رفتن به مطلب

ویرایش صفحه تکی محصولات ووکامرس و طراحی صفحات پرداخت ووکامرس و...(با هزینه)


پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر.

دوستان من قبلا یک موضوع در این خصوص ایجاد کردم ، متاسفانه پروژه ی ما همچنان انجام نشده و نیاز داریم که هرچه سریعتر انجام بشه . جناب @resanehwp تمایل به همکاری داشتن .ما یک بخش بزرگ و مهمترین بخش پروژه ی خودمون رو با ایشون درمیان گذاشتیم ، ایشون گفتن که به دلیل محاسبات پیچیده ووکامرس و... فقط برای همین بخش ، چند میلیون باید هزینه کنیم ، بعد از این گفتگو  متوجه شدیم که تغییراتی که برای این بخش مدنظر ما بود به صورت پیشفرض در خود ووکامرس وجود داشته و هیچ نیازی حتی به پلاگینی در اینباره نبوده... متاسفانه نه زمان و نه تمایلی داریم که در ادامه ی راه با چنین دوستانی در رابطه با کارمون همکاری کنیم... پروژه ی ما به طور مشخص شامل موارد زیر هستش ، شاید در طول انجام پروژه ، موارد جزیی دیگری هم نیاز داشته باشیم که انجام بشه (با پرداخت هزینه جداگانه) . از دوستان با تجربه و متخصص و همچنین اساتید درخواست دارم اگر خودشون هم تمایلی به همکاری ندارن ، لطفا دوستی رو برای شروع همکاری به ما معرفی کنن. 

1. صفحات پروسه ی پرداخت ووکامرس (از زمان اضافه کردن محصول در سبدخرید تا پایان خرید) . این بخش باید به این شکل باشه که وقتی مشتری از داخل "سبد خرید" روی گزینه ی ثبت سفارش کلیک میکنه وارد یک صفحه بشه که در این صفحه سه مرحله ی جزییات سفارش ، اطلاعات تماس و در آخر شیوه ی پرداخت قرار داشته باشه ( در این صفحه مراحل به صورت ایجکس خواهد بود) .

2. نشاندار کردن خریداران محصول ( زمانیکه مشتری نظری برای محصولی که خریداری کرده ثبت میکنه)( برای ثبت نظر باید حتما وارد حساب شد).

3. صفحات ورود و ثبت نام به صورت پاپ اپ باشه و مثلا کاربر میخواد وارد بشه اما رمز عبورش رو فراموش کرده ، حالا میخواد از همین صفحه ی ورود روی گزینه ی " بازیابی رمز عبور" کلیک کنه ، این کلیک ها باید به صورت ایجکس انجام بشه.

4. متغیرها رو در لینکی برای یک محصول اضافه کردم که عملکرد اون رو مشاهده کنید و با تغییراتی که ما میخوام انجام بشه مقایسه کنید.(لینک و تصاویر رو ارسال میکنیم) . این بخش مربوط به صفحه ی تکی محصولات می باشد که مهمترین بخش موردنظر ماا نیز خواهد بود.

5. ویرایش صفحه پیگیری سفارش .

6. ویرایش صفحه پروفایل کاربر.

موارد جزیی دیگه ای هم هست که باید انجام بشه . اما فعلا مهمترین بخش ، مربوط به صفحه تکی محصولات هست و بعد از اون طراحی صفحات پروسه پرداخت ووکامرس و ....

 تمام موارد باید در حالت ریسپانسیو در دستگاه های مختلف به خوبی اجرا بشه. همچنین موارد در صورت امکان به صورت چایلد تم اجرا بشه..ظاهر صفحات پرداخت ووکامرس رو یا به سلیقه ی خودتون انجام بدید یا اینکه من یک نمونه براتون میفرستم که شبیه اون باشه.

همچنین لطفا اگر دوستان تمایل به همکاری دارن ، مدت زمان انجام پروژه و هزینه ی تقریبی رو براورد کنن و به صورت پیام خصوصی برای بنده ارسال کنن. ممنونم

اسم قالب ما: الکترو 

 

لینک به ارسال

دوست عزیز قیمت اعلام شده برای کل تصویر زیر بود در قالب شما ، با چایلد تم و پشتیبانی نامحدود برای رفع باگ 

2019-06-13_14-51-48.thumb.png.cbf0f2e0d80dc69ffdd2da3cca94731a.png

بنده هیچ وقت در کارم برای یک مورد آماده ، اینجوری قیمت ندادم و نمیدم 

شما در اول صحبت تون فرمودین شبیه این سایت می خوایین 

https://www.alibaba.com/product-detail/Men-s-oversize-China-factory-coolest_60840258525.html?spm=a271j.11912869/dmn1.ntwkwuafe.1.62851462toHFv1

بگذریم . امیدوارم با قیمت مناسب براتون انجام بشه 

لینک به ارسال
در 31 دقیقه قبل، resanehwp گفته است :

دوست عزیز قیمت اعلام شده برای کل تصویر زیر بود در قالب شما ، با چایلد تم و پشتیبانی نامحدود برای رفع باگ 

بگذریم . امیدوارم با قیمت مناسب براتون انجام بشه 

حق با شماست. عذرخواهی بنده رو بپذیرید

لینک به ارسال

نه خواهش می کنم . شاید هم من اون موقع بد نوشتم و یا اینکه برداشت اشتباهی از متن شما داشتم

چون محصولات متغیر پیش فرض ووکامرس هست و بنده اصلاً تصور نکردم که شما باهاش کار نکردین

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...