ریدایرکت نشد، افزونه ها را یکی یکی فعال کنید و تست انجام بدید تا افزونه مخرب شناسایی بشه.

برای بوجود نیامدن چنین مشکلاتی هرگز از قالب ها و افزونه های نال استفاده نکنید. درصورتی که پس از بررسی همچنان مشکل پابرجا بود(احتمال کم)، پیشنهاد میکنم با یک متخصص برای حل مشکل صحبت کنید.

بااحترام

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...