رفتن به مطلب

افزونه پشتیبانی


پست های پیشنهاد شده

در 15 دقیقه قبل، mehditalaei گفته است :

تیکت نه در واقع مشتری هزینه ای رو پرداخت میکنه تا با مشاور یک چت آنلاین داشته باشه و مشاوره بگیره

فکر نکنم همچین چیزی تو پشتیبانی انلاین وجود داشته باشه

شما باید یک درگاه بسازی با امکان پرداخت تا اگه فردی پرداخت کرد با تاییدیه بهش مشاوره بدین

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...