رفتن به مطلب

افزونه پیگیری سفارش


پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر. من خیلی جستجو کردم اما افزونه ای که برای پیگیری سفارش به مشتری کمک کنه پیدا نکردم. احتمالا افزونه ای به این شکل رو باید اختصاصی نوشت. با این حال شاید موردی مدنظر دوستان برای معرفی باشه.

یک افزونه که به مشتری این امکان رو بده که در پروفایل کاربری خودش وضعیت سفارشهاش رو پیگیری کنه و همچنین این افزونه در عین حال منوی حرفه ای هم در اختیار مدیر سایت قرار بده (برای مدیریت سفارشات هر مشتری و... ) . به طور کلی ، این افزونه باید این امکان رو داشته باشه که تمام آنچه که خریدار از ابتدای ثبت سفارشش تا انتها انجام میده رو بتونه مشاهده کنه. به عنوان مثال ، مشتری یک سفارش رو ثبت میکنه اما پرداختش ناموفق هست ، بنابراین باید در پروفایلش ثبت بشه که یک سفارش با این شماره ، در انتظار پرداخته. و همچنین یکی از ویژگی های مهم دیگه ای که این افزونه باید داشته باشه این هست که مشتری بعد از ثبت سفارش و پرداخت موفق ، بتونه در پروفایلش وضعیت سفارشش رو از مرحله ی "در حال بررسی" تا مرحله ی "ارسال از طریق پست" و ... رو پیگیری کنه. در کنار این موارد یک ظاهر کاربر پسند هم باید داشته باشه. 

آیا افزونه ای در این مقیاس برای ووکامرس و وردپرس وجود داره؟

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...